Nainen, olisiko turn on vai off, jos deitti ilmoitukseni alkaisi sanoilla: Olen 33-v. valkoinen hetero lihansyöjämies?
Kommentit (41)
Turn off, koska olen lesbo kasvissyöjä.
Tulisi mieleen että järsit hyeenoiden kanssa ruhoa savannilla.
Turn on, mutta olet 10 v liian nuori.
Turn off. Junttibingon ruksaamista.
Turn off. Vaikuttaisi siltä, että olet jatkuvasti räkyttämässä valkoisten heterolihansyöjämiesten oikeuksista. Ja sitä paitsi nuo asiat eivät kerro sinusta mitään kiinnostavaa - ennemminkin haluaisin tietää, mitä harrastat tai millaista musiikkia kuuntelet.
Sinänsä ok, sillä itsekin syön lihaa, mutta noiden asioiden korostaminen kertoo junttiudesta, joten turn off.
Tulisi lähinnä mieleen että olet melko yksinkertainen. Ikä, ihonväri ja sukupuoli kun käyvät ilmi jo suoraan siitä profiilista, samoin heterous jos kerran etsit naisseuraa. Ainoa lisäinformaatiota tuova asia tuossa on lihansyönti, ja sen kuitenkin ollessa yhä ns oletusarvo, ihmettelisin miksi se pitää tuoda erikseen esille. Eli tuollainen kuulostaisi ettet ole kovinkaan älykäs etkä osaa oikein kuvailla edes itseäsi, ja olet siten todennäköisesti tylsää keskusteluseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Turn off. Vaikuttaisi siltä, että olet jatkuvasti räkyttämässä valkoisten heterolihansyöjämiesten oikeuksista. Ja sitä paitsi nuo asiat eivät kerro sinusta mitään kiinnostavaa - ennemminkin haluaisin tietää, mitä harrastat tai millaista musiikkia kuuntelet.
Ei ollut tarkoituskaan että se olisi koko ilmoitus, vaan ainoastaan alku. Ap
On totaalinen turn-off että aloitit otsikon sanalla nainen
Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarkoituskaan että se olisi koko ilmoitus, vaan ainoastaan alku. Ap
Huono ensivaikutelma on huono alku, eikä sitä voi koskaan korjata. Toisaalta tämä aloitus karsii fiksummat naiset pois, joten se täyttää tarkoituksensa.
Nainen, olisiko turn on vai off, jos deitti ilmoitukseni alkaisi sanoilla: Olen 33-v. värillinen monisukupuolinen soijapoika?
Minusta tuo on ihan hauska ja itseironinen. Lukisin pitemmälle. Eli 👍.
Hyvä tapa aloittaa, karsii pois kaikki tavikset ja jää vain persuimmat kouvolatukat, mutta joka tapauksessahan se karsinta on tehtävä.
Onko ihmiset oikeasti näin huumorintajuttomia Tinderissä? Eihän siellä kukaan tosissaan mitään elämänkumppania hae. No en ihmettele, että siellä petytään...
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmiset oikeasti näin huumorintajuttomia Tinderissä? Eihän siellä kukaan tosissaan mitään elämänkumppania hae. No en ihmettele, että siellä petytään...
Mikä tuossa oli hauskaa? Joo varmaan olen huumorintajuton kun en näe tuossa mitään vitsikästä.
Turn off.