Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunkkaisia vaatevärejä joita et käytä?

Vierailija
22.07.2020 |

Mikä ei sovi?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige. Näytän joltain maksamakkaralta, kun beigeä on yllä. Harvinaisen epäimarteleva väri. Myös miehen päällä beige on turn off.

Vierailija
2/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seitkytluvun värit. Hyhhyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige mullekin tuli heti mieleen. Näytän tosi haljulta.

Vierailija
4/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige ja kaikki muutkin ruskeat. Pastellisävyt näyttää mulla ihan kamalilta myös. Tarviin selkeitä värejä, koralli tai keltainen on ehkä mulle kaikkein sopivin.

Vierailija
5/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha roosa ja muutkin vaaleanpunaiset ja pinkit sävyt.

Vierailija
6/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige on hankala, totta. Mulle ei sovi myöskään pinkki, tunnen siinä oloni alieniksi. Moni muu näköjään ei :D

Vierailija
7/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beige ja kaikki muutkin ruskeat. Pastellisävyt näyttää mulla ihan kamalilta myös. Tarviin selkeitä värejä, koralli tai keltainen on ehkä mulle kaikkein sopivin.

Onneksi itsekin lopulta tajusin, ettei ruskea vaatteissa pue mua yhtään. Etenkin beige on pahin. Mulla on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät ja juurikin sellaiseen suomalaiseen tapaan aika haalean ruskeansävyiset. Tällöin jos puen vielä jotain vaalean ruskeaa, niin kokonaisuus on yhtä ruskeaa koko nainen, jolloin kyllä katoaa näkymättömiin.

Vierailija
8/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paljon myynnissä sellaisia:

-sellainen lietteen vihreä, sekoitus jtkn myrkynvihreää ja sinapinkeltaista.

-Ruskehtavan punainen, ei sellainen selkeä viininpunainen. Rumia mekkoja myydään nyt näissä oudoissa kuoseissa, yleensä viel jtkn ripulinvärisiä pikkukukkia.

Vierailija
9/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen ja vaaleankeltainen. kaikkia muita värejä kaapistani sitten löytyykin :DD

Vierailija
10/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä sopii, mutta vaaleaa beigeä ja oliivinvihreän sävyjä välttelen kun en niistä pidä.

Vierailija
11/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilenpunainen ja siitä kaikki ruskeaan päin. Viininpunainenkin käy huonosti. Eli siis lämpimät värit, jotka ei yleensä vaalealle sovi.

Vierailija
12/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ruskehtavan punainen, ei sellainen selkeä viininpunainen. Rumia mekkoja myydään nyt näissä oudoissa kuoseissa, yleensä viel jtkn ripulinvärisiä pikkukukkia.

Olen täysin samaa mieltä ja miesten vaatteet ovat vielä hurjemman värisiä.

Aivan kuin kaikki kankaat olisi tippuneet johonkin mutasaaviin ja sitten ovat muka niin trendikkäitä, yök.

Vierailija
13/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinapinkeltainen ja vaaleankeltainen ovat pahimmat. Räikeä sininen on myös kamala.

Vierailija
14/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruosteenpunainen? Todella kaunis väri ja sopii mulle erittäin hyvin.

Vierailija
15/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaat, tummat, sävyt vihreästä, sinisestä, punaisesta ja keltaisesta ei sovi mulle ollenkaan. Murrettuina ja pastelleina käyvät hyvin. Mulla ei ole yhtään punaista vaatetta.

Vierailija
16/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen meleerattu harmaa jota collegehousuissa tms näkee, ehkä maailmankaikkeuden tylsin ja rumin väri.

Vierailija
17/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koralli ei kyllä ole selkeä väri.

Vierailija
18/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruosteenpunainen? Todella kaunis väri ja sopii mulle erittäin hyvin.

Ruosteenpunainen on enemmän oranssinsävyinen ja se on ihan ok värisävy, tuo taittaa enemmän ruskeaan.

Vierailija
19/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaiset vaatesävyt ovat henkilökohtainen kokemus.

Ja aivan varmasti jos beigestä tuli suuri muoti / trendiväri, niin lähes jokaisella olisi jotain beigeä ulkoasussaan, kuten laukku / housut / takki / hanskat / kengät / paidat ja puserot, niin kaikki ostaisivat kiihkoissaan tätä väriä. 

Joten älkää puhuko paskaa.

Ja esim. kitti on väri, joka ei ole koskaan muodissa, muttä sitä löytyy aina esim. kevättakeissa eri pituuksina.

Ja sitä käyttävät kaikki, niin johtajat kuin duunaritkin, vaikka sen takin väri ei sovi yhtään kasvoihin.

Se on melko neutraali väri, parempi kuin valkoinen ja siihen voi yhdistää minkä värin tahansa.

Vierailija
20/88 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen meleerattu harmaa jota collegehousuissa tms näkee, ehkä maailmankaikkeuden tylsin ja rumin väri.

Näihin yhdistettynä sellainen laiska ja löysä laatikkoperse ja pikkufifi käsipuoleen. Löntystävää kävelyä tientukkeena persetärähdellen. Sätkä toisessa kädessä näillä "kaunottarilla" yleensä.