Alaspäin peukuttaja, mitäpä mietit?
Mitä tahdot sanoa peukuttamalla jotain viestiä alas?
Ja mielellään tähän ketjuun vastaavat vain alaspeukuttajat, eivät ne (ehkä katkeratkin) joita on alaspeukutettu.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:42"]
Ja mielellään tähän ketjuun vastaavat vain alaspeukuttajat, eivät ne (ehkä katkeratkin) joita on alaspeukutettu.
[/quote]
Puutteellinen kirjoitustaito (kuten sinulla) ja selkeä trollaus alaspeukuttuvat.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:48"]
Hohhoijaa... Tämän viestiketjun aloittaja on taas niin klassista "kyllä minä taas niin mieleni pahoitin!" osastoa. Mitä seuraavaksi? Ketju, jossa purkaa pahoitettua mieltään, koska tyyliin jossain facessa kaverit ei ole tykänneet tarpeeksi päivityksistä?
[/quote]
No mulla on i-pad ja saatan selatessa joskus vahingossa sohaista sitä peukkua. En tarkoita sillä mitään, mutta sitä sohaisua ei enää voi poistaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:10"]
Ahaa, siis myös faktoille kuuluu alapeukuttaa jos se ei miellytä lukijaa?
[/quote]
Mitä välii niillä peukuilla on? Joskus käy niinkin, että klikkaan vahingossa peukun kohdalta eikä se tarkoita yhtään mitään.
[/quote]
sit olis varmaan hyvä selventää asiaa ja pyytää anteeksi.
[/quote]
:DDDDDDDDDDDD Ei voi olla noin vakava paikka. Ehkä kannattais opetella netinkäyttöä vähän Vauva-palstaa pidemmälle niin oppisi laittamaan asiat perspektiiviin. Kiitos nauruista. :DD
[/quote] OK, kohteliaisuudet voi siis unohtaa vain koska jossain on sota.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:58"]
vain täällä on niin tyhmiä ihmisiä, että näinkin yksinkertanen juttu pitää vääntää rautalangasta, eikä sitä silti ymmärretä.
[/quote]
No ei nyt ihan noinkaan. Ainakaan jos aloittajaan viittasit tyhmyydellä. Loogista olisi, jos miinuspeukku tosiaan tarkoittaisi sitä, että ollaan eri mieltä, viesti on huonosti kirjoitettu jne. Kuitenkin toisinaan näyttää siltä, että jos joku kertoo jostakin surullisesta asiasta, tyyliin "mummoni kuoli tänään", niin siihen tulee miinuspeukkuja. Luultavasti ainakin osa miinuspeukuttaa siksi, kun on niin ikävää kun kirjoittajan mummo kuoli. Nämä peukuttajat sekoittavat koko miinuspeukutuksen idean.
Peukku ylös = samaa mieltä.
Peukku alas = erimieltä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:12"]
Yhteenveto siis: Alapeukuttajat on masentuneita, laiskoja tai muuten vaan vittuuntuneita ihmisiä ilman omia mielipiteitään?
On se niin helppoo olla eri mieltä vain klikkaamalla peukkua alas. Ei tarvitse perustella, ei seistä mielipiteidensä takana, eikä ainakaan herrajumala keskustella asioista enempää vaikka toista osapuolta kuunnellen..
[/quote]
Yhteenvetona tästä siis, että täällä on alapeukutusmahdollisuus, mutta sinun mielestäsi sitä ei saa käyttää, ettei herkkänahkaisilta mene yöunet??? Herkkä olen itsekin, mutta jotain rajaa nyt tähän :D
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 14:59"]
Peukku ylös = samaa mieltä.
Peukku alas = erimieltä.
[/quote]
Niin, näinhän sen pitäisi loogisesti olla, mutta kaikki eivät pidä tuosta logiikasta kiinni.
27
Teksti, jota peukutan alaspäin on mielestäni yleensä typerä tai olen eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 22:42"]
[/quote]
Ilmaisen alapeukulla olevani eri mieltä tai pitäväni viestiä muuten vaan surkeana. Yleensä kyllä myös kommentoin, ja kerron miksi annoin alapeukun.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 15:07"]
Yhteenveto siis: Alapeukuttajat on masentuneita, laiskoja tai muuten vaan vittuuntuneita ihmisiä ilman omia mielipiteitään?
On se niin helppoo olla eri mieltä vain klikkaamalla peukkua alas. Ei tarvitse perustella, ei seistä mielipiteidensä takana, eikä ainakaan herrajumala keskustella asioista enempää vaikka toista osapuolta kuunnellen..
[/quote]
Yhteenvetona tästä siis, että täällä on alapeukutusmahdollisuus, mutta sinun mielestäsi sitä ei saa käyttää, ettei herkkänahkaisilta mene yöunet??? Herkkä olen itsekin, mutta jotain rajaa nyt tähän :D
[/quote]
:D olen kanssasi samaa mieltä, mutta toisaalta ymmärrän kyllä mitä tuo aiempi kirjoittaja tarkoitti. Mua ainakin välillä ärsyttää, jos tulee pelkkää miinuspeukkua ilman mitään keskustelua. Tulee niistä miinuspeukuttajista mieleen juuri tuon lainaamasi viestin kuvaukseen sopivat ihmiset. Sellaiset negatiivisuuden kyllästämät ihmiset, jotka saavat purettua negatiivisuuttaan pieninä paloina miinuspeukuttamalla :D
http://www.awfuladvertisements.com/images/Grumpy-Cat-Purina.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]
:D olen kanssasi samaa mieltä, mutta toisaalta ymmärrän kyllä mitä tuo aiempi kirjoittaja tarkoitti. Mua ainakin välillä ärsyttää, jos tulee pelkkää miinuspeukkua ilman mitään keskustelua. Tulee niistä miinuspeukuttajista mieleen juuri tuon lainaamasi viestin kuvaukseen sopivat ihmiset. Sellaiset negatiivisuuden kyllästämät ihmiset, jotka saavat purettua negatiivisuuttaan pieninä paloina miinuspeukuttamalla :D
http://www.awfuladvertisements.com/images/Grumpy-Cat-Purina.jpg
[/quote]
Mutta silti aika kovia olettamuksia ihmisistä, jotka ovat vain eri mieltä... ;)
Mää peukutan ihan puhtaasti vahingossa. En ole koskaan katsonutkaan mitään peukutuksia, huomasin tään vasta kun joku päivä sitten jossain ketjussa naristiin kuinka on kamalaa saada peukkua alaspäin. Havaitsin, että mulla osuu tohon täysin turhaan namikkaan välillä sormi kun rullailen sivua.
Pyydän ny kamalasti anteeks osaltani jos jotain on noin kovin jääny mietityttään, älä ny yöunias sentään heitä!