Aloitin helmikuussa työt hoitovapaan jälkeen ->flunssassa kerran kuussa:/
Onko mun vastustuskyky huonontunut kotona ollessa niin paljon että saan vähän väliä räkätaudin?:/ Lapsikin on hoitoon mentyään sairastellut paljon kuumetta ja räkätautia ja ilmeisesti ne kaikki tarttuu sitten minuun. Itselläni oli alkuvuonna hb vain 105, tarttuukohan taudin siksi helpommin. Tosin olen syönyt rautaa koko talven eli kait se hb nyt on jo parempi. Pomokin jo ihmetteli et miten olen TAAS kipeä:( No niin ihmettelen minäkin kun ennen en sairastellut juuri koskaan.
Kommentit (3)
Tarkista lapsen opit käsihygieniasta ja muistakaa syödä edes monivitamiineja ellet sitten rupea ostamaan vähän vahvempaa deetä ja ceetä erkiseen.
Työpaikka on vain muutaman vuoden vanha sillä se siirtyi uusiin toimitiloihin, eli tuskin siellä mitään oireita aiheuttavaa on. Eikä työkaverit sairastele normaalia enempää. Toivottavasti meillä kotona ei sitten ole hometta:/ t: ap
Onko lapsi ensimmäinen? Lapsen aloittaessa hoidon sieltä ihan oikeasti tulee niitä lastentauteja, jotka sitten helposti kiertävät koko perheen. Onko työpaikka sama kuin aiempi? Sairastelevatko muut töissä? Suomessa on homerakennuksia ihan liikaa ja yksi oire on nuo jatkuvat flunssat...