Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset jää läskeiksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
07.06.2013 |

Todella omituinen homma kun suomalaisille naisille suurimalle osalle jää kamalan kokoinen maha ja jäävät läskeiksi kun ovat synnyttäneet. Ihan kun lapsen saanti olisi joku oikeutus olla läski lopun ikään.

Miksei sitä läskiä jumpata pois?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miksi välimeren naiset leviää synnytksen jälkeen?

Vierailija
2/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jumppaa nähdäkseni, mutta eihän se heti lähde. Armoa kansalaiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun suomalaisten naisten geeniperimä on puoliksi suomalaisilta miehiltä. Katsopa vaikka naisia, joilla on isänä joku muu kuin alkuperäinen suomalainen - he palautuvat synnytyksistä ennalleen parissa viikossa ilman jumppaa.

Vierailija
4/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisilla on sen maan tapa vetää epäterveellistä paskaa suun täydeltä. monikohan synnyttäneistä suomalaisista on on läski siiderivalas edelleen vaikka on esim. 5 v. synnytyksestä?

Vierailija
5/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, suomalaisilla naisilla on huonot geenit. Niiden takia ovat laiskoja ja lihavia. Muualla päin maailmaa ei ole tätä ongelmaa, jonka Suomessakin saisi helposti ratkaistua avaamalla rajat maahanmuutolle.

Vierailija
6/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan saanut painoa pudotetettua heti, koska vauvavuotena (molempien lasen kohdalla) nukuttiin niin huonosti, että ei vaan jaksanut. Sitten kun nuorempi oli reilun vuoden jaksoin vasta pudottaa painoa.

Vierailija
7/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on taas pesiytynyt joku, jolla on närää raskaana olevia naisia kohtaan. Ikiskö uudella taktiikalla? 

Vierailija
8/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on valitettavasti jäänyt 25 liikakiloa pysyväisluontoisesti 2 lapsen jälkeen. Olen kymmenise kertaa yrittänyt laihduttaa, mutta aina lihonut takaisin. Enää en jaksa edes yrittää, olkoon. 

Vierailija
9/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi syöt paskaa? syö kunnolla ja jätä suomiäitien siiderit ja muffinssit poijes.

Vierailija
10/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:20"]

Mulle on valitettavasti jäänyt 25 liikakiloa pysyväisluontoisesti 2 lapsen jälkeen. Olen kymmenise kertaa yrittänyt laihduttaa, mutta aina lihonut takaisin. Enää en jaksa edes yrittää, olkoon. 

[/quote]

seliseli

Vierailija
11/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiväthän muiden läskis ole sinun läskejäsi, ap. Miksi siis surisit asiaa?

Vierailija
12/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunta maksaa läskien kulut. läskit on yleensä laiskoja ja joku sairaus päällä joten  töihin ei pääse/pysty/ jaksa eli kyllä ne läskit valitettavasti kaikkien asia.

Vierailija
13/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:31"]

yhteiskunta maksaa läskien kulut. läskit on yleensä laiskoja ja joku sairaus päällä joten  töihin ei pääse/pysty/ jaksa eli kyllä ne läskit valitettavasti kaikkien asia.

[/quote]

ahaa. Läski nro 9 on ainakin kyllä ihan terve ja tienaa ihan mukavasti insinöörinä. Istumatöissä läski pärjää mainiosti ja niistähän usein parhaat tulot saa.

Vierailija
14/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun läskillä pumppu leikkaa kiinni tai verisuonet sammaloituu niin kuka maksaa???

sitäpaitsi läskit masentaa ympäristönkin. 

Vierailija
15/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä ei kyllä ole yhtäkään läskiksi jäänyttä äitiä. Tai no yksi, mutta se on aina ollut läski jo vuosikymmeniä ennen lasta.

Vierailija
16/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on sairasta porukkaa. sinä joka ehdotit että pitäisi avata lisää ovia maahanmuuttajille ni mitä jos lähtisit ite ja jättäisit suomen suomalaisille. Terv. laiha mamma

Vierailija
17/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:17"]

Mä en ainakaan saanut painoa pudotetettua heti, koska vauvavuotena (molempien lasen kohdalla) nukuttiin niin huonosti, että ei vaan jaksanut. Sitten kun nuorempi oli reilun vuoden jaksoin vasta pudottaa painoa.

[/quote]

Öö-ö. Siis miten ei jaksanut pudottaa painoa, onpa älytön vaikeaa, syö vain vähemmän. Syömiselle kuitenkin jäi aikaa?

Vierailija
18/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="NewMommy88" time="07.06.2013 klo 20:55"]

Tääl on sairasta porukkaa. sinä joka ehdotit että pitäisi avata lisää ovia maahanmuuttajille ni mitä jos lähtisit ite ja jättäisit suomen suomalaisille. Terv. laiha mamma

[/quote]

Kyllähän sen lapsen saa alulle vaikka lomamatkallakin, ei sitä varten kenenkään tarvitse muuttaa mihinkään.

Vierailija
19/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="NewMommy88" time="07.06.2013 klo 20:55"]

[/quote]

Lähde ihan itse vaan ja perusta oma arjalaiskolonia vaikka kuuhun.

Vierailija
20/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 11 kiloa raskauden aikana, synnärille jäi vaivaiset 3 kiloa, eli ei edes vauvan painoa. En tiedä mitä turvotusta keräsin. Siitä reilu kolme viikkoa paino laski nelisen kiloa, eli vielä olis pudotettavaa. Vauva on nyt 4 kk.

Muutenkin lihoin raskautta yrittäessä viisi kiloa. 15 jos pudottaisin nii alkaisin olla tyytyväinen. BMI tällä hetkellä 26.

Syön terveellistä ruokaa, mutta karkki maistuu liiankin hyvin. Tiedän, että kilot ovat ihan omaa syytäni, ja heti kun saan väsymykseltä inspiraation, alan laihduttaa. Vituttaa olla läski. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi