Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saunailta tulossa, en kehtaa mennä:(

Vierailija
04.06.2013 |

Miten te muut ylipainoiset, käyttekö yhteissaunassa? Meillä töissä kaikki naiset on langanlaihoja, se ehkä vähän vaikuttaa...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt työpaikan saunailloissa. Eikä ole tullut mitään ongelmaa tästä. En käy muutenkaan koskaan saunassa.

Normaalipainoinen

Vierailija
42/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt saunailloissa saunassa ikinä edes kun olin laiha. Minusta vaan saunominen ja peseytyminen on asioita, joita en tee työkavereiden läsnä ollessa. Ei se mitään haitannut, että minä keskityin juomaan olutta saunomisen sijaan. Niin aina teki joku muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en mene niissä saunaan, koska olen laittanut. meikin ja hiukset, enkä halua pilata niitä kuumassa saunassa. 

Vierailija
44/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä pakko saunoa? Ei meidän työpaikan saunailloissa kaikki sauno. Varsinkin monet naiset (koostaan riippumatta) vetoavat siihen, ettei viitsi meikata ja laittaa hiuksia uudestaan.

Vierailija
45/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, ettet kehtaa mennä, kuulostaa siltä, että haluaisit kehdata. Mä olen vältellyt saunoja nuorempana, koska olen hävennyt sitä, miten karvainen olen. Ensimmäinen kerta on vaikein, sitten unohtaa vähäksi aikaa ajatella asiaa, ja ennen pitkää sitä ei enää ajattele. Sulla ei ole mitään hävettävää!

Vierailija
46/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan saunaillassa oli vain minä ja yksi toinen. Oli kivaa! Mene ihmeessä, voihan se olla, että siellä ei edes ole paljon porukkaa. Itse pidän saunomisessa lämmöstä ja hyvistä keskusteluista. Ei kiinnosta muiden kropat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi