Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeytyykö muilla reidet ja pakarat pelkästä kävelystä?

Vierailija
25.02.2026 |

Kävelen varmaan liian nopeasti ja tehokkaasti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Mut johtuu polvien nivelrrikosta, kun kipeiden ja pettävien polvien kanssa ei pääse kävelemään tarpeeksi. Ennen nivelrikkoa kävelin ilman kipuja n 10km / pv.

Vierailija
2/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla. Mut johtuu polvien nivelrrikosta, kun kipeiden ja pettävien polvien kanssa ei pääse kävelemään tarpeeksi. Ennen nivelrikkoa kävelin ilman kipuja n 10km / pv.

Mä liikun päivittäin joka paikkaan kävellen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Tosin sydänvika ja munuaiset paskana.

Vierailija
4/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalisti. Asun tasaisella alueella, mutta vanhemmat Keski-Suomessa pitkän mäen päällä. Siellä päin lenkkeillessä saattaa tuntua pakaroissa kun ei ole tottunut arjessa niin paljon mäkiä kiipeämään. 

Vierailija
5/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipeydy. N70+

Vierailija
6/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko askelmittarisi näyttää per vrk ?

Vierailija
7/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni köpöttelee menemään lyhyillä askelilla. Siinä ei ainakaan kipeydy mikään muu kuin jalkapohjat.

Vierailija
8/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Kävelen päivittäin 10-15 km reipasta vauhtia

N60

Vierailija
9/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko huonot kengät. Yleensä vaikuttaa aika paljon. Itsellänikin esim tänään kun kävin 9km lenkillä niin ensimmäisen kilometrin kohdalla pohkeissa ja samalla kohdalla tuossa etupuolella tuntui, mutta vertyi siitä. Monesti esim puoli kilometriä hölkkää lopettaa kivun. 

Vierailija
10/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo o  syy siihen miksi jo nelikymppiset naiset nojaavat Prismassa siihen kärryyn kuin rollaattoriin  koko ajan

Vierailija
11/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh 😢

Vierailija
12/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole askelmittaria. Eilen kävelin kilpaa jonkun kanssa, niin ehkä tää tuli siitä. Kuulin, että mun takana suihkii joku todella nopein askelin ja koin mielihyvää siitä, että hän ei päässyt mun ohi vaikka otin huomattavasti vähemmän askelia kuin hän. Halvat on huvit :D

Ap

Vierailija
13/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni köpöttelee menemään lyhyillä askelilla. Siinä ei ainakaan kipeydy mikään muu kuin jalkapohjat.

Minä kävelen pitkillä jaloilla pitkin askelein. Ei kipeydy. Kai ne on tottuneet, kun joka päivä tulee noin 20 000 askelta

Vierailija
14/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät lenkkarit ei kipeytä jalkapohjia. Ylipaino on haitaksi.

Vierailija
15/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole askelmittaria. Eilen kävelin kilpaa jonkun kanssa, niin ehkä tää tuli siitä. Kuulin, että mun takana suihkii joku todella nopein askelin ja koin mielihyvää siitä, että hän ei päässyt mun ohi vaikka otin huomattavasti vähemmän askelia kuin hän. Halvat on huvit :D

Ap

Itsellä on puhelimessa askelmittari, kätevää.

Vierailija
16/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsellä on puhelimessa askelmittari, kätevää.

Niin on minullakin, mutta en halua antaa ylimääräisille sovelluksille lupia.

Ap

Vierailija
17/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sairastelun takia melkein vuoden liikuntatauko ja sen jälkeen aluksi kipeytyi vähän 6 km lenkkien jälkeen. Ei toi nyt ihan normaalia ole että pelkkä kävely hapottaa noin pahasti ellet kävele jotain 50 km päivässä. Teetkö lihaskuntoa ollenkaan, ikäsi?

Vierailija
18/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipeydy, jos liikun säännöllisesti suunnilleen saman matkan viikottain. Nyt kun olen ollut työtön, on liikkuminen kipeyttänyt myös vähän lihaksia, koska säännöllisyys on jäänyt pois. Enkä muutenkaan tahdo jaksaa liikkua enää samoin kuin työssä käydessä, vaan liikunta rasittaa enempi joka tavalla eli kunto on selvästi laskenut työttömyyskuukausina. Sen takia olen alkanut vähän lisätä viikottaista liikuntaa, etten ihan rapautuisi.

Vierailija
19/19 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sairastelun takia melkein vuoden liikuntatauko ja sen jälkeen aluksi kipeytyi vähän 6 km lenkkien jälkeen. Ei toi nyt ihan normaalia ole että pelkkä kävely hapottaa noin pahasti ellet kävele jotain 50 km päivässä. Teetkö lihaskuntoa ollenkaan, ikäsi?

Teen lihaskuntoa 5 kertaa viikossa. Ikää 43.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi