Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko onnellinen?

Vierailija
04.06.2013 |

Olen kärsinyt lapsuudestani asti,insesti,väkivalta,juoppous,lopulta menin niin huonoon kuntoon että en kyennyt koulua käymään,pääsin läpi peruskoulun armosta.olen kuitenkin älykäs ja luen paljon,minulta vaan riistettiin elämältä pohja josta ponnistaa ammattiin. Masennukset hyväksikäytön jatkuminen parisuhteissa,kuolemat,huostaanotot,ym. Nyt olen ONNELLINEN.Miten tämä on mahdollista?olen uskossa Jeesukseen.sain rukousvastauksena PRIKULLEEN sellaisen miehen jota olen aina toivonut! Ihanan,kauniin omakotitalon,autot,koiran,hevoset ym. KIken huippu on se että mun mies sanoi että on aina haaveillut JUST mun näköisestä vaimosta joka on juuri minun luonteinen.nyt kun olemme onnellisia ja minä ihmettelen jatkuvasti tätä kaikkea,niin kellekkään ei voikkaan kertoa kun ne luulee että ylpeilen ja jotkut on kateellisia! Ikäni olen asunut vuokra kerrostalossa jossa mitään omaa ei ole ja lattiat aivan kamalat harmaat muovimatot,seinät valkoset. Nyt saatan aamulla kun keitän kahvia,ihastella ihanaa tammilattiaa ja ruusattuja hienoja keittiön kaappeja. Tämä kaikki on muille normaalia...minä en ymmärrä miten voin olla kaiken tämän ihanuuden keskellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että olet saannut onnen, olen niin iloinen puolestasi

Vierailija
2/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja asun vuokrakerrostalossa jossa on muovilattiat, se ei liity onnellisuuteen mitenkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 13:40"]

Olen. Ja asun vuokrakerrostalossa jossa on muovilattiat, se ei liity onnellisuuteen mitenkään :)

[/quote]

ei liity niin, mutta tammiparketti ja oma talo liittyy, niin kuin ap sanoi. 

Vierailija
4/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellinen ja se ei liity mihinkään materiaan tai siihen, mitä olen saavuttanut ulkoisesti. Se liittyy sisäiseen rauhaan. Siihen, että kaikki on tässä hyvin. On minulla unelmia, mutta onneni ei ole riippuvainen niiden toteutumisesta. Olen onnellinen joka tapauksessa.
t. eronnut yh-äiti

Vierailija
5/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai teidän täytyisi ymmärtää ap:n onnea siitä että asiat ovat niin hyvin, ei tuo ollut mitään materian palvontaa, on aivan luonnollista että koti on tärkeä asia, ei se tuo onnellisuutta, mutta kun on onnellinen ja lisäksi kiva koti, onhan se ihana asia, olaan iloisia ap:n puolesta, minä ainakin olen.

Vierailija
6/6 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä voi uskoa, että ap:n mies vaan tuli jostain "rukousvastauksena"

tässähän tää tuli taas todistettua, köyhänä ei voinut vuokratalossa olla onnellinen, mutta rikas voi ihastellessaan ruusattuja keittiön kaapien ovia. omat autot ja hevonen tallissa.

jiihaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan