Sinkkunaisen elämää, tämä on masentavaa! :(
Masentavinta on huomata, että todellakin se paras sato alkaa olla jo korjattu ja mitä vanhemmaksi tulen, todennäköisyys hyvään saaliiseen vähenee. Kaikki kivan näköiset ja kivat miehet on jo aikaa päivää sitten otettuja ja alkavat olla osa perheen isiä. Itse en ole hassumpi, olen nätti, fiksu, hoikka, sellainen perus hyvä paketti. Mutta ei, en ollut aktiivisena silloin 15-20 -vuotiaana jolloin ilmeisesti ollut sadonkorjuuaika. Minulla ei ole edes äärettömiä kriteereitä, kunhan on kivan näköinen, mukava ja kunnollinen. Mutta nuo ovat juuri niitä jotka ovat kovassa huudossa, miksikäs sellainen olisi vapaana ellei ole pettäjä tms. En ole varsinaisesti epätoivoinen ja sinkkumarkkinoillakin varovaisin mielin liikkellä, ketään en etsimällä etsi, mutta nyt kun olen pitänyt silmät auki niin totuus iskee päin näköä! :(
Kommentit (42)
Totuus on että aloittajalla on kymmenien kilometrien pituinen kriteeri lista! Ollaanhan tämä paska nähty ja luettu ennenkin, ap vituttaa vaan ku kaikki mallipojat on viety
En tiedä missä päin ketjun naisen ovat, mutta hysteria kuulostaa aika liioiteltulta. Varsinkin pk-seudulla kundit näyttävät helposti olevan yli kolmenkymmenen ennenkuin vakiintuminen uhkaa.
Tosin suurinta osaa kaveriporukan naisista jotka samaa valittavat vaikuttaa vaivaavan saamattomuus; mies halutaan, mutta sen pakollisen töissäkäynnin jälkeen jaksetaan käydä ehkä pumpissa kaksi kertaa viikossa, ei juuri muuta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:43"]17: Kyllä sen oikean voi löytää vielä +30. Minä löysin 34-vuotiaana. Mies oli hieman yli 40. Molemmat ensimmäisellä kierroksella :).[/quote]
Kiva kuulla. Mutta minulla vielä 2 lastakin ja eroa mietin tosissani. Ei ole helppoa varmaan löytää mies joka hyväksyy toisen lapset arkeensa.
t:17
iskeä väliin = kun miehen edellinen suhde on päättynyt ja mies vapaa, saattaa olla saumoja. Eihän parkkipaikkakaan ole taattu, kun lähdet ajamaan. Otat sen, kun se vapautuu!
Yksi vinkki ap:lle. Valkkaa itse. Älä anna joidenkin hörhöjen tulla esimerkiksi baarissa ottamaan aikaasi. Tsekkaa baaritila/seminaari ja blokkaa se kiinnostavin tapaus niin tyylikkäästi kuin osaat. Kaikkein tyylikkäintä tietty olisi saada mies iskemään silmänsä sinuun.
höpö höpö itse nyt nelikymppisenä kolmen lapsen yh:na löysin elämäni ihanuuden, hyvän ja fiksun ja kunnollsinen miehen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:25"]Miehenä voisin kirjoittaa samanlaisen aloituksen naisista. Silloin harvoin kun vapaita naisia kohtaan, monet ovat lösähtäneen ja väsähtäneen oloisia, mielenkiinnon kohteet vähissä ja kyynisyys paistaa kauas.[/quote]
Täällä nainen 22v tapailee kymmenen vuotta vanhempaa paskaa miestä, jonka kanssa pitäisi varmaan pistää poikki. Paska siis siksi, että kohtelee väliajoin huonosti, ja haluan viiden vuoden päästä about lapsia, ja voisi nyt alkaa etsiä seuraa ihan koko elämäksi, lasten isäksi.
Olen hyvänäköinen ja hyvässä koulutuksessa, missä te hyvät miehet olette?
Viisikymppinen mies on mies parhaassa iässä. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Samoin nuoruden kotkotukset on jääneet taakse. 50 v. mies on hyvää miesainesta. Tosin isäksi harva enää siinä iässä haluaa.
En halua reluta mutta kaikista kateellisista akoista päätellen minulla kävi `tuuri´ miehen löytämisen kanssa. Minulla on ihana aviomies. Sillähän ei ole mitään tekemistä että olen itse omilla toimeentuleva, mukavana ihmisenä pidetty entinen malli. Peiliin voi jokainen katsoa. Ei ne prinssit kotiovelta hakemaan tule, siihen kaikkeen pitää tehdä töitä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:06"]Viisikymppinen mies on mies parhaassa iässä. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Samoin nuoruden kotkotukset on jääneet taakse. 50 v. mies on hyvää miesainesta. Tosin isäksi harva enää siinä iässä haluaa.[/quote]
Tuskinpa aloittaja isänsä ikäistä miestä on etsimässä.
Hah, sen mita olen huomannut miesten unelmanaisesta on, etta miehille kelpaa parhaiten kunnolla sisaanajettu nainen, joka palvoo ja imartelee miesta paivittain ja saa heidat tuntemaan itsensa voittamattomiksi. Niilla naikkosilla on vientia, miehet kilpailevat samoista jakorasioista vaikka ihan vapaita, kunnollisiakin naisia loytyisi. Arvelen etta nuo kaikenlaista kokeneet naiset vain ovat oppineet kasittelemaan miehia muita naisia paremmin ja siksi aina sieppaavat niista parhaat. Samoin monet lahes ilotyttoelamaa viettaneet naiset valitsevat lopulta ns kunnollisen miehen "elakepaivilleen" Useimmilta miehilta puuttuu kyky tunnistaa tuollaiset naiset.
Toinen ryhma naisia jotka "paasevat" nopeasti naimisiin, on nuoret, vahan sinisilmaiset, helposti sopeutuvat naiset. Hei joutuvat usein naimisiin kontrolloivan miehen kanssa.
Olen ollut sinkku ihan tuonne 40 nurkille, sitten menin naimisiin, mutta arvatkaa huviksenne kuinka katkerasti kaipaan sinkkuna olemista ja vapaata itsenaista elamaa?
Häh, en ymmärrä, ap.llahan on ikänsä (24v?) puolesta vaikka kuinka mahdollisuuksia miesrintamalla!!! Monet samanikäiset miehet haluavat vielä elää huoletonta poikamieselämää, mutta 30-vuotiaissa on varmasti jo paljon halukkaita sitoutumaan. Ainakin pk-seudulla oli mielestäni silloin sinkkuaikana 27-vuotiaana paljon mielenkiintoisia sinkkumiehiä, itse aloin silloin seurustelemaan 33-vuotiaan kanssa ja nyt ollaan naimisissa. Löysin mielenkiintoisia miehiä suomi24.sta, tarkkana piti olla kenen kanssa alkoi tutustua ja tavata livenä, mutta kyllä siellä oli muutama vakavasti otettava mies joukossa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:14"]vaadin vaimolta vaimon ominaisuuksia. [/quote]
Mitä se on, se vaimomatsku? Voisiko tätä vähän avata?
Olen muutamankin alfauroksen nähnyt lopulta vievän vihille sellaisen tavallisen naapurintytön. Millä kriteereillä mies sen lastensa äidin valitsee?? Tai elämänkumppanin yleensäkin? Onko kolmekymppiä joku isompi vedenjakaja miehen elämässä, jolloin otetaan se, joka siinä sattuu olemaan sopivasti hollilla?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:14"]vaadin vaimolta vaimon ominaisuuksia. [/quote]
Mitä se on, se vaimomatsku? Voisiko tätä vähän avata?
Olen muutamankin alfauroksen nähnyt lopulta vievän vihille sellaisen tavallisen naapurintytön. Millä kriteereillä mies sen lastensa äidin valitsee?? Tai elämänkumppanin yleensäkin? Onko kolmekymppiä joku isompi vedenjakaja miehen elämässä, jolloin otetaan se, joka siinä sattuu olemaan sopivasti hollilla?[/quote]
Seksuaalisesti aktiivinen nainen = panomatskua, seksuaalisesti kokematon nainen = vaimomatskua. "Lassujen puhetta" sanovat mammat täällä, mutta kummasti ne alfa-kaverisikin toteuttavat tuota periaatetta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:14"]En halua reluta mutta kaikista kateellisista akoista päätellen minulla kävi `tuuri´ miehen löytämisen kanssa. Minulla on ihana aviomies. Sillähän ei ole mitään tekemistä että olen itse omilla toimeentuleva, mukavana ihmisenä pidetty entinen malli. Peiliin voi jokainen katsoa. Ei ne prinssit kotiovelta hakemaan tule, siihen kaikkeen pitää tehdä töitä.[/quote]
Tämä on esimerkki jonkinlaisesta vaimomatskun vastakohdasta. On nimittäin oikein antoisaa lähteä rakentamaan elämää ihmisen kanssa, joka suhtautuu muihin noin alentuvasti...
Pitää miehenä (30v) todeta, että kyllä hyvät naisetkin on viety kauan sitten. Voit toki miettiä mikset ole kenellekään miehelle kelvannut?
Just joo. 24 vuotias on niin hemmetin vanha ettei kelpaa kellekkään! Huh huh! Kummasti minulla 30 vuotiaalla oli sinkkuvuotenani niin paljon tarjontaa että piti oikein hätystellä pois miesehdokkaita koska halusin surra eroni rauhassa. Vuoden päästä erosta tapasin nykyisen miesystäväni joka on juuri minulle täydellinen paketti: 39v, sporttinen ja kivan näköinen, fiksu, luotettava ja lapseton mies joka haluaa perustaa perheen kuten minäkin. Olen nyt 30v. Olen hoikka, lapseton, nätti ja tyylikäs, fiksu nainen. En tyrkky mutta naisellinen. Ja sinulle ap riittää vain yksi eikö niin, Se Oikea?:) Kylä se tulee vastaan kun on tarkoitettu. Nauti nuoruudestasi nyt. Kerkeät olla parisuhteessa lopun elämää.
Ei se mies tule, ei sitä tarjoilla "kuten Manulle illallinen". Täytyy ymmärtää, ettei se ole ehkä juuri tänään vapaa, mutta jo huomenna tai ensi kuussa on. Täytyy vanhemmalla iällä "iskeä väliin". Kyllä noita hyviäkin miehiä hyljätään toisen hyvän tai paremman takia/toivossa. Pelisilmää. Toiselta en lähtisi kuitenkaan viemään, koska se on minun mielestäni alhaista.