Sinkkunaisen elämää, tämä on masentavaa! :(
Masentavinta on huomata, että todellakin se paras sato alkaa olla jo korjattu ja mitä vanhemmaksi tulen, todennäköisyys hyvään saaliiseen vähenee. Kaikki kivan näköiset ja kivat miehet on jo aikaa päivää sitten otettuja ja alkavat olla osa perheen isiä. Itse en ole hassumpi, olen nätti, fiksu, hoikka, sellainen perus hyvä paketti. Mutta ei, en ollut aktiivisena silloin 15-20 -vuotiaana jolloin ilmeisesti ollut sadonkorjuuaika. Minulla ei ole edes äärettömiä kriteereitä, kunhan on kivan näköinen, mukava ja kunnollinen. Mutta nuo ovat juuri niitä jotka ovat kovassa huudossa, miksikäs sellainen olisi vapaana ellei ole pettäjä tms. En ole varsinaisesti epätoivoinen ja sinkkumarkkinoillakin varovaisin mielin liikkellä, ketään en etsimällä etsi, mutta nyt kun olen pitänyt silmät auki niin totuus iskee päin näköä! :(
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:27"]Mitä jos AP on luonteeltaan vaan niin vastenmielinen lapsellinen ja pinnallinen
Ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä[/quote]
Kun katsoo suomalaisten miesten naiskriteerejä, nimenomaan sillä ulkonäöllä voitetaan kaikki esteet..
..ja parin vuoden päästä suomalainen mies katkeroituu, kun pinnallinen ja rahasta kiinnostunut akka vei talon sekä omaisuuden. :P Ihan oikein hänelle, tosin.
Mitä jos AP on luonteeltaan vaan niin vastenmielinen lapsellinen ja pinnallinen
Ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä