Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisen elämää, tämä on masentavaa! :(

Vierailija
03.06.2013 |

Masentavinta on huomata, että todellakin se paras sato alkaa olla jo korjattu ja mitä vanhemmaksi tulen, todennäköisyys hyvään saaliiseen vähenee. Kaikki kivan näköiset ja kivat miehet on jo aikaa päivää sitten otettuja ja alkavat olla osa perheen isiä. Itse en ole hassumpi, olen nätti, fiksu, hoikka, sellainen perus hyvä paketti. Mutta ei, en ollut aktiivisena silloin 15-20 -vuotiaana jolloin ilmeisesti ollut sadonkorjuuaika. Minulla ei ole edes äärettömiä kriteereitä, kunhan on kivan näköinen, mukava ja kunnollinen. Mutta nuo ovat juuri niitä jotka ovat kovassa huudossa, miksikäs sellainen olisi vapaana ellei ole pettäjä tms. En ole varsinaisesti epätoivoinen ja sinkkumarkkinoillakin varovaisin mielin liikkellä, ketään en etsimällä etsi, mutta nyt kun olen pitänyt silmät auki niin totuus iskee päin näköä! :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut!

N25

Vierailija
2/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin huomaa sen että tarjonta heteronaiselle heikkenee, kun taas samanikäiset miehet voivat helpostikin tsiigailla & vokotella itseään kymmenenkin vuotta nuorempia. Mikä tarkoittaa omalla kohdalla sitä, että oman ikäiseni miehet ovat kiinnostuneempia 3-kymppisistä simpsakoista tyttösistä kuin tällaisista neljääkymppiä lähentyvistä äiti-ihmisistä.

Itse koetan orientoitua loputtomiin jatkuvaan yksinoloon, ja koetan iloita siitä mitä olen jo saavuttanut; ihanat lapset, hyvän työpaikan, vakaan elämän. Jos sitten tähän joku ihana mies jossakin vaiheessa tupsahtaisi, niin sehän olisi vaan boonusta ;) !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen edelleen vapaa.
Koska vaadin vaimolta vaimon ominaisuuksia.
Onko juuri sinusta täyttämään vaimon paikka ?

Vierailija
4/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen siirtynyt katselemaan viisikymppisiä miehiä. Tehkää tekin samoin!

N40

Vierailija
5/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne vanhat kävyt rauhaan. Miksi naisille ei kelpaa nuori viriili mies?

Taitaa raha ratkaista, Sitä kun usein on 50-vuotiaalla enemmän kuin parikymppisellä, Menkää itseenne. Sitten kehtaavat vielä valittaa.

Vierailija
6/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin kirjoittaa samanlaisen aloituksen naisista. Silloin harvoin kun vapaita naisia kohtaan, monet ovat lösähtäneen ja väsähtäneen oloisia, mielenkiinnon kohteet vähissä ja kyynisyys paistaa kauas.

Vierailija
7/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
8/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanon, että se on turha tulla sitten koputtelemaan ovelle kun olen rahakas viisikymppinen. Minä tarvitsen vaimon tässä ja nyt !

Vierailija
9/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko te että se elämä on yhtä auvoa pitkässä parisuhteessa? Minäkin hain kunnollista, komeaa miestä. Sellaisen sain, mutta kas kummaa virheensä oli hänessäkin, niinkuin minussakin.. :) Ehkä sen on oppinut että kauneus on katoavaista ja miehen luonnetta arvostaa enemmän kuin nuorena. Mutta tosiaan sama mies kuvioissa kuin silloin 16 vee..

n28

Vierailija
10/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha (tai nuori) olet ikävuosiltasi, aloittaja?

Tiedustelee mies33

Vierailija
11/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua raha kiinnosta, kunhan mies on kunnollinen, työssä käyvä, raitis ja kemiat kohtaa. Ikääkin saa minun puolestani olla 20-45 -vuotta. Mutta kun nuo peräänkuuluttamani ominaisuudet on haluttuja on kilpailu kovaakin kovempaa ja kermat kuorittu päältä jo aikaa sitten. AP

Vierailija
12/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minä olen kolmekymppinen ja toisella kierroksella. Ollessani 25-vuotias, ikäiseni aviomies ja lapseni isä päätti vaihtaa nuorempaan. Mulla ei juuri toivoa ole. Jos joku mies sattuu olemaan kiinnostunut minusta ja minä hänestä, miehen kiinnostus lopahtaa siihen, kun saa tietää että mulla on lapsi. Tässä reilussa viidessä vuodessa olen jo löytänyt aika monta hyvää syytä pysyä sinkkuna, mutta rattopojan voisin ottaa =)

Vierailija
13/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun ikäsi, ap???

Vierailija
14/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää ap:la 24 vuotta.

Vierailija
15/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen sitten olisi käytävä työssä, jos sinua ei raha edes kiinnosta? Miehellä olisi enemmän aikaa sinulle, jos hän olisi työtön.

Vierailija
16/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ap on oikeasti 24v ja ei meinaa löytää miestä niin miten sitten minä (jos jäisin sinkuksi) olen jo yli 30v. :(

Vierailija
17/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^
Yli 30v on monessa mielessä parempi kuin 24v.

Vierailija
18/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Kyllä sen oikean voi löytää vielä +30. Minä löysin 34-vuotiaana. Mies oli hieman yli 40. Molemmat ensimmäisellä kierroksella :).

Vierailija
19/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:43"]17: Kyllä sen oikean voi löytää vielä +30. Minä löysin 34-vuotiaana. Mies oli hieman yli 40. Molemmat ensimmäisellä kierroksella :).[/quote]

Visa-kortin väri ratkaisi valinnan.

Vierailija
20/42 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, ihana juttu tuo luo toivoa!! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan