Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat ANOPPI/APPIUKKO kokemukset

Vierailija
01.06.2013 |

Tuli tuosta mieleen, kun jonkun anoppi oli laittanyt uuteen uskoon nuo keittiönkaapit :D 

Mulla oli ihan kauhee ex anoppi ( HUOM! EX), kun ekan kerran tapasimme, hän teki harvinaisen selväksi, että hänen poikansa tarvitsee jonkun laihemman  naisen. Ja en ollut edes lihava, vain vähän löllerö, itseasiassa hoikempi kuin anoppi itse.

Kommentit (1705)

Vierailija
581/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anopille on suosikkilapsi, joka on mieheni sisko. Omalle pojalleen ei oikein mitään muuta osaa jutella, kun tämän siskon asioita. Koskaan ei kysele, mitä pojalle itselleen kuuluu. Samoin siskon lapset ovat suosikkilapsia. Meidän lapsen kanssa ollessaan puhuu siskon lapsista koko ajan. Muutoinkin hyysää siskon lapsia jatkuvasti. Meidän lasta näkee harvoin. Silloinkin, kun näkee, niin puhuttelee tätä siskon lasten nimillä vahingossa ja sekoittaa asiat ja lapset koko ajan. Mieheni ei koskaan sano mitään näistä tälle äidilleen, eikä edes minulle oikein kunnolla myönnä, että se ei ole hyväksyttävää. Tekisi niin mieli sanoa jotain, että ei ole hyväksi lapsille, että suosikit tuodaan kovin selkeästi esille. Ehkä sanonkin joskus.

Mun isänäidin lempilapsi oli hänen vanhin poikansa. Voi niitä kehuja, meitin Matti sinne ja Meitin Matti tonne. No tietty miniöistä paras oli Matin vaimo, Liisa ja lapsenlapsista parhaat heidän lapsensa. Kyllä naurettiin aikoinaan vedet silmissä mummo jutuille. Joka lauseessa vilahti Meitin Matti ja Meitin Liisa. Mummolla kaksi muutakin poikaa joilla perheet. Nämä kaksi muuta veljestä ikänsä myös hyviä ystäviä.

Lempilapseen molemmilla huonommat välit. Vähä kun hyvänpäivän tuttuja.

Vierailija
582/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi sai diagnoosin eturauhassyövästä ja tulevasta leikkauksesta.

Anopin reaktio - huusi kurkkusuorana ja arvatkaapa mistä ? Siitä kun hän ei sitten saa vähään aikaan seksiä. Anoppi silloin 70-vuotias.

Muutenkin ihan sekaisin oleva puolihullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa juoppohulluuteen

Vierailija
584/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta joidenkin äitien tarrautuminen omaan poikaansa.

Kyse on mustasukkaisuudesta. Äiti ei päästä irti.

Vierailija
585/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi Silittelee 45 v poikansa päätä ohimennen, miehen kotona siivoaa, pyykkää, hoitaa pihan yms. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, eikä edelleenkään asuta yhdessä ... ostettiin kesäasunto, appiukko ilmoitti ensimmäisenä että vessan pönttö vuotaa, onko korjausvälineitä. Ilmoitin miehelleni, että korjaa ihan itse kun osaa, siihen ei hänen vanhempiaan tarvita eikä mihinkään muuhunkaan hommaan mitä kesäasunnolla pitäisi korjailla.

Voi järkytys, olen varmaan sitten anoppi from hell. Voin silittää ohikulkiessani poikaani poskesta tai päästä tai jopa halata. Kerron myös hänelle aika ajoin kuinka rakas hän on minulle. Herra on yli kolmenkymmenen ja asunut omillaan jo toistakymmentä vuotta.

Ei ole miniä koskaan valittanut käytöksestäni kylläkään.

Vierailija
586/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut appivanhempiani kuin pari kertaa, joten ei ole ongelmia ollut. Asuvat toisella puolella maapalloa. Kaipa ne ihan kivoja on.:))

Vierailija
587/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvää sanottavaa. Olisi huolestuttavaa jos tulisi anopin kanssa toimeen.

Vierailija
588/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anopille on suosikkilapsi, joka on mieheni sisko. Omalle pojalleen ei oikein mitään muuta osaa jutella, kun tämän siskon asioita. Koskaan ei kysele, mitä pojalle itselleen kuuluu. Samoin siskon lapset ovat suosikkilapsia. Meidän lapsen kanssa ollessaan puhuu siskon lapsista koko ajan. Muutoinkin hyysää siskon lapsia jatkuvasti. Meidän lasta näkee harvoin. Silloinkin, kun näkee, niin puhuttelee tätä siskon lasten nimillä vahingossa ja sekoittaa asiat ja lapset koko ajan. Mieheni ei koskaan sano mitään näistä tälle äidilleen, eikä edes minulle oikein kunnolla myönnä, että se ei ole hyväksyttävää. Tekisi niin mieli sanoa jotain, että ei ole hyväksi lapsille, että suosikit tuodaan kovin selkeästi esille. Ehkä sanonkin joskus.

Kannattaisiko sanoa edes jotakin, vaikka loukkaantuukin. Onhan tuommoinen käyttäytyminen kuitenkin vahingollista sinun lapsillesi.

Vierailija
589/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeksun näistä kommenteista niitä, joiden mukaan anoppi ei saisi enää osoittaa rakkautta pojalleen sen jälkeen, kun miniä on tullut kuvioihin mukaan. Äidinrakkaus säilyy ikuisesti ja on luonteeltaan täysin erilaista kuin vaimon rakkaus. Minulta riittää muuten halaukset sekä pojalle että miniälle. Molemmat ovat ihania ja olen ylpeä ja onnellinen heistä molemmista. Pojallani on hyvä ihminen vaimona. On klisee sanoa, että sain pojan vaimosta tyttären lisää, mutta siltä minusta tuntuu.

590/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ehdotti, että antaisimme monta vuotta odotetun vauvamme mieheni veljelle, jolla ei ole lapsia.

Anoppi on aina halunnut antaa kaiken hyvän juuri tälle esikoispojalleen, muista lapsista ei niin väliksi.

Aivan hirveää käytöstä!

Miten tuo menisi verotuksessa, pitääkö maksaa lahjavero?

Vierailija
591/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummeksun näistä kommenteista niitä, joiden mukaan anoppi ei saisi enää osoittaa rakkautta pojalleen sen jälkeen, kun miniä on tullut kuvioihin mukaan. Äidinrakkaus säilyy ikuisesti ja on luonteeltaan täysin erilaista kuin vaimon rakkaus. Minulta riittää muuten halaukset sekä pojalle että miniälle. Molemmat ovat ihania ja olen ylpeä ja onnellinen heistä molemmista. Pojallani on hyvä ihminen vaimona. On klisee sanoa, että sain pojan vaimosta tyttären lisää, mutta siltä minusta tuntuu.

Ihana kommentti :).

Vierailija
592/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ehdotti, että antaisimme monta vuotta odotetun vauvamme mieheni veljelle, jolla ei ole lapsia.

Anoppi on aina halunnut antaa kaiken hyvän juuri tälle esikoispojalleen, muista lapsista ei niin väliksi.

Miten tuo olisi käytännössä toteutettu?

Vierailija
593/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi on koko joulun huomautellut etten vaan syö liikaa suklaata. Kun tokaisin että ihanaa ollut rentoutua, hän kiirehti sanomaan että välillä on hyvä käydä ulkoilemassa eikä vaan mättää konvehtia. Emme edes vietä joulua yhdessä eikä hänellä ole mitään tietoa mitä perheemme syö tai on syömättä. Hänen pahin pelkonsa on, että pojallansa olisi ylipainoinen vaimo. Vaikea ymmärtää noin huonoa käytöstä, olen hoikka nainen ja mitä sitten jos en olisikaan.

Vierailija
594/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonas kirjoitti:

Appi on koko joulun huomautellut etten vaan syö liikaa suklaata. Kun tokaisin että ihanaa ollut rentoutua, hän kiirehti sanomaan että välillä on hyvä käydä ulkoilemassa eikä vaan mättää konvehtia. Emme edes vietä joulua yhdessä eikä hänellä ole mitään tietoa mitä perheemme syö tai on syömättä. Hänen pahin pelkonsa on, että pojallansa olisi ylipainoinen vaimo. Vaikea ymmärtää noin huonoa käytöstä, olen hoikka nainen ja mitä sitten jos en olisikaan.

Törkeää. Herkemmälle voisi puhjeta bulimia tmv. tuommoisista kommenteista.

Vierailija
595/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilonas kirjoitti:

Joo, minäpä tästä menen parvekkeelle huutamaan "älkää syökö suklaata" niin pian on puoli kansaa pytyn äärellä. Ei aikuiselle ihmiselle puhkea mitään häiriöitä satunnaisista roskapuheista.

Vierailija
596/1705 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonas kirjoitti:

Joo, minäpä tästä menen parvekkeelle huutamaan "älkää syökö suklaata" niin pian on puoli kansaa pytyn äärellä. Ei aikuiselle ihmiselle puhkea mitään häiriöitä satunnaisista roskapuheista.

Sanoin herkemmälle.

Vierailija
597/1705 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonas kirjoitti:

Tuommoiset tyypit laukoo niitä kaikille, ei pelkästään aikuisille. Tunnen ihmisen jolle puhkesi anoreksia jatkuvista mummon ilkeistä kommenteista. Muuttuva keho on herkkä asia nuorelle jo muutenkin.

Vierailija
598/1705 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä juttuja, ja näin paljon! Tuntuu että vanheneva nainen on kateellinen nuorelle miniälle, jolla on kaikki vielä edessään ja iho sileä. Sairasta.

Vierailija
599/1705 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidinrakkaudessa ei ole mitään vikaa, eikä sen osoittamisessakaan. Ongelmia tulee lähinnä, jos se äidinrakkaus ei osaa antaa tilaa myös sille vaimon rakkaudelle. Kyseessä kun ei pitäisi olla kilpailu, niin kuin sanoit ne rakkaudet ovat täysin erilaisia. Kuitenkaan se vaimon rakkaus ei ole yhtään vähäpätöisempää ja merkityksemättömämpää, vaikka äidinrakkaus on varmaan kaikille juuri se merkityksellisin rakkaus. On ihanaa, että olet sellainen anoppi joka huomioi myös miniän ja osoitat hänellekin rakkautta. Kuulostat järkevältä anopilta.

Kaikilla se valitettavasti ei ole näin, vaan anopit saattavat mustasukkaisuuksissaan yrittää tehdä selväksi, että se poika on heidän poika ikuisesti ja siihen väliin ei tulla. Saatetaan astua reviirille, joka normaalisti kuuluu sille vaimolle ja parisuhteelle. Jotkut anopit eivät juurikaan huomioi miniäänsä ja puhuvat mm päälle, eivät kuuntele ja osoittavat kaikin tavoin, ettei miniän olemassaolo ole heille millään tavalla tärkeää. Se tuntuu todella kurjalta, koska mielestäni se ei ole mitenkään ansaittua.

Omalla kohdallani oli juurikin näin; anoppi puhuu päälle, ei ymmärrä mitä sanon koska ei juurikaan kuuntele tai kiinnitä huomiota mitä haluan kertoa, puhuu itse koko ajan ja asioista joista minulla ei ole hajuakaan. Nämä vain muunmuassa. Ei siinä tunnu kovinkaan tervetulleelta tai mukavalta. Vasta kun osasin pistää stopin tällaiselle käytökselle, alkoi anoppi kohdella minua paremmin.

Vierailija
600/1705 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidinrakkaudessa ei ole mitään vikaa, eikä sen osoittamisessakaan. Ongelmia tulee lähinnä, jos se äidinrakkaus ei osaa antaa tilaa myös sille vaimon rakkaudelle. Kyseessä kun ei pitäisi olla kilpailu, niin kuin sanoit ne rakkaudet ovat täysin erilaisia. Kuitenkaan se vaimon rakkaus ei ole yhtään vähäpätöisempää ja merkityksemättömämpää, vaikka äidinrakkaus on varmaan kaikille juuri se merkityksellisin rakkaus. On ihanaa, että olet sellainen anoppi joka huomioi myös miniän ja osoitat hänellekin rakkautta. Kuulostat järkevältä anopilta.

Kaikilla se valitettavasti ei ole näin, vaan anopit saattavat mustasukkaisuuksissaan yrittää tehdä selväksi, että se poika on heidän poika ikuisesti ja siihen väliin ei tulla. Saatetaan astua reviirille, joka normaalisti kuuluu sille vaimolle ja parisuhteelle. Jotkut anopit eivät juurikaan huomioi miniäänsä ja puhuvat mm päälle, eivät kuuntele ja osoittavat kaikin tavoin, ettei miniän olemassaolo ole heille millään tavalla tärkeää. Se tuntuu todella kurjalta, koska mielestäni se ei ole mitenkään ansaittua.

Omalla kohdallani oli juurikin näin; anoppi puhuu päälle, ei ymmärrä mitä sanon koska ei juurikaan kuuntele tai kiinnitä huomiota mitä haluan kertoa, puhuu itse koko ajan ja asioista joista minulla ei ole hajuakaan. Nämä vain muunmuassa. Ei siinä tunnu kovinkaan tervetulleelta tai mukavalta. Vasta kun osasin pistää stopin tällaiselle käytökselle, alkoi anoppi kohdella minua paremmin.

Tutulta kuulostaa. Omat rajat on hyvä vetää ja näyttää.