Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?
Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.
Kommentit (134)
Ei miehetkään halua joka naisen kanssa oikeassa elämässä sänkyyn, ainakaan suurin osa. Vaikka pitäisivät tämän naisen seurasta, vaikka pitäisivät viehättävänä. Miehilläkin on aivot ja tunteita, uskokaa tai älkää. Ja jos on kaveri jonka kanssa ei halua parisuhdetta, ei ehkä viitsi sitä potentiaalista ongelmien sumaa, jonka saa niskaansa jos menee koskemaan ja toinen haluaakin enemmän. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Mulle nainen jonka kanssa olimme viettäneet paljon ihania hetkiä ja aloin kai liikaa takertumaan hänen seuraansa kun ahdistui ja totesi ”ollaan ystäviä,me halutaan niin eri asioita elämältä”
Vastasin että ”mitä tuolla tarkoitat”
Nainen vastasi ”Sinä haluat minua mutta minä en halua sinua” ja meni tekemään smoothien. En ole tuon jälkeen kertonut ystävänaisille jos satun heihin ihastumaan koska menin tuosta smoothienaisesta jotenkin rikki enkä pysty enään samallatavalla itsevarmasti tuomaan tunteita esille.
Oman kokemuksen perusteella voin sanoa että onnistuu, juuri ja juuri. Itselläni lähes kaikki kaveri naiset ovat jossain vaiheessa ruvenneet flirttailemaan, aluksi hyvinkin hienovaraisesti, myöhemmin täysin häpeilemättä. Asia ei ole koskaan mennyt pidemmälle, mutta silti olen palannut noihin tilanteisiin fantasioissani. Tuosta en ole ylpeä, mutta noin on käynnyt useamman kerran.
On ollut sellaisia kavereita, joiden kanssa ollaan yritetty treffejä ja seksiäkin ollut, mutta ei sitten vain ole syttynyt kipinää ja on jatkettu kavereina. Eli yrittämällä yritetty että tulisi suhde, mutta ei. Ja olen joidenkin exien kanssa jäänyt kaveriksi. Jos olisi pakko olla kiinnostusta niin kai edellytykset olisi ollut jatkaa edes seksisuhdetta?
Ja sitten on kavereita joiden kanssa en harrastaisi seksiä vaikka olisivat viimeisiä miehiä maailmassa. Jos minut näkevät samoin, niin aika varmalla pohjalla ollaan.
Minulla on myös naispuolinen ystävä, joka on minusta kuuma, enkä osaa sanoa, onko tunnelma molemminpuolinen. Se että tämä nainen on viehättävä, ei mitenkään estä minua olemasta hänen ystävänsä, ja olen ollut silloinkin kun hän ei vielä ollut perheenäiti. Eli viehättävän ihmisen kanssa voin myös olla pelkkä kaveri, joten luulen, että myös miehet voivat samaan aikaan pitää kaveria seksikkäänä ja pelkkänä kaverina? Ei tarvitse olla epätoivoisesti rakastunut vaikka pitää toisen ulkonäöstä ja luonteesta.
Miehet keskimäärin pitävät niin monista naisista, niin voisi ajatella, että heille ei olisi isompi haaste pysyä kaverina, kun seuraava kaupan myyjä tai pankkivirkailija, kaverin mummo tai ohi juokseva lenkkeilijä on yhtä lailla kiinnostava. Jos se on ihan perusajatus että melkein äitiäänkin voisi panna, eikä kuitenkaan pane, niin tokkopa se naiskaveri on sen kummempi houkutus?
Mun miehellä on naispuolisia kavereita, lähinnä työkavereita ja entisiä opiskelukavereita. Tiedän ketä näkee ja kenen kanssa viestittelee. Mies on huono poistumaan kotoa, joten tuskin on missään vaiheessa mitään sen enempää ehtinyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen sairasta porukkaa täällä kun pelkkää panoa elämä eikä osaa olla ihmisten kanssa muuten vaan. Mahtaa olla työelämässä vaikeeta... Jos edes sinne edes koskaan päässyt. Säälittäviä.
Työkaverin kanssa tehdään töitä eikä vietetä vapaa-aikaa ilman mitään mielenkiintoa siihen.
Jaa. Kyllä meillä ollaan työkavereiden kanssa ystäviä ihan vapaa-ajallakin. Olemme ulkomailla töissä ja kaikilla lapsuudenperheet ja -kaverit kotimaissamme, lisäksi olemme pääasiassa nuoria sinkkuja 25-38v. Todellakin vietämme aikaa yhdessä ilman panemisia tai ihmissuhdekiemuroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa sanoa. Mulla ollut paljon kaverimiehiä, mutta yksikään ei ole ollut tuollainen.
Itse olen ehdottanut seksiä aika monellekin kaverille ja useimmiten ollaan sitten jotain puuhasteltu.
Olen kateellinen. Olen ehdottanut lukuisille kaverimiehille seksiä ja kaikki ovat kieltäytyneet. Enkä ole ruma...
Kuulostaa aika uskomattomalta?
Minkälaisia nämä kaverimiehet oikein ovat olleet.
No vaikea kaikkia kuvailla... Osa töistä, osa kavereiden kautta tavattuja, osa jopa yöelämästä. 25-35-vuotiaita sinkkuja. Viisi miestä tulee viime vuosien varrelta mieleen jotka eivät halunneet muuta kuin ystävyyttä.
Ei ole onnistunut, ennemmin tai myöhemmin ehdotelleet seksiä. Yksi selitti, että kyllä kaverit voi sillä saralla auttaa toisiaan, se olisi ystävän palvelus tms.
Parhaan ystäväni kanssa olemme eri sukupuolta ja heteroita. Toimii oikein hyvin. Jo 7 vuotta toiminut.
Mistä te löydätte näitä jotka kavereiden kanssa haluavat muhinoida? Ei mulle ole kukaan koskaan ehdottanut. Ajatukset ovat eri asia, niitä tulee ja menee kaikilla, mutta että kaverit oikeasti vonkaavat sänkyyn? En kyllä elä tällaista elämää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen sairasta porukkaa täällä kun pelkkää panoa elämä eikä osaa olla ihmisten kanssa muuten vaan. Mahtaa olla työelämässä vaikeeta... Jos edes sinne edes koskaan päässyt. Säälittäviä.
Työkaverin kanssa tehdään töitä eikä vietetä vapaa-aikaa ilman mitään mielenkiintoa siihen.
Jaa. Kyllä meillä ollaan työkavereiden kanssa ystäviä ihan vapaa-ajallakin. Olemme ulkomailla töissä ja kaikilla lapsuudenperheet ja -kaverit kotimaissamme, lisäksi olemme pääasiassa nuoria sinkkuja 25-38v. Todellakin vietämme aikaa yhdessä ilman panemisia tai ihmissuhdekiemuroita.
Niin mutta tuo selitti että miehen kaverinainen=työkaveri. Ei miestä kiinnosta kaverinaiset vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä jotka kavereiden kanssa haluavat muhinoida? Ei mulle ole kukaan koskaan ehdottanut. Ajatukset ovat eri asia, niitä tulee ja menee kaikilla, mutta että kaverit oikeasti vonkaavat sänkyyn? En kyllä elä tällaista elämää...
Varmaan eri porukoissa eri tavat toimia. Toisille riittää haaveilu, kun taas toiset yrittävät päästä suoraan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Noille henkilöille kysymys jotka saavat suoria ehdotuksia; keskusteletteko avoimesti seksiin liittyvistä asioista vastakkaista sukupuolta edustavan ystävän kanssa, vai tuleeko nämä ehdotukset ihan puskista?
Edellinen tarkoitti ettei asiasta ole ääneen sanottu.