Millä summalla ootte saaneet liikunta- ja/tai kultturietua työnantajalta?
Me saatiin 100 € Smartumille. Onhan se tietysti tyhjää parempi, mutta mulla se meni yhdessä viikossa...
Kommentit (13)
on kyllä isot tulot kun pystyt viikossa käyttämään kulttuuriin 100 euroa.
100 € Edenredille, jolla on huono tarjonta. Eipä varmaan tule edes käytettyä.
Taitaa olla tänä vuonnaa 350e. Tosin en ole vielä yhtään käyttänyt. Hyvä kun muistutit!
Vierailija kirjoitti:
on kyllä isot tulot kun pystyt viikossa käyttämään kulttuuriin 100 euroa.
Mitä? Isot tulot? Tuon työnantajan edun minä käytin enkä omia tulojani, kuten sanoin. Melontakurssi ja kesäteatteri veivät jo sen yli 100 €.
400 euroa, mikä on hyvin kun lisää siihen sen, että meidän toimistotalossa on kuntosali, jonka palveluita (erilaiset liikuntatunnit ja kuntosalin käyttö) me saadaan käyttää ilmaiseksi. Siellä on tarjolla venyttelystä hikijumppaan ja äijäjoogaan kaikenlaista. Kulttuuri/liikunta/julkinen liikenne-etu on tuossa 400:ssa. Sitten on vielä erikseen lounasetu.
Oikeesti? Nyt olen kateellinen, itse saan uimahallista 2,5e alennusta/kerta =)
Onko oikein, että meidän pitää maksaa kulttuurisetelistä 1e/kpl, jos sen haluaa ottaa? Niitä saadaan 40/ vuosi.
Vierailija kirjoitti:
0€ kaupungilla töissä
Ettekö saa alennuksia kaupungin liikuntapalveluihin, kuten ryhmäliikuntaan tai kuntosalille? Näin yleensä on kaupungin työntekijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että meidän pitää maksaa kulttuurisetelistä 1e/kpl, jos sen haluaa ottaa? Niitä saadaan 40/ vuosi.
Meillä oli mahdollisuus ottaa virike-etua 200 €/vuosi, josta omavastuu 50%. Onko oikein?
200 e/vuosi.