Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?
Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä olemaan kaveri sellaisen naisen kanssa, josta en ole seksuaalisesti kiinnostunut.
Mutta jos olen kiinnostunut naisesta seksuaalisesti, niin en ikipäivänä (enää) suostu jäämään friendzonelle, se on uskomattoman nöyryyttävää. Yksi kerta tätä riitti, ei enää koskaan uudelleen.
T. Mies
Tämä(kin) on mielenkiintoinen pointti, nimittäin olen parhaillani todella ihastunut mieheen joka friendzonetti minut. Jäin kuitenkin ystäväksi koska mieluummin pidän hänet elämässäni kuin en tuntisi ollenkaan. Ihastukseni kuolee kyllä (enkä tule koskaan ruinaamaan häneltä seksiä), ja sitten minulla on uskomattoman ihana ihminen ystävänä.
En koe tätä mitenkään nöyryyttäväksi. Ja voin kyllä olla seksuaalisesti viehättävän miehen ystävä - sanoisin jopa että kaikki kaverimieheni ovat hyvännäköisiä ja voisin kuvitella seksiä heidän kanssaan, mutten sitä tee. Miehetkö eivät pysty tähän?
En voi muiden miesten puolesta kommentoida, mutta omalta osaltani toki.
Jos koen vetoa sinkkunaiseen lähipiirissäni, kerron sen kyllä hänelle. Mutta jos tunteet ei ole molemminpuoliset, niin en kyllä oikein ymmärrä miten kukaan normaali mies voi pakkien saamisen jälkeen jäädä vielä pörräämään naisen ympärillä.
Siinä menettää itsekunnioituksensa kun saat jatkuvasti muistutuksen siitä torjunnasta, enkä usko että se nainenkaan kunnioittaa yhtään miestä, joka torjunnnan jälkeen haluaa vielä ehdoin tahdoin jäädä kaveriksi vaikka haluaisi muutakin ja on sen jo ääneenkin tunnustanut.
Mä koen oikeastaan aika miehekkäänä sen, että osaa ottaa pakit häipymättä. Olen naisena saanut myös pakkeja, ehkä vetäytynyt tavallaan, mutta en katkaissut välejä.
Nuorena ajattelin, että voivat olla. Sittemmin todennut, että ainakin omalla kohdallani jokainen ystäväksi vannoutunut miespuolinen kaveri onkin ollut ihastunut minuun.
Nuoret naiset haluavat kivenkovaan uskoa niin. Heidän joukossaan onkin joku normaaliuden mittari, että on myös miespuolisia kavereita.
Miehen ja naisen seksuaalisuus vaan on aika erilaista. Tiedän erittäin monia miehiä, jotka ovat ko. tilanteessa tähän naiseen enemmän tai vähemmän ihastuneita. Sanotaan näin, että eivät vastaisi ei naisen ehdotukselle.
Tämän totuuden ääneen sanominen ei nykynaisia monestikaan miellytä ja se halutaankin äänekkäästi kiistää - "Totta kai voivat olla vaan kavereita!" Mutta ei biologiaa vastaan oikein voi potkia. :)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ajattelin, että voivat olla. Sittemmin todennut, että ainakin omalla kohdallani jokainen ystäväksi vannoutunut miespuolinen kaveri onkin ollut ihastunut minuun.
Elämä opettaa naisiakin
Mies52v
En usko, että on kovinkaan yleistä. Naisiltahan tällainen kaveruus luonnistuu, joten moni sitten sinisilmäisenä luulee, että miehet ovat ihan samanlaisia. Eivät ole.
Biologiset seikat nyt vain ovat sellaisia asioita, ettei niitä muuteta pelkällä asennekasvatuksella.
Kaveruus voi toimia, jos nainen on huomattavasti vanhempi tai todella rujon näköinen ulkoisesti (esim. todella merkittävä ylipaino). Ja sitten toki myös, jos mies on homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on kovinkaan yleistä. Naisiltahan tällainen kaveruus luonnistuu, joten moni sitten sinisilmäisenä luulee, että miehet ovat ihan samanlaisia. Eivät ole.
Biologiset seikat nyt vain ovat sellaisia asioita, ettei niitä muuteta pelkällä asennekasvatuksella.
Kaveruus voi toimia, jos nainen on huomattavasti vanhempi tai todella rujon näköinen ulkoisesti (esim. todella merkittävä ylipaino). Ja sitten toki myös, jos mies on homoseksuaali.
Selitä sitten miksi heterot sinkkukaverimiehet ovat torjuneet seksin vaikka olen itse nuori, nätti ja kiva nainen? Ei onnistu millään. Mikseivät halua muuta kuin kaveruutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä sitten miksi heterot sinkkukaverimiehet ovat torjuneet seksin vaikka olen itse nuori, nätti ja kiva nainen? Ei onnistu millään. Mikseivät halua muuta kuin kaveruutta?
Matala testo? Ihastuneet johonkin kaveriisi? Onko sulla huono maine (siis esim. mielenterveysongelmia tai jotain takertuvaa käytöstä tms.)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala testo? Ihastuneet johonkin kaveriisi? Onko sulla huono maine (siis esim. mielenterveysongelmia tai jotain takertuvaa käytöstä tms.)?
Viimeisin varsinkin panee joka viikko eri naista. Ei ihastuksia tiedossa. Ei ole ongelmia, olen oikeasti ihan hyvä ja rento tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen, miehet ihan itse myöntävät että niiden on 100% pakko panna aivan kaikkia naispuolisia jotka elämässä eteen sattuu. Miksi joku haluaa jonkun suhteenkin vielä tollasten eläinten kanssa?
Ei niitä rumia, niiden kans voi olla kaveri.
Saattaa silti lipsahtaa jos on hyvät tissit tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa sanoa. Mulla ollut paljon kaverimiehiä, mutta yksikään ei ole ollut tuollainen.
Itse olen ehdottanut seksiä aika monellekin kaverille ja useimmiten ollaan sitten jotain puuhasteltu.
Olen kateellinen. Olen ehdottanut lukuisille kaverimiehille seksiä ja kaikki ovat kieltäytyneet. Enkä ole ruma...
Kuulostaa aika uskomattomalta?
Minkälaisia nämä kaverimiehet oikein ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on hemmetin työlästä. Itse olen ystävyyssuhteessa tuommoisen joka miehen unelman kanssa, joka on täydellinen luonteeltaan ja veretseisauttavan kaunis. Ei ole myöskään parisuhteessa mutta yrittäjiä riittää. Ajatus karkaa jatkuvasti siihen, että entäpä jos......
M27
Mulla on kanssa kaverina nainen mikä on kaikilla mittareilla mitattuna lähes täydellinen.
Kaunis, erittäin hyvä vartalo, fiksu, sanavalmis, sosiaalinen, eikä ole pelkästään minun mielestä, tuo nainen tekee töiden ohessa mallin hommia, promohommia erillaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa, netistäkin löytyy sen kuvia vaikka kuinka paljon.
Mutta sillä on mies ja oma elämä, en ikinä voisi mennä yrittämään siihen säätämään, jos sille tulee ero joskus niin sitten kannattaa yrittää, ei muuten.
Aapee on varmaan hyvän näköinen ja hyvin varusteltu, pistähän ne tissikuvat jakoon.
Pystyy tietysti jos vain nainen on tarpeeksi ruma tai mies tarpeeksi beta. Tai sitten voidaan olla ihan panokavereitakin vaan on-offilla, kuten nykyään usein tapana on.
Itse naisena voin olla miehen kaveri, jos en pidä miestä viehättävänä parisuhdemielessä. Asia on aina näin ollessani parisuhteessa, koska silloin ei ole edes sitä vaihtoehtoa, että jotain seksuaalista tapahtuisi ainakaan omasta aloitteestani. Sinkkunakin ystävyys on mahdollista, jos mies ei vaan ole henkisesti ja/tai fyysisesti viehättävä.
Miehellä ei ole mitään motiivia alkaa kaverisuhteeseen naisen kanssa. Se on sama kuin hakisi aina naapurista jotain jota löytyy omasta kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen sairasta porukkaa täällä kun pelkkää panoa elämä eikä osaa olla ihmisten kanssa muuten vaan. Mahtaa olla työelämässä vaikeeta... Jos edes sinne edes koskaan päässyt. Säälittäviä.
Työkaverin kanssa tehdään töitä eikä vietetä vapaa-aikaa ilman mitään mielenkiintoa siihen.
Olen kateellinen. Olen ehdottanut lukuisille kaverimiehille seksiä ja kaikki ovat kieltäytyneet. Enkä ole ruma...