Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?

Vierailija
18.07.2020 |

Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tai ainakin miehet sanovat suoraan haluavansa olla vain ystäviä kanssani. Ja sitten olemme vuosia ystäviä eikä mitään seksuaalista tai romanttista tapahdu.

Juuri taas viimeksi ihastuin aivan hulluna tapaamani mieheen. Hän vietti tuntikausia aikaa kanssani, meillä oli mahtava yhteys... Ja sitten hän ilmoitti että niin mehän ollaan vain ystäviä eikö? Että haluaa hengata ja nukkuakin luonani muttei muuta. No niin kai sitten...

Mies friendzonetti sinut

Kyllä, tiedän. Ja kuten sanoin, ei ole eka kerta. Olen todellakin se ikuinen friendzone girl. Mutta täälläkin palstalla väitetään ettei se ole mahdollista kun miehet haluavat vähintään seksiä kaikkien jotenkin naisten muotoisten kanssa. No olen ihan nätti ja normaalipainoinen mutta ikinä en saa mitään... :(

Ei kai tuossa ole mitään kovin ihmeellistä. Innostut miehistä yli tasosi, mutta he eivät oikein sinusta kun "parempaakin" on tarjolla. Käyppä jututtamassa jotain naamasta kukkivaa seinäruusua seuraavalla reissulla, niin loppuu kaverivyöhyke.

Eihän lopu, jos aloittajan tunteet ovat tällä kertaa ne kaverilliset?

Sitä paitsi aloittaja vastasi otsikkoon, ei hakenut mitään tasojankkarin neuvoja seurusteluelämälleen. Mies on friendzonettanut aloittajan eli olisi pystynyt olemaan kaveri. Todistettu.

Vierailija
82/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa keskustelua aiheesta joka riippuu täysin YKSILÖSTÄ. On niitä naisissakin jotka eivät pysty pitämään ystävyyssuhdettaan platonisena.

Jostain syystä naisten on vaan pakko korostaa KAIKKIEN miesten kyvyttömyyttä platoniseen suhteeseen. Tuoko tuo sitten jotain kieroa tyydytystä naisille, kun saa laskettua miesten arvoa.

Miten mun mielestä ne on kyllä yleensä miehiä, jotka tätä käsitystä jankuttaa? Naisethan tässäkin ketjussa kertovat olevansa kavereina ihan sekaporukoina. Itsellänikin on paljon miespuolisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kyllä olemaan kaveri sellaisen naisen kanssa, josta en ole seksuaalisesti kiinnostunut.

Mutta jos olen kiinnostunut naisesta seksuaalisesti, niin en ikipäivänä (enää) suostu jäämään friendzonelle, se on uskomattoman nöyryyttävää. Yksi kerta tätä riitti, ei enää koskaan uudelleen.

T. Mies

Tämä(kin) on mielenkiintoinen pointti, nimittäin olen parhaillani todella ihastunut mieheen joka friendzonetti minut. Jäin kuitenkin ystäväksi koska mieluummin pidän hänet elämässäni kuin en tuntisi ollenkaan. Ihastukseni kuolee kyllä (enkä tule koskaan ruinaamaan häneltä seksiä), ja sitten minulla on uskomattoman ihana ihminen ystävänä.

En koe tätä mitenkään nöyryyttäväksi. Ja voin kyllä olla seksuaalisesti viehättävän miehen ystävä - sanoisin jopa että kaikki kaverimieheni ovat hyvännäköisiä ja voisin kuvitella seksiä heidän kanssaan, mutten sitä tee. Miehetkö eivät pysty tähän?

Kyllä minä (mies) olen kyennyt olemaan kaveri ulkosiesti viehättävien (kauniiden/seksikkäiden) naisten kanssa,joilla toimii myös korvein väli vähinään hyvin. (Miksi edelleen osa pitää viehättävää ulkonäköä ja hyvin toimivia hoksottimia vastakkaisina?)   -Jokusen edellä kuvaamsiani naisisa kanssa olen, vieläkin läheisempi, sanosin erinomaisen läheinen ystävä.

Se mikä joitain kertoja on kiukuttanut on joidenkin ulkopuolisten piikittely tai vihjailu siiä,, että olisin mahdollisesi homo, koska olen vuosia pysynyt itse sinkkuna.

Tätä kohtaloako sitten on vaikea selittää mutta elämässäni on niin kauan kuin jaksan muistaa ollu läheisinä ihmisnä niin miehiä kuin naisia muta en eläessäni ole ollut parisuhteessa. 30 -vuoden ikäpyykki on minulla jo takana. (ässä viite eilinen keskustelu jossa kyseliin onko ouoa, ellei ole koskaan ollut parisuhteessa 30 vuotiaana)  

Vierailija
84/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma pysty kuin suohirviln kanssa ehkä. Miehen on 100% pakko panna kaikkia naisia joihin elämänsä aikana törmää. Siinä menee kaupan kassat, kaverit, sukulaiset, kaikki. Ei pysty toimimaan normaalin ihmisen tavoin. Näin ovat ylpeänä muissa ketjuissa kertoneet.

Vierailija
85/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on hemmetin työlästä. Itse olen ystävyyssuhteessa tuommoisen joka miehen unelman kanssa, joka on täydellinen luonteeltaan ja veretseisauttavan kaunis. Ei ole myöskään parisuhteessa mutta yrittäjiä riittää. Ajatus karkaa jatkuvasti siihen, että entäpä jos......

M27

Vierailija
86/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kai elävät vieläkin jossain paratiisikuvitelmissa ,jossa ei ollut muita miehiä kuin Aatami, eikä muita naisia kuin Eeva.  

( ...siellähän näet mitään yleistämisen vaaraa missään  toista sukupuolta koskevissa päätelmissä, kommenteissa, havainnoissa, tai lausunnoissa ei siis ollut)

Vierailija
87/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma pysty kuin suohirviln kanssa ehkä. Miehen on 100% pakko panna kaikkia naisia joihin elämänsä aikana törmää. Siinä menee kaupan kassat, kaverit, sukulaiset, kaikki. Ei pysty toimimaan normaalin ihmisen tavoin. Näin ovat ylpeänä muissa ketjuissa kertoneet.

Ehkä se tuo näille miehille jotakin ”sairasta tyydytystä, kun saavat laskettua miehistä arvoa”? Vai miten asia edellä nyt esitettiinkään. En jaksa käydä tarkistamassa.

Ja siis samaa mieltä, miehethän tuota itse ylpeillen kertovat. Naiset ovat enimmäkseen eri mieltä, mutta vaiennetaan sillä, että mies tietää taas kaiken paremmin.

Vierailija
88/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kai elävät vieläkin jossain paratiisikuvitelmissa ,jossa ei ollut muita miehiä kuin Aatami, eikä muita naisia kuin Eeva.  

( ...siellähän näet mitään yleistämisen vaaraa missään  toista sukupuolta koskevissa päätelmissä, kommenteissa, havainnoissa, tai lausunnoissa ei siis ollut)

Suurin osa meistä ei taida enää uskoa Raamatun satuihin. Muutenkin kömpelö allegoria.

Vierailija
89/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena jos ajattelen niin, eikös se ole ihan normaalia molemmille sukupuolille, että jos on hyvä ystävä jonkun kanssa ja se toinen on vielä omaan silmään viehättävä, niin saattaa herätä jotain seksuaalisia ajatuksia? Se on eri asia tekeekö niille koskaan mitään siinä pelossa, että ystävyys menee pilalle. 

Vierailija
90/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Riittää, että kysymyksessä on "hyvä tyyppi", jota en kuitenkaan koe seksuaalisesti haluttavaksi.

Vierailija
91/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yymärsinkö oikein: normaali ihminen= nainen tai yleisemmin, jokin muu olio kuin mies

Vierailija
92/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte tästäkin jankuttaa vuodesta toiseen?

Eivät normaalit ihmiset näe toisiaan jonkun sukupuolen (tai etnisyyden, uskonnon jne,) kasvottomina edustajina, vaan yksilöinä, joilla on monia yksilöllisiä ominaisuuksia. Kaverit valitaan sen mukaan, kenen kanssa on kiva olla.

Vierailija
93/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte tästäkin jankuttaa vuodesta toiseen?

Eivät normaalit ihmiset näe toisiaan jonkun sukupuolen (tai etnisyyden, uskonnon jne,) kasvottomina edustajina, vaan yksilöinä, joilla on monia yksilöllisiä ominaisuuksia. Kaverit valitaan sen mukaan, kenen kanssa on kiva olla.

Koska keskuudessamme on edelleen ni-in paljon itsestään epävarmoja ihmisä, että jos he (nämä epävarmat) pääsevät parisuhteeseen, niin takertuvat kumppaniinsa kuin takiaiset. Peloissaan ja hädissään yrittävät alistaa sitten kumppaninsa oman tahtonsa alaiseksi, antamatta lainkaan arvoa kumppanin omille valinnoille ja päätöksille, vaan pitävät niitä aina potentiaalisina uhkina. Kumppani on heille kaikki: niin puoliso kuin ainoa läheinen jne, jonka kanssa ova"vielä" säällisissä väleissä.

Yhtä hyvin epäluuloisuus siis koskee muitakin kuin kumppanin läheisiä ihmissuhteita, vaan omiaan ulottumaan pahimmillaab kaikille elämän aluelle, vain muutaman esimerkin antaakseni: kumppani ei saisi matkusaa yksin, tai hänellä ei saisi olla välttämättä itselleen mieluisipia harrastuksia, hyvä, jos edes työpaikka,, jossa hän luultavammin voi kohdata ja nauttia olostaan isekseen tai yhdessä jonkun tai joidenkin toisten kanssa.

Eriyisenä uhkana konrolloiva ja huonoisetuntoinen kumppani kokee ne toimet (ml harrastukset), joissa hänen kumppnin on mahdollisuus päästä toista, eriysein lähelle, esimerkiksi paritanssin. Tai sitten sellaiset aktiviteetit, joita hän ei itse saata ymmärtää ja joiin hänen mielestään kumppani vain tuhlaa aikaa. (Esimerkiksi kumppanin halu seurata avoimesti ja tuomitemata maailman tapahumia).             

Vierailija
94/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kyllä olemaan kaveri sellaisen naisen kanssa, josta en ole seksuaalisesti kiinnostunut.

Mutta jos olen kiinnostunut naisesta seksuaalisesti, niin en ikipäivänä (enää) suostu jäämään friendzonelle, se on uskomattoman nöyryyttävää. Yksi kerta tätä riitti, ei enää koskaan uudelleen.

T. Mies

Tämä(kin) on mielenkiintoinen pointti, nimittäin olen parhaillani todella ihastunut mieheen joka friendzonetti minut. Jäin kuitenkin ystäväksi koska mieluummin pidän hänet elämässäni kuin en tuntisi ollenkaan. Ihastukseni kuolee kyllä (enkä tule koskaan ruinaamaan häneltä seksiä), ja sitten minulla on uskomattoman ihana ihminen ystävänä.

En koe tätä mitenkään nöyryyttäväksi. Ja voin kyllä olla seksuaalisesti viehättävän miehen ystävä - sanoisin jopa että kaikki kaverimieheni ovat hyvännäköisiä ja voisin kuvitella seksiä heidän kanssaan, mutten sitä tee. Miehetkö eivät pysty tähän?

Hei, täällä myös friendzonetettu nainen, joka olisi halunnut jäädä ihastuksen ystäväksi! Harmittaa kun tuli välirikko kemioiden erilaisuuden vuoksi, tultiin niin hyvin toimeen ja viihdyttiin hyvin yhdessä, enkä millään olisi halunnut luopua hänestä. Olisinpa vain tajunnut alusta asti, että hän oli liikkeellä kaverimielellä, niin olisin sitten osannut pitää ihastuksen ihan itselläni enkä tuonut koko juttua ilmi mitenkään. Kun kerran en olisi voinut saada sataa prosenttia niin olisihan kuusikymmentäkin ollut parempi kuin se pyöreä nolla, jonka nyt sain.

Niin, ja aloitukseen: tuntemani mies olisi voinut olla ystävä naisen kanssa. Oletti meidän sitä olevankin, vaikka minä en. Kyllä se on siis mahdollista.

Sivustapa sivusta

Voih, sympatiat täältä. Tosin ei tämä helppoakaan aina ole. Kyllä sydämessä pistää kun hän kertoo naisseikkailuistaan ja kenen kanssa teki mitäkin lauantaiyönä... Kun omat tunteet eivät vielä ole kuolleet. Mutta menossa poispäin jo. Yritän muistuttaa itselleni että olemme kuitenkin liian erilaisia parisuhdetta ajatellen ja että jos olisimme sänkyyn menneet (siis jos hän olisi halunnut, ei tosiaan halunnut mitään) niin juttu olisi loppu jo. Ystävänä hän antaa minulle niin paljon että parempi näin. T. Tuo jolle vastasit

Vierailija
95/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut valitettavasti kunnollisia miesystäviä vaikka niitä kaipaanut olen. Aina on ollut jotain niitten puolelta, on yrittänyt fyysisesti jotain tai ihan suoraan kysynyt että onko mitään mahdollisuuksia suhteeseen meillä? No ei ole todellakaan ollut. Ja ne “kaverisuhteet” on kyllä aina loppunut seinään kun olen löydänyt parisuhteen. Nyt pari vuotta sitten luulin että olen löydänyt ihanan, kivan ja hauskan tyypin, ei mitään merkkejä siitä että hänelle olisi ollut mitään romanttisia ajatuksia minua kohtaan ja oikeasti olin tosi iloinen siitä, mutta silloin kun sain taas poikaystävän niin tämäki juttu päättyi vaikka yriti itte olla aktiivinen ja ottaa yhteyttä ettei mun suhte ole mikään este meidän ystävyydelle. Mutta jäi liian yhden puoliseksi tämä asia ja lopetin. Harmitti! Jossain vaiheessa mä olin ihan varma ettei naisen ja miehen platooninen kaveruus ole mahdollista. Taas toisaalta olen nyt itse ollut silminnäkijä oikeasti toimiville ystävyyssuhteille naisten ja miesten välissä. Mun omalla poikystävällä on myös ihan tyttökaverit kenen kanssa tulen itteki hyvin toimeen. Ja hassua on sanoa, että mä olen jopa joskus kadeellinen niillä naisille kenellä on niitä platoonisia ystäviä. Mutta kyllä uskon että on mahdollista vaikka itse en ole kokenut ihan näin.

Vierailija
97/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten yleistä se on mutta itse en kaveeraa naisten kanssa ihan vaan siitä syystä että miehet ovat yleensä parempia kavereina.

Vierailija
98/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

En voi muiden miesten puolesta kommentoida, mutta omalta osaltani toki.

Jos koen vetoa sinkkunaiseen lähipiirissäni, kerron sen kyllä hänelle. Mutta jos tunteet ei ole molemminpuoliset, niin en kyllä oikein ymmärrä miten kukaan normaali mies voi pakkien saamisen jälkeen jäädä vielä pörräämään naisen ympärillä.

Siinä menettää itsekunnioituksensa kun saat jatkuvasti muistutuksen siitä torjunnasta, enkä usko että se nainenkaan kunnioittaa yhtään miestä, joka torjunnnan jälkeen haluaa vielä ehdoin tahdoin jäädä kaveriksi vaikka haluaisi muutakin ja on sen jo ääneenkin tunnustanut.

Vierailija
100/134 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa. Mulla ollut paljon kaverimiehiä, mutta yksikään ei ole ollut tuollainen.

Itse olen ehdottanut seksiä aika monellekin kaverille ja useimmiten ollaan sitten jotain puuhasteltu.