Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?

Vierailija
18.07.2020 |

Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy jos nainen ei ole kovinkaan seksikäs eikä muutenkaan eroottinen. Tavallinen kiimakolli taas kiihottuu jo autonrenkaista, joten mikään ylevämpi kanssakäyminen on haaste.

Vierailija
42/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mist

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako miehet ajatella muuta kuin seksiä ja pääsevänsä naisen jalkojen väliin?

Osa miehistä ei osaa, mutta miksi se sinua haittaa tai kiinnostaa? Osaatko sinä ajatella mitään muuta kuin miehiä ja mitä he tekevät sukuelimillään?

Siitä puhe mistä puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etenkin jos on lapsuudenkaverit, mies homo tai mies sellainen ettei halua mitään parisuhdetta, mutta ei myöskään halua käyttää naista seksuaallisesti hyväksi. Kunnioittaa naista.

Vierailija
44/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks naispuolinen kaveri sano että vain miespuoliset kaverit on hyviä, naiset ihan baskoja jne. Että se on vain kaveruutta jne. No koko ajan flirtti päällä ja keimailua ja huomion saanti taattu. Sitten ihmettelee jos näillä mieskavereilla on tyttiksiä mitkä ei voi sietää häntä.. Eikä ne mies taikka naispuoliset kaverit häntä ikinään auta kun oikeasti tarvitsis apua tms tukea. Aikani jaksoin kunnes mehut loppu kokonaan tämän ongelmiin. On niin ärsyttävän "kliseinen" poikatyttö vaikkei no osaa tehdä "miesten töitä" (en tiedä kuinka muuten ilmaista asiaa) eikä tiedä mistään mitään. Kovat on puheet ja volume.

Vierailija
45/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy toiminnan tasolla, mutta ajatusten tasolla voi ihan ketä tahansa miettiä seksuaalisesti joskus. Ei siinä ole mitään väärää. Eikä naisen tarvitse edes olla omien mielihalujen kokoinen, näköinen tai ikäinen. Kaikkia täysi-ikäisiä naisia voi miettiä seksuaalisesti. Ja mietinkin joskus. Eivät ne ajatukset ole keneltäkään pois.

Vierailija
46/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tai ainakin miehet sanovat suoraan haluavansa olla vain ystäviä kanssani. Ja sitten olemme vuosia ystäviä eikä mitään seksuaalista tai romanttista tapahdu.

Juuri taas viimeksi ihastuin aivan hulluna tapaamani mieheen. Hän vietti tuntikausia aikaa kanssani, meillä oli mahtava yhteys... Ja sitten hän ilmoitti että niin mehän ollaan vain ystäviä eikö? Että haluaa hengata ja nukkuakin luonani muttei muuta. No niin kai sitten...

Jostain syystä sä vedät puoleesi matalalla vietillä varustettuja tai aseksuaaleja miehiä ja vielä viihdyt heidän seurassaan. Minun on vaikea kiinnostua miehestä edes ystävänä, jos ei olisi kipinää. Toki sitä on kaikenlaisia työ- ja harrastuskavereita, mutta nämä tuttavuudet pyörivät peruskohteliaisuuden varassa.

Vierailija
47/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen, miehet ihan itse myöntävät että niiden on 100% pakko panna aivan kaikkia naispuolisia jotka elämässä eteen sattuu. Miksi joku haluaa jonkun suhteenkin vielä tollasten eläinten kanssa?

Mikäs sinä olet? Robotti?

Vierailija
48/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko panna kaupan kassaa, pomoa, 10 työkaveria, koiranulkoiluttajaa, lääkäriä, lipunmyyjää, taksikuskin, kaikki naapurit, kaverien muijat, muijan kaverit... Pakko on panna kun naisen näkee ja naisethan vaan tykkää! Aah!

Eikös näillä naisillakin ole tahto vai alistuvatko automaattisesti pantaviksi?

Vierailija
49/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tai ainakin miehet sanovat suoraan haluavansa olla vain ystäviä kanssani. Ja sitten olemme vuosia ystäviä eikä mitään seksuaalista tai romanttista tapahdu.

Juuri taas viimeksi ihastuin aivan hulluna tapaamani mieheen. Hän vietti tuntikausia aikaa kanssani, meillä oli mahtava yhteys... Ja sitten hän ilmoitti että niin mehän ollaan vain ystäviä eikö? Että haluaa hengata ja nukkuakin luonani muttei muuta. No niin kai sitten...

Mies friendzonetti sinut

Kyllä, tiedän. Ja kuten sanoin, ei ole eka kerta. Olen todellakin se ikuinen friendzone girl. Mutta täälläkin palstalla väitetään ettei se ole mahdollista kun miehet haluavat vähintään seksiä kaikkien jotenkin naisten muotoisten kanssa. No olen ihan nätti ja normaalipainoinen mutta ikinä en saa mitään... :(

Vierailija
50/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pystyy olemaan ihan helposti vuosikausia ystävä ja odottamaan sitä heikkoa hetkeä, kun vaikkapa riitaannut miehesi kanssa ja kännipäissä saat ystävämiehetä lohdutusta. 

No miksi minua ei kukaan kaverimies yritä vaikka saisi? Olen yhdenkin tuntenut jo vuoden, olen sinkku, hän on sinkku, olen ilmaissut että hän on mielestäni viehättävä ja kiinnostava ja voisin vaikka kaverina puuhailla... Vastaus oli että "me ollaan vain kavereita". Ja silti ystävyys on jatkunut ja hän haluaa koko ajan hengailla. Miksi??

Vierailija
51/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä sä vedät puoleesi matalalla vietillä varustettuja tai aseksuaaleja miehiä ja vielä viihdyt heidän seurassaan. Minun on vaikea kiinnostua miehestä edes ystävänä, jos ei olisi kipinää. Toki sitä on kaikenlaisia työ- ja harrastuskavereita, mutta nämä tuttavuudet pyörivät peruskohteliaisuuden varassa.

No tuota tämä viimeisin ihastus on 27v ja todella aktiivinen seksuaalisesti... Mutta minusta ei halua edes fwb:tä vaikken ole ruma. Eikä siinä mitään jos yksi ei halua, mutta viimeisen 10v aikana kaikki miehet ovat halunneet vain kaveruutta.

Vierailija
52/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pystyy olemaan ihan helposti vuosikausia ystävä ja odottamaan sitä heikkoa hetkeä, kun vaikkapa riitaannut miehesi kanssa ja kännipäissä saat ystävämiehetä lohdutusta. 

No miksi minua ei kukaan kaverimies yritä vaikka saisi? Olen yhdenkin tuntenut jo vuoden, olen sinkku, hän on sinkku, olen ilmaissut että hän on mielestäni viehättävä ja kiinnostava ja voisin vaikka kaverina puuhailla... Vastaus oli että "me ollaan vain kavereita". Ja silti ystävyys on jatkunut ja hän haluaa koko ajan hengailla. Miksi??

Et ole miehelle seksuaalisessa mielessä kiinnostava.

Vierailija
53/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota tämä viimeisin ihastus on 27v ja todella aktiivinen seksuaalisesti... Mutta minusta ei halua edes fwb:tä vaikken ole ruma. Eikä siinä mitään jos yksi ei halua, mutta viimeisen 10v aikana kaikki miehet ovat halunneet vain kaveruutta.

Nuoremmilla miehillä saattaa tuntua liian sitovalta tollanen fwb-suhdekin. Se on kyllä jännä, et sitä mitä haluis ei saa ja sitä sais mitä ei halua :D

Vierailija
54/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikki miehet, jotka sinua ovat kiinnostaneet.

Vierailija
55/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama mies kavereina. Läheisimmiksi ovat jääneet ne, joiden kanssa on ollut pientä ihastusta tai jopa seksiä ja seurustelua, mutta suhde on muuttunut vain ystävyydeksi.

Vierailija
56/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on tarpeeksi yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Minulla on tosin vain pari miespuolista ystävää, jotka ovat kiinnostuneita sellaisista nörttiaiheista, joista en voi keskustella naispuolisten ystävieni kanssa. Nämä miehet ovat parisuhteissa tahoiltaan ja minä omalta taholtani. Koskaan ei ole ollut mitään flirttiä tai muuta, mutta kaikilla onnelliset parisuhteet, joten kenelläkään ei siinä mielessä "tilaa" välissä, johon kukaan änkeäisi, jos sille päälle sattuisi. Ja emme ole suomursuja :D

Vierailija
57/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

Entä sitten?

Viinikin paranee vanhetessaan, samoin se ”palkinto” joka odottaa ehkä vasta kaukanakin tulevaisuudessa... ;-)

Vierailija
58/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minulla naisena. Ketään miespuolinen ei ole suostunut olemaan pelkkä kaveri. Katoavat elämästä, kun kuulee ettei mitään mahdollisuuksia. Harmillista. Jotain jäänyt hieman ikäväkin.

Klassinen esimerkki naisten itsekkäästä ajatusmaailmasta.

Odotat että mies täyttää emotionaaliset tarpeesi, et kuitenkaan ole valmis antamaan mitään vastineeksi.

Aikamoista hyväksikäyttöä.

Vierailija
59/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

Entä sitten?

Viinikin paranee vanhetessaan, samoin se ”palkinto” joka odottaa ehkä vasta kaukanakin tulevaisuudessa... ;-)

Öh, minä pitäisin vähän käänteisenä asiana tätä tapausta, muutenhan kannattas odottaa kuoleman porteille saakka :D

Vierailija
60/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies friendzonetti sinut

Kyllä, tiedän. Ja kuten sanoin, ei ole eka kerta. Olen todellakin se ikuinen friendzone girl. Mutta täälläkin palstalla väitetään ettei se ole mahdollista kun miehet haluavat vähintään seksiä kaikkien jotenkin naisten muotoisten kanssa. No olen ihan nätti ja normaalipainoinen mutta ikinä en saa mitään... :(

Ei kai tuossa ole mitään kovin ihmeellistä. Innostut miehistä yli tasosi, mutta he eivät oikein sinusta kun "parempaakin" on tarjolla. Käyppä jututtamassa jotain naamasta kukkivaa seinäruusua seuraavalla reissulla, niin loppuu kaverivyöhyke.