Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?
Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.
Kommentit (134)
Mulla on paljon miehiä kavereina ja kenenkään kanssa ei ole mitään seksijuttuja.
Uskon, että pystyy.
Tämä vain vaati sen, ettei kumpikaan koe mitään seksuaalista toista kohtaan. Jos toinen on kuin suohirviö niin ystävyys toimii, muuten jossain kohtaa saattaa hieman lipsahtaa.
En usko että pystyy. Kannattaa suosia naisia ystävyyssuhteissa, niillä harvemmin on mitään taka-ajatuksia.
Jos nainen on ruma, jos mies on homo, jos miehellä on paljon kauniimpi naisystävä.
En mä tiedä. Kaikki mun mieskaverit on halunnut panna mua. Osaa olen pannutkin.
Mikä ikuisuuskeskustelu tämä on. Eiköhän se ole ihmisistä kiinni.
Miten se seksi tähän nyt liittyy? Pystyyhän sitä harrastamaan seksiä kavereidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen, miehet ihan itse myöntävät että niiden on 100% pakko panna aivan kaikkia naispuolisia jotka elämässä eteen sattuu. Miksi joku haluaa jonkun suhteenkin vielä tollasten eläinten kanssa?
Ei niitä rumia, niiden kans voi olla kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen, miehet ihan itse myöntävät että niiden on 100% pakko panna aivan kaikkia naispuolisia jotka elämässä eteen sattuu. Miksi joku haluaa jonkun suhteenkin vielä tollasten eläinten kanssa?
Mikä tekee ihmisestä noin kyynisen ja synkän? Kai tiesit että suurin osa naisista pitää miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hieman harhaista kuvitella, että joku mies jaksaa vuodesta toiseen naista ystävänä. Varsinkin kun miehet pääosin pitää naisia tylsinä ja vaikeina. Kyllä ne kaikki sitä vaivanpalkkaa on vailla jossain vaiheessa.
Naisen seksielämä näyttää kiinnostavan kaikkia.
Minulla on myös mieskavereita. Ei nyt paljon kaksi sellaista, joiden kanssa pidän yhteyttä ja olemme tunteneet kauan. Olen myös parisuhteessa.
Toinen mieskaveri on sellainen stereotyyppisesti "nörtähtävä". Hän on todella fiksu kaveri ja yhdessä mm saatamme pelata lautapelejä, katsoa leffoja ja sarjoja ja pelailla pleikkaripelejä.
Toisen kanssa yhteydenpito on enemmän keskustelua puhelimitse. Ei ole ollut ongelmaa että nämä miehet eivät olisi ymmärtäneet että olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös mieskavereita. Ei nyt paljon kaksi sellaista, joiden kanssa pidän yhteyttä ja olemme tunteneet kauan. Olen myös parisuhteessa.
Toinen mieskaveri on sellainen stereotyyppisesti "nörtähtävä". Hän on todella fiksu kaveri ja yhdessä mm saatamme pelata lautapelejä, katsoa leffoja ja sarjoja ja pelailla pleikkaripelejä.
Toisen kanssa yhteydenpito on enemmän keskustelua puhelimitse. Ei ole ollut ongelmaa että nämä miehet eivät olisi ymmärtäneet että olen varattu.
Lisään tähän, että ehkä siinä on syynä sekin, ettå ulkonäöllisesti olemme ns "eri tasoisia". Eikä millään pahalla sanottuna, mutta he ovat sellaisia joita en pidä seksualisesti viehättävinä itsellleni.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan heteroudeksi. Voi olla vaikea ymmärtää, jos ei sitä itse ole elämässään kokenut.
Itse en ole koskaan harrastanut seksiä naispuolisten ystävieni kanssa, vaikka joskus on jopa pyydetty.
Todellakin on mahdollista olla pelkkä kaveri.
Itselläni on päinvastoin, ei ole koskaan ollut tarpeeksi kemiaa, että kukaan olisi halunnut minusta sen enempää.
Pystyy. Mun 2 parhainta ystävää on miestä. Eikä ystävien kanssa harrasteta seksiä. Kummatkin pitävät minua viehättävänä.
Totta kai voi olla kavereita. Mitä sitten vaikka miettisivät mielessään mitä ikinä, ajatukset on yksityisasia eikä kuulu mulle tippaakaan. Ystävyyttä se silti on.
Miten seksi edes liittyy koko asiaan? Onhan joillakuilla seksiäkin kavereiden kanssa ja ystävyyttä sekin vain on.
Se että puhut ystävillesi seksin puutteesta voi antaa kuvan että olet avoimempi tuollaiseen casuaaliin seksiin.
Noin yleensä on hyvä jättää seksipuheet vain niiden miesten kesken joiden kanssa haluaa harrastaa, muutoin voi antaa väärän kuvan.
Itse en kuitenkaan ole tehnyt mitään noista mainitsemistasi naisystävilleni, joten voi olla.
M40
Up