Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mies olemaan naisen kanssa pelkkä kaveri?

Vierailija
18.07.2020 |

Mulla on paljon miehiä kavereina ja lähes kaikkien kanssa on jossain vaiheessa ollut jotain seksiin liittyvää. Mies on lähettänyt kuvan elimestään, halunnut nähdä mun rinnat, haluaisi auttaa mua, kun olen sinkku ja välillä kärsin seksin puutteesta.
Johtuuko tää siitä, että olen avoin puhumaan asioista vai siitä, että olen sinkku vai onko tää yleistä miehille? Suurin osa miehistä on varattuja.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen sairasta porukkaa täällä kun pelkkää panoa elämä eikä osaa olla ihmisten kanssa muuten vaan. Mahtaa olla työelämässä vaikeeta... Jos edes sinne edes koskaan päässyt. Säälittäviä.

Vierailija
22/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tai ainakin miehet sanovat suoraan haluavansa olla vain ystäviä kanssani. Ja sitten olemme vuosia ystäviä eikä mitään seksuaalista tai romanttista tapahdu.

Juuri taas viimeksi ihastuin aivan hulluna tapaamani mieheen. Hän vietti tuntikausia aikaa kanssani, meillä oli mahtava yhteys... Ja sitten hän ilmoitti että niin mehän ollaan vain ystäviä eikö? Että haluaa hengata ja nukkuakin luonani muttei muuta. No niin kai sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako miehet ajatella muuta kuin seksiä ja pääsevänsä naisen jalkojen väliin?

Vierailija
24/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tai ainakin miehet sanovat suoraan haluavansa olla vain ystäviä kanssani. Ja sitten olemme vuosia ystäviä eikä mitään seksuaalista tai romanttista tapahdu.

Juuri taas viimeksi ihastuin aivan hulluna tapaamani mieheen. Hän vietti tuntikausia aikaa kanssani, meillä oli mahtava yhteys... Ja sitten hän ilmoitti että niin mehän ollaan vain ystäviä eikö? Että haluaa hengata ja nukkuakin luonani muttei muuta. No niin kai sitten...

Mies friendzonetti sinut

Vierailija
25/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai välillä mieleen hiipii ajatus seksin harrastaminen ystävien kesken. Se on ihan normaalia ja jos muuta väittää niin valehtelee.

Vierailija
26/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon miehiä kavereina ja kenenkään kanssa ei ole mitään seksijuttuja.

Ai, mulla on muutama mieskaveri jotka kaikki olisi halunnut päästä peittoihin. Ei tietenkään päässyt.

Vierailija
27/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko panna kaupan kassaa, pomoa, 10 työkaveria, koiranulkoiluttajaa, lääkäriä, lipunmyyjää, taksikuskin, kaikki naapurit, kaverien muijat, muijan kaverit... Pakko on panna kun naisen näkee ja naisethan vaan tykkää! Aah!

Vierailija
28/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne toisinpäin: Olisin halunnut naisista kavereita mutta kieltäydyttyäni heidän pariutumisehdotuksistaan on suhteet kummasti viilentyneet.

Vierailija
29/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pystyy olemaan ihan helposti vuosikausia ystävä ja odottamaan sitä heikkoa hetkeä, kun vaikkapa riitaannut miehesi kanssa ja kännipäissä saat ystävämiehetä lohdutusta. 

Vierailija
30/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla pelkkä kaveri tuollaisen oikuttelevan ongelman kanssa?

Vierailija
31/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko panna kaupan kassaa, pomoa, 10 työkaveria, koiranulkoiluttajaa, lääkäriä, lipunmyyjää, taksikuskin, kaikki naapurit, kaverien muijat, muijan kaverit... Pakko on panna kun naisen näkee ja naisethan vaan tykkää! Aah!

Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu. N17v

Vierailija
32/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän pano liity mitenkään siihen voiko olla pelkkä kaveri.

Vierailija
33/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne toisinpäin: Olisin halunnut naisista kavereita mutta kieltäydyttyäni heidän pariutumisehdotuksistaan on suhteet kummasti viilentyneet.

Näin minulla naisena. Ketään miespuolinen ei ole suostunut olemaan pelkkä kaveri. Katoavat elämästä, kun kuulee ettei mitään mahdollisuuksia. Harmillista. Jotain jäänyt hieman ikäväkin.

Vierailija
34/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kaikki sun kavereita?

Vierailija
35/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei osaa, mutta miksi se sinua haittaa tai kiinnostaa? Osaatko sinä ajatella mitään muuta kuin miehiä ja mitä he tekevät sukuelimillään?

Vierailija
36/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa se. Löytyy innokkaampiakin kavereita.

Vierailija
37/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että pystyy, mutta oman kokemuksen mukaan ei.

Vierailija
38/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän pano liity mitenkään siihen voiko olla pelkkä kaveri.

Tottakai liittyy. Pelkkien kavereiden kanssa ei nussita, eihän ne silloin ole pelkkiä kavereita. Mies taas ei pysty olemaan naisen kanssa kaveri ilman taka-ajatuksia. Tai no, ehkä joku houmou pystyy.

Vierailija
39/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä ei osaa, mutta miksi se sinua haittaa tai kiinnostaa? Osaatko sinä ajatella mitään muuta kuin miehiä ja mitä he tekevät sukuelimillään?

Korjataan: Suurin osa miehistä ei osaa. Olkaa ilman miehiä jos asia häiritsee. Tämä on biologiaa eikä sille mitään voi.

Vierailija
40/134 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman tuollaisen ihmisen.