Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?
Kysymys otsikossa.
Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa
Kommentit (382)
No sehän olis toi Jakin ja Nukan emo. Siis karhujahan nämä.
Ziva. NCIS. Aloin itkemään, kun väläytettiin vaihtoehtoa, että Ziva palaa. Ja, ei, en halua spoilaamista.
Kocoum Pocahontasista. Se otti sydämestä jo lapsena!
Kylo Ren. Ei sen näin pitänyt mennä.
Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle
Robin of Sherwood -sarjan alkuperäinen Robin. Olin koko kesän shokissa lapsena. Uusi Robin oli ok mutta jotain tärkeää katosi sarjasta
Jackk titanicista. Oleen niin sovinisti ettten ymmärrä miksi se ei ottanut sitä eukkoa paatiksi ja lähtenyt viinipulloilla soutamaan kohti parasta britttiäliäistä pystybaaria mitä maaailmasta löytyy. Uponnu vasta sielllä baaarissa saaaden adisin ja kuollut siiihen.
Vierailija kirjoitti:
Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle
Joo muuttais vaikka ambomaalle sarjassa. Saman tempun teki Henning Mankel jeparilleen jonka nimen olen jo päässyt unohtamaan. Tajuan että vanhenevat kirjailijat joko työstää omaa kuolevaisuyttaan tai sitten jo vihaavat hahmoaan, mutta sekään päähenkilö en ansainnut muuten hienon kirjasarjan loppua, tosin en enää muista kuoliko vai ei, mutta ne erinäiset elementit siinä lopussa otti isosti päähän.
Ulla-Lena Lundbergin kirjassa ”Jää” on päähenkilönä nuorehko pappi joka hukkuu. Kova juttu mulle!
Gunvald. Järjetön veto. Hyvä idea vain jos haluaa ettei kukaan enää katso leffasarjaa toista kertaa. Kuten esim minä en katso.