Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?

Vierailija
17.07.2020 |

Kysymys otsikossa.

Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa

Kommentit (382)

Vierailija
41/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on menneet ilman varsinaisia tunnereaktioita edelliset 10 vuotta, paitsi Quinn. Se kävi lähellä kuolemaa niin monta kertaa, että kun lopulta henki meni, ei sitä halunnut uskoa. Muutenkin sillä meni kaikki päin perceetä loppua kohti. Olisi niin ansainnut parempaa.

Vierailija
42/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phil Bellamy 😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Miller

Vierailija
44/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin :(

Vierailija
45/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonatan Leijona

Aika erilainen tarina olisi tullut, jos heti kirjan alussa kuollut henkilö ei olisikaan kuollut. 

Vierailija
46/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John ginga densetsu weedista.

Katoin teininä weedit mut vieläki järkyttää

Vierailija
47/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth.

Poldarkin Elizabeth Warleggan

Vierailija
48/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on Severus Snape.

Ja nimenomaan siis kirjassa ja juu, hankin ne aina kaikki heti englanniksi ja juu, olen nyt 52 vee.☺

Vierailija
49/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle

Joo muuttais vaikka ambomaalle sarjassa. Saman tempun teki Henning Mankel jeparilleen jonka nimen olen jo päässyt unohtamaan. Tajuan että vanhenevat kirjailijat joko työstää omaa kuolevaisuyttaan tai sitten jo vihaavat hahmoaan, mutta sekään päähenkilö en ansainnut muuten hienon kirjasarjan loppua, tosin en enää muista kuoliko vai ei, mutta ne erinäiset elementit siinä lopussa otti isosti päähän.

Mulle se, miten Anne Holt lopetti Inger Johanne Vikin oli pitkään suuttumuksen aihe. Ingerin tytär ja kaikki. En ole antanut anteeksi, vielä se tapa, miten kuolema tapahtui, oli liian brutaali. Joo, vissiin meni hermo kirjailijalla, silti.

Se oli ihan kauhea! Vielä kirjan viimeinen lause! Muistan kuin luin sen, tuli täysin puun takaa, en ollut lukenut mitään spoilereita. Istuin ja haukoin henkeä ja hoin "mitä, mitä????". Luulin että olen ymmärtänyt jotenkin väärin tai kyse on jostain kierosta huumorista. Se jäi kyllä mieleen.

Vierailija
50/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin of Sherwood -sarjan alkuperäinen Robin. Olin koko kesän shokissa lapsena. Uusi Robin oli ok mutta jotain tärkeää katosi sarjasta

Tuo oli kyllä pysäyttävä, mutta olen minä siitä yli päässyt jo vuosia sitten (toivottavasti sinäkin). Tuo sarja vetosi minuun todella teini-ikäisenä, kaikki se mystiikka ja legendat... ja ihana musiikki. 

Katkeransuloinen oli myös Marionin päätös ryhtyä nunnaksi. 

Pitäisi varmaan kaivaa DVD:t varastosta. 

Vierailija
51/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukametsän p@kol@isissa siili rouvan jääminen auton renkaan alle.

Olin silloin päiväkoti-ikäinen ja vieläkin lähes 30v:nä muistan kohtauksen.

Vierailija
52/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut on menneet ilman varsinaisia tunnereaktioita edelliset 10 vuotta, paitsi Quinn.

Voisiko kommentoijat kertoa myös leffan/sarja/kirjan nimen? Ei tuollaiset nimet kerro välttämättä mitään. Kauniissa ja rohkeissa on Quinn, muttei hän ole kuollut. :P

Vierailija
53/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew Crawleyn kuolema Downton Abbeyssa.

Vierailija
54/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney Tarzanissa Kalan poikasen jäävän leopardin suihin.

Vierailija
55/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will Gardner

Vierailija
56/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perikato-leffan Aatun :(

Vierailija
57/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle

Joo muuttais vaikka ambomaalle sarjassa. Saman tempun teki Henning Mankel jeparilleen jonka nimen olen jo päässyt unohtamaan. Tajuan että vanhenevat kirjailijat joko työstää omaa kuolevaisuyttaan tai sitten jo vihaavat hahmoaan, mutta sekään päähenkilö en ansainnut muuten hienon kirjasarjan loppua, tosin en enää muista kuoliko vai ei, mutta ne erinäiset elementit siinä lopussa otti isosti päähän.

Mulle se, miten Anne Holt lopetti Inger Johanne Vikin oli pitkään suuttumuksen aihe. Ingerin tytär ja kaikki. En ole antanut anteeksi, vielä se tapa, miten kuolema tapahtui, oli liian brutaali. Joo, vissiin meni hermo kirjailijalla, silti.

Voisiko joku kirjasarjan lukenut spoilata, että mitä tuossa lopussa tapahtui? Alkoi kiinnostaa.

Inger kompastuu leikkiautoon ja murskaa kallonsa. Viimeinen lause: "Me annamme Sanderin tapahtua, ajatteli Inger Johanne ja kuoli:"

Vierailija
58/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikärpästen hauta. Seita ja Setsuko, nälkään kuolevat lapset. Toista kertaa en ole pystynyt elokuvaa katsomaan.

Vierailija
59/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättymätön Tarina ja Artax

Red Dead Redemption ja Arthur

Teho-osasto ja Mark Greene

Goblin ja Eun-Tak

Vierailija
60/382 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jackk titanicista. Oleen niin sovinisti ettten ymmärrä miksi se ei ottanut sitä eukkoa paatiksi ja lähtenyt viinipulloilla soutamaan kohti parasta britttiäliäistä pystybaaria mitä maaailmasta löytyy. Uponnu vasta sielllä baaarissa saaaden adisin ja kuollut siiihen.

No jos se eukko ei olisi pelastusveneestä hypännyt takaisin uppoavaan laivaan niin Jack olisi voinut pelastaa vain itsensä eikä se kelluva kappale olisi kiikannut.

Ja molemmat olisi selvinneet jos olisivat parilta vainajalta ottaneet pelastusliivit ja laittaneet sen sinne puupaneelin alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän