Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?
Kysymys otsikossa.
Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle
Joo muuttais vaikka ambomaalle sarjassa. Saman tempun teki Henning Mankel jeparilleen jonka nimen olen jo päässyt unohtamaan. Tajuan että vanhenevat kirjailijat joko työstää omaa kuolevaisuyttaan tai sitten jo vihaavat hahmoaan, mutta sekään päähenkilö en ansainnut muuten hienon kirjasarjan loppua, tosin en enää muista kuoliko vai ei, mutta ne erinäiset elementit siinä lopussa otti isosti päähän.
Mulle se, miten Anne Holt lopetti Inger Johanne Vikin oli pitkään suuttumuksen aihe. Ingerin tytär ja kaikki. En ole antanut anteeksi, vielä se tapa, miten kuolema tapahtui, oli liian brutaali. Joo, vissiin meni hermo kirjailijalla, silti.
Hopea nuolen Ben ainakin, ja Riki myös, mutta se taisi kylläkin ”nousta kuolleista”. Leijonakuningas oli kans surku, vaikken muista yksityiskohtia :(
Annan poika Walter Blythe ensimmäissä maailmansodassa. Miksi Annan täytyi kokea tämä menetys?
Myös Yönsilmän kuolemaa itkin silmät punaisina. Vaikka sillä oli toki jo ikääkin, niin silti... Vaikka sittemmin Yönsilmällä on oma roolinsa uusimmissa Robin Hobbin suomennetuissa kirjoissa, joten enpäs kerro enempää.
Vierailija kirjoitti:
Arthur Morgan
Arthur Morganin hevonen
Gunvald täälläkin. Olisihan tosiaan voinut kirjoittaa niin, että edes mahdollisuus olis tulla takaisin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gunvald kuten edellä todettiin. Mutta Persprantti oli niin pohjalla ettei yhteistyö enää onnistunut ja piti poistaa. Mutta tympeä kohtalo niin tärkeälle hahmolle
Joo muuttais vaikka ambomaalle sarjassa. Saman tempun teki Henning Mankel jeparilleen jonka nimen olen jo päässyt unohtamaan. Tajuan että vanhenevat kirjailijat joko työstää omaa kuolevaisuyttaan tai sitten jo vihaavat hahmoaan, mutta sekään päähenkilö en ansainnut muuten hienon kirjasarjan loppua, tosin en enää muista kuoliko vai ei, mutta ne erinäiset elementit siinä lopussa otti isosti päähän.
Mulle se, miten Anne Holt lopetti Inger Johanne Vikin oli pitkään suuttumuksen aihe. Ingerin tytär ja kaikki. En ole antanut anteeksi, vielä se tapa, miten kuolema tapahtui, oli liian brutaali. Joo, vissiin meni hermo kirjailijalla, silti.
Voisiko joku kirjasarjan lukenut spoilata, että mitä tuossa lopussa tapahtui? Alkoi kiinnostaa.
Severus Snape
Boromir