Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?
Kysymys otsikossa.
Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa
Kommentit (382)
Henri Duflot, le Bureausta. En oikein ymmärrä, miksi siitä nyt niin paha mieli tuli!
Hietanen ja Koskela Tuntemattomassa sotilaassa.
Jarkko Sipilän Takamäki-dekkareissa Takamäen vaimo kuolee auto-onnettomuudessa. Kuolemalla tai onnettomuudella ei ole juonen kannalta merkitystä, eikä se muutoinkaan vaikuta sarjan kulkuun tai henkilöhahmoon. Kirjoissa poliisien henkilökohtaista elämää kuvataan muutoinkin hyvin niukalti. Ei tämä lukijana sen kummemmin paina mutta ihmetyttää miksi se on kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut on menneet ilman varsinaisia tunnereaktioita edelliset 10 vuotta, paitsi Quinn. Se kävi lähellä kuolemaa niin monta kertaa, että kun lopulta henki meni, ei sitä halunnut uskoa. Muutenkin sillä meni kaikki päin perceetä loppua kohti. Olisi niin ansainnut parempaa.
Just olin tulossa sanomaan, että Peter Quinn, Homeland / Isänmaan puolesta. Vieläkin sisustaa kouraisee, kun ajattelen hahmon kohtaloa. Niin cool tyyppi ja todella omistautunut. <3
Voi Quinn oli minun ihannemieheni. Komea, miehekäs ja puolusti naisia. Järkyttävä loppu hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Matthew Crawleyn kuolema Downton Abbeyssa.
Sama. Ja myös Sybilin kuolema.
Apollo Creed. Saakelin Ivan Drago! 😭
Vierailija kirjoitti:
Will Gardner
Tämä oli paha. Tykkäsin sarjasta, mutta kun tajusin että Will Gardner kuoli, järkytyin niin paljon että laitoin telkkarin samantien kiinni. Telkkarin olen avannut sen jälkeen, mutta sarjan pariin en ole palannut.
Remus Lupin
Sirius Black
Fred Weasley
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut on menneet ilman varsinaisia tunnereaktioita edelliset 10 vuotta, paitsi Quinn. Se kävi lähellä kuolemaa niin monta kertaa, että kun lopulta henki meni, ei sitä halunnut uskoa. Muutenkin sillä meni kaikki päin perceetä loppua kohti. Olisi niin ansainnut parempaa.
Just olin tulossa sanomaan, että Peter Quinn, Homeland / Isänmaan puolesta. Vieläkin sisustaa kouraisee, kun ajattelen hahmon kohtaloa. Niin cool tyyppi ja todella omistautunut. <3
Tämä. Oli jotenkin erityisen mieleenjäävä.
Vierailija kirjoitti:
Will Gardner
Sarja tuhoutui samoin tein, ei pysynyt mielenkiintoisena kun fokus vietiiin. Vieläkin harmittaa, muutoin loistosarja!