Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?
Kysymys otsikossa.
Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa
Kommentit (382)
Severus Snape, Kylo Ren ja Jenny (Forrest Gump).
Sydämen kutsumus sarjan Jack päähenkilön kuolema kosketti mua tosi paljon. Voi sitä itkun määrää, enkö voi oikeastaan vieläkään uskoa, että se niin meni.
Titanicin Jack myös, voi kamala miten se itketti ja Leijonakuninkaan Mufasan kuolema oli aivan kamalaa lapsena ja on vielä vieläkin.
Nämä kolme kuolemaa siis eniten koskettaneet ja itkettäneet mua. Mutta myös Dumbledoren kuolemaa en voinut uskoa, tai Rimakauhua ja Rakkautta Rachelin ja Mark Darcyn sekä Kotikadun Mimmi Luotolan!
Sakari Koskisen naisystävä Linnea. Siinä meni vissiin hahmon kehitys menemään jotenkin väärään suuntaan, mutta pakkoko se oli tappaa ja vielä suunnilleen sivulauseessa. Koskisesta tuli sen jälkeen jotenkin pysyvästi epäsympaattinen henkilö, eihän se edes käy sen naisen haudalla koskaan, vaikka suhde oli olevinaan jotenkin täydellinen (arvatenkin tämä täydellisyys oli se jonka vuoksi juonikuvio uhkasi lässähtää).
Toinen kamala järkytys oli aikoinaan se, että romaanissa Kartanonherra ja kaunis Kirstin se miespäähenkilö kuolee lopussa. Kuoli siis oikeastikin paljon nuorempana kuin vaimonsa, mutta oli kyllä karmea lopetus kirjalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Tulikärpästen hauta. Seita ja Setsuko, nälkään kuolevat lapset. Toista kertaa en ole pystynyt elokuvaa katsomaan.
Minä en koskaan. Aloitettìin lapsen kanssa ja oltiin molemmat sitä mieltä että eipä kataella enempää. Jörkyttävintä omi se, että leffa vainuttinhyvkn todenmukaiselta kuvaukselta siitä mitä siviileille sodassa käy.
Sydämen asialla se Phil-poliisin kuolema. Meni maku koko sarjaan.
Clairen kuolema McLeodin tyttärissä.
Poussey Orange is the new blackista. En pystynyt jatkamaan sarjaa enää sen jälkeen. Vaikka olen ihan heteronainen niin olin aivan ihastunut kyseiseen hahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Joel Miller
Tämä kyllä kosketti, TLOU2 oli niin iso pettymys.
Jeesus. Kyllä harmittaa kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Glenn - The walking dead
Tämä piti tulla itsekin vastaamaan. On palanut ikuisesti verkkokalvoille. Hahmon kuolema oli jo itsessään yllätys, mutta vielä brutaali ja visuaalisesti oksettava tapahtuma teki tästä jotain mitä ei pysty koskaan unohtamaan.
Breaking bad: Hank. Mielestäni Hankin ja Walterin välinen jännite oli parasta sarjassa.
Poirotin. Se oli niin lohdutonta ja surullista. Poirot ei saa kuolla!
Downton Abbey Sybill ja Matthew. En oo saakeli soikoon varmaan koskaan itkenyt niin paljon.
Rimakauhua ja rakkautta se nainen.. oliko se Rachel?