Onko noin 160 cm nuorimies yleisesti liian lyhyt tyttöjen mielestä?
Olen viimeaikoina alkanut pohtimaan onko pituuteni suurikin este parisuhteelle naisten mielestä. Täytin juuri keväällä 18 ja olen alkanut miettimään omaa pituuttani. Vanhempani ovat noin 175 cm molemmat ja minä taas 160 cm. Olen ollut mielestäni aikaisemmin sinut pituuteni kanssa, mutta nyt olen saanut kuulla ikäisiltäni tytöiltä, että olen liian lyhyt heille. Yleensä sanotaan, että normaalia komeemmat kasvot ja kroppa urheilullinen, mutta liian lyhyt.
Tiedän, että kunhan hyväksyy itsensä ja on iloinen se näkyy ja muu5 pitävät helpimmin, mutta mitä mieltä tuosta pituudesta. Osa tytöistä ei välttämättä välitä vaan pitää esimerkiksi naamaa ja lihaksia viehettävämpänä. En ole mikään bodari vaan harrastan kuntosalia tukemaan muuta elämää ja harrastuksia.
Kommentit (105)
Jos totta puhutaan niin aivan varmasti toi pituus on monelle naiselle turn off. Varsinkin nuorena moni on todella pinnallinen ja toi korostuu entisestään. Kuhan vaan jaksaa olla positiivinen ja oma itsensä niin eiköhän jossain vaiheessa tule se nainen vastaan joka ei välitä pituudesta juurikaan :)
Suomi24 deitissä voi laittaa pituuskriteerin
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 deitissä voi laittaa pituuskriteerin
Se on niin että 18-vuotiaan poikkasen ei kuulu olla missään suomi24-deitissä vaan kavereiden kanssa rannalla.
Tuo riippuu ihan naisista. Monella on synnynäisiä piirteitä, joille ei voi mitään ja ne saattavat rajoittaa tai hankaloittaa parinvalintaa jossakin määrin. Esim. itselläni on huomattavan näkyvä arpi kasvoissa. Ei siis kannata surra tai katkeroitua mahdollisista rajoitteista tai hidasteista vaan keskittyä vahvuuksiin. Kukaan ei ole täydellinen.
160cm mies on todella lyhyt, tiedät sen itsekin. Ei se kuitenkaan estä sua naista saamasta. On niitä alle 160cm naisiakin, tai niillä paikkeilla, vaikka kuinka paljon. Typerää täältä kysellä. Mene vaikka terassille seuraa etsimään. Nyt on kesä 🥰