Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noin 160 cm nuorimies yleisesti liian lyhyt tyttöjen mielestä?

Nuorimies18
17.07.2020 |

Olen viimeaikoina alkanut pohtimaan onko pituuteni suurikin este parisuhteelle naisten mielestä. Täytin juuri keväällä 18 ja olen alkanut miettimään omaa pituuttani. Vanhempani ovat noin 175 cm molemmat ja minä taas 160 cm. Olen ollut mielestäni aikaisemmin sinut pituuteni kanssa, mutta nyt olen saanut kuulla ikäisiltäni tytöiltä, että olen liian lyhyt heille. Yleensä sanotaan, että normaalia komeemmat kasvot ja kroppa urheilullinen, mutta liian lyhyt.

Tiedän, että kunhan hyväksyy itsensä ja on iloinen se näkyy ja muu5 pitävät helpimmin, mutta mitä mieltä tuosta pituudesta. Osa tytöistä ei välttämättä välitä vaan pitää esimerkiksi naamaa ja lihaksia viehettävämpänä. En ole mikään bodari vaan harrastan kuntosalia tukemaan muuta elämää ja harrastuksia.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. On hirveää paljon 150 cm - 160 cm tyttöjä.

Milloin olet nähnyt tuon pituisella suunnilleen samanpituisen miehen? Kyllä se on de facto, että tuon pituisilla on se 190cm-200cm pitkä mies. Lyhyen miehen kohtalo on tässä nykypäivän maailmassa surullinen.

Ennen ei varmasti ollut niin merkitystä, kun naisten vaatimustaso oli alhaisempi, kuin nykypäivänä. Riitti, kun oli työssäkäyvä ja pystyi perheensä elättämään eikä ollut kovin paljoa alkoholia ja parisuhdeväkivaltaa kuvioissa. 

M34

Juu, voi niitä aikoja kun hyvä mies veti kännit ja hakkasi perheensä korkeintaan joka toinen perjantai! Trololooolooo...

Vierailija
82/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 173cm ja mielestäni lyhyt. Itse oon 163cm. Joten kyllä 160cm mies on armotta liian lyhyt monienkin mielestä. Ehkä kasvat vielä?

Pituuskasvu lupaa menestymistä vain sellaisten naisten huomion kiinnittämisessä, jotka ovat hetkeksi unohtaneet, millaiset tekijät miehessä edesauttavat heidän omaa menestymistään. Perheen taloudellinen toimeentulo, parisuhteen tasa-arvoisuus ja lasten onnistunut kasvattaminen - sanalla sanoen helppo elämä - ei vaadi 180 cm minimipituutta, mutta 163-senttinen p*rsjalkainen unohtaa sen sillä sekunnilla, kun se alkaa kuvitella  ja havitella vähintään 180-senttisen keulakoristeen tuottamaa sosiaalista lisäarvoa muiden 163-senttisten p*rsjalkaisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset vastaatte tuolle M34 mitään?

Ap on 18v nuorimies, kirjoittakaa hänelle.

Vierailija
84/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuva kertoo enemmän kuin muutama mies täällä vänkää. Lyhyellä miehelle löytyy nainen, mutta pitää osata käyttäytyä niinkuin muunkin pituisten miesten.

Vierailija
85/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuva kertoo enemmän kuin muutama mies täällä vänkää. Lyhyellä miehelle löytyy nainen, mutta pitää osata käyttäytyä niinkuin muunkin pituisten miesten.

Vierailija
86/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuon pituisenakin löydät naisen. Olen itse 158cm nainen ja voisin hyvin ottaa pituisesti miehen. :) Kunhan on vähintään oman pituiseni, ei pituudella ole mulle väliä.

Vierailija
87/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on palstalla vakinaisesti hääräävä naisvihaaja.

Jo lähtötilanne on kaikkea muuta kuin uskottava. Äärimmäisen harvinaista, että kaksi 175-senttistä saisi aikaiseksi edes 160-senttisen tytön, saati pojan nykyään.

Ei ole mahdotonta. Meillä 168 cm ja 175 cm vanhemmilla on 157 cm lapsi. Toinen 167 cm. Tyttöjä siis molemmat

Tyttöjä, niin. Ei poikia.

Mun 150 cm täti ja 156 cm setä on saaneet aikaiseksi 3 x 196 - 200 cm poikaa

Vierailija
88/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kirjoitan. Mene Prismaan ja katso pareja sillä silmällä. Olen itse 160 cm pituinen nainen, mulla on yleensä korko kengissä joten oon noin 165 cm. Tämän palstan keskusteluja luettuani olen oikein kiinnittänyt huomiota kuinka paljon on pituisiani miehiä kaikissa ikäluokissa ja kyllä, liikkuvat kumppaniensa kanssa. Eli neuvoni, älä jää yksin kämppääsi vatkaamaan jotain ulkomaisia Red pill - saitteja vaan HANKI ELÄMÄ. Hyvä elämä jossa on paljon kavereita ja äksöniä. Jos et ihan autistinen ole, takuulla löydät tyttöystävän. Tuossa iässä bileet on vielä edessäpäin.

Vierailija
89/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kirjoitan. Mene Prismaan ja katso pareja sillä silmällä. Olen itse 160 cm pituinen nainen, mulla on yleensä korko kengissä joten oon noin 165 cm. Tämän palstan keskusteluja luettuani olen oikein kiinnittänyt huomiota kuinka paljon on pituisiani miehiä kaikissa ikäluokissa ja kyllä, liikkuvat kumppaniensa kanssa. Eli neuvoni, älä jää yksin kämppääsi vatkaamaan jotain ulkomaisia Red pill - saitteja vaan HANKI ELÄMÄ. Hyvä elämä jossa on paljon kavereita ja äksöniä. Jos et ihan autistinen ole, takuulla löydät tyttöystävän. Tuossa iässä bileet on vielä edessäpäin.

Kannattaa myös ottaa kaikki irti tulevista vuosista. Bileikä loppuu joku kaunis päivä ja sitten on paljon hankalampaa tavata uusia ihmisiä kun porukat pariutuvat ja jämähtävät, alkavat lisääntyä ja maksaa asuntolainaa ja yksinkertaisesti muuttuvat ihmisinä vähemmän joustaviksi ja spontaaniksi. On myös niin että toisin kuin palstan aivopestyt miehet väittävät, naisten kriteerit ovat matalimmillaan parikymppisenä. Siltä se ei ehkä tunnu jos ikää on 34 v ja tähtäimessä ovat 19-vuotiaat. Mutta näin se kuitenkin menee oikeassa elämässä omanikäisten joukossa.

Vierailija
90/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten kriteerit ovat matalimmillaan parikymppisenä.

Sehän tässä lyhyiden miesten ongelma onkin, että juuri silloin, kun olisi mahdollisuus "jämähtää" aikanaan perustelemaan perhettä ja makselemaan asuntolainaa, elämänkumppanikandidaatit kiinnittävät huomiota pääasiassa yhteisen tulevaisuuden kannalta täysin toisarvoisiin seikkoihin.

Vierailija
91/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaan niin on, että vaikka olisit miten mukava, hurmaava, kiltti, komea, kaikin puolin huipputyyppi, niin minä en silti voisi kuvitellakaan seurustelevani itseäni 20 cm lyhyemmän miehen kanssa. En, vaikka tykkäisin kuinka.

Ehkä olen keskimääräistä pinnallisempi, mutta niin se vaan menee. 

¨'

Se menee niin sinun maailmassasi ja elämässä. Joskus voi olla sellaista rakkautta ettei noikaan merkkaa. Ihastuminen on ihastumista ja rakastuminen taas jotain ihan mutta. Onneksi.

Vierailija
92/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuudella on paljon väliä. Kannattaa kiertää muutenkin kaukaa ne naiset, joille miehessä ainoa kiinnostava asia on heidän pituus. Sama kuin mies hakisi seuraa vain naisista, joiden kuppikoko on DD.

Näin se menee...

Vierailija
93/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä lyhyiden miesten ongelma onkin, että juuri silloin, kun olisi mahdollisuus "jämähtää" aikanaan perustelemaan perhettä ja makselemaan asuntolainaa, elämänkumppanikandidaatit kiinnittävät huomiota pääasiassa yhteisen tulevaisuuden kannalta täysin toisarvoisiin seikkoihin.

Kuten myös miehet. Täällä joku myönsi rehdisti vonganneensa tuossa iässä aivan liian hyvännäköisiä blondeja ja jättäneensä huomiotta vaatimattomamman näköiset kivat tytöt vaikka nämä itse osoittivat kiinnostusta. Siitä huolimatta ihan kaikilla, myös niillä hiljaisemmilla tai vähemmän komeilla tai sosiaalisesti lahjattommammilla on paremmat tsäänssit tuossa iässä koska nuorten mimmien kriteerit on oikeasti vähäiset. Ja paljon on kiinni sattumasta. Satut samoihin bileisiin jonkun kivan likan kanssa, molemmat on humalassa eikä siinä paljon kriteerejä kysellä. Mutta se on selvää että kotoa ei tule kukaan hakemaan.

Vierailija
94/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta miespuolinen serkkuni on 163 cm, 33-vuotias tätä nykyä. Hänen äitinsä eli tätini, tupakoi koko odotusajan. Tätini itse on 168 cm ja miehensä yli 180 cm. Suvussamme ei ole mitenkään lyhyitä ihmisiä.  Serkkuni on naimisissa onnellisesti, ei se pituus ole este parisuhteelle. Olen vain joskus miettinyt tuota tätini tupakointia raskausaikana, serkullani on ollut laajoja oppimishäiriöitä koulussa. Olimme ylä-asteella samaan aikaan ja hän oli mukautetussa opetuksessa. 

Vierailija
95/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta pitää kommentoida, että näinhän se menee. Sitten 30v kohdalla, kun paketti on kasassa ja ulkoisten tekijöiden vaikutus muuttunut, ongelmaksi muodostuu kokemattomuus. Harva 30v nainen haluaa kokemattoman miehen. Sama näkyy työelämässä: Vaikka miten paukuttaisi lukiosta älliä ja yliopistosta vitosia, voi jäädä työttömäksi, jos lukioajan kesätyöt näyttävät eioota.

Vierailija
96/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian lyhyt esim. n. 10v tytöille

Vierailija
97/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä miehenä ei kannata olla liian ystävällinen, on menolippu kaverisektorille. Lyhyyttään pitää kompensoida tietynlaisella äijäilyllä, korostetulla heteroseksuaalisuudella. Usko pois, tiedän kokemuksesta.

Disneypsykooseissa elävät naiset alapeukutti viestiäsi mutta tottahan tuo on. Muussa tapauksessa ikuinen friendzone on aikalailla taattu. Nuo "kyllä sä sen oikean" lässytykset voi unohtaa, se ei tule ikinä tapahtumaan superlyhyenä. Naiset luulevat että se tapahtuu kaikille itsestään kun naisille tulee koko ajan aloitteita. Kuka tekee aloitteita minunkaltaiselle 166cm miehelle? Ei kukaan.

Olet saanut ihan väärän käsityksen ihmisluonteesta, kaikki ihmiset eivät tuijota kehittämiäsi traumojasi. Pidemmän päälle ne kyllä käyvät raskaaksi kenelle vain.

Vierailija
98/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet saa kasvupyrähdyksen armeijaikäisenä. Yksi kaverini kasvoi valehtelematta 15cm 18-20 vuotiaana.

Vierailija
99/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto, treenattu kroppa, miehekäs luonne. Ei haittaam

Vierailija
100/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos on itsevarma.

Jos sinua häiritsee, niin Aasiassahan on paljon lyhyitä mukavia tyttöjä. Aina on se vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän