Onko noin 160 cm nuorimies yleisesti liian lyhyt tyttöjen mielestä?
Olen viimeaikoina alkanut pohtimaan onko pituuteni suurikin este parisuhteelle naisten mielestä. Täytin juuri keväällä 18 ja olen alkanut miettimään omaa pituuttani. Vanhempani ovat noin 175 cm molemmat ja minä taas 160 cm. Olen ollut mielestäni aikaisemmin sinut pituuteni kanssa, mutta nyt olen saanut kuulla ikäisiltäni tytöiltä, että olen liian lyhyt heille. Yleensä sanotaan, että normaalia komeemmat kasvot ja kroppa urheilullinen, mutta liian lyhyt.
Tiedän, että kunhan hyväksyy itsensä ja on iloinen se näkyy ja muu5 pitävät helpimmin, mutta mitä mieltä tuosta pituudesta. Osa tytöistä ei välttämättä välitä vaan pitää esimerkiksi naamaa ja lihaksia viehettävämpänä. En ole mikään bodari vaan harrastan kuntosalia tukemaan muuta elämää ja harrastuksia.
Kommentit (105)
>160cm
Kannattaa koittaa päästä kåäymään aasiassa XD
Naisia on niin moneen lähtöön, mutta luulisi yhden riittävän? Aivan varmasti löydät kivan sitten aikanaan.
No kukaan ei voi mitään pituudelleen.
Mutta ainakin mitä deittisovelluksia selaa, niin kyllä monet naiset haluavat pitkän miehen. Vaikka itse olisivat lyhyitä.
Oma 13 vuotias tyttö on 170 cm ja hän taas kokee olevansa liian pitkä.
Tsemppiä sinne päin.
Taisi tekstistä saada väärän kuvan. Olen itse aika kiltti ja todellakin haluan vain yhden naisen. Tarkoitan tytöillä samanikäisiä naisia.
Jos pitäis miehenvalintakriteerejä listata, niin pituus ei mahdu 10 tärkeimmän joukkoon. Eli minulle kelpaisit pituuden puolesta ihan varmasti, muut tekijät vois kyllä vaikuttaa siihen ettei kiinnosta.
No kyllä mä itse ainakin pidän siitä että mies on pitkä. Pidempi kuin minä.
Persoonallisuudella on paljon väliä. Kannattaa kiertää muutenkin kaukaa ne naiset, joille miehessä ainoa kiinnostava asia on heidän pituus. Sama kuin mies hakisi seuraa vain naisista, joiden kuppikoko on DD.
Olet ihan täydellinen tuollaisena. Ole vain oma itsesi ja arvosta itseäsi. Parisuhteessa paljon tärkeämpiä asioita on keskustelutaito, sosiaaliset suhteet, kohteliaisuus, toisen huomioiminen, iloisuus, huumorintaju. Mitä tulee ulkoisiin ominaisuuksiin niin siistit vaatteet, hyvä hygienia, puhtaat hiukset ja urheilullinen olemus on kaikki plussaa. Kiinnostavista harrastuksista tai päivän uutisista voi aloittaa puhumisen, ainakin itseeni nämä vetoaisivat että seuraa maailman asioita eikä vain jotain tietokonepeliä pelaa.
Ei pidä paikkaansa, etteikö naiselle kelpaisi lyhyt mies. Jos ei puolisoa löydy, niin vikaa on todennäköisesti muussa kuin pituudessa. Jos olisi tarjolla itseäni lyhempi ihana mies ja pitkä ällötys niin totta kai lyhyt veisi voiton. Samoin tietysti toisinkin päin. Lyhyt ällötys ei kiinnosta, mutta pitkä ja mukava kyllä.
Deittasin joskus lyhyttä miestä. Mies ulisi koko ajan lyhyydestään ja lopulta jätti minut itse kun oli sitä mieltä, ettei kuitenkaan kelpaa lyhyenä. Älä ala sellaiseksi lyhyeksi mieheksi joka koko ajan vinkuu omasta lyhyydestään ja tekee siitä numeroa. Sellaista ei jaksa kukaan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuudella on paljon väliä. Kannattaa kiertää muutenkin kaukaa ne naiset, joille miehessä ainoa kiinnostava asia on heidän pituus. Sama kuin mies hakisi seuraa vain naisista, joiden kuppikoko on DD.
Ei kai kukaan väitä että se on *ainoa* asia jolla on väliä.
Mutta totta helvetissä se vaikuttaa negatiivisesti deittailuun jos mies on vaikkapa 155-senttinen. Ihan käsittämätöntä valehtelua väittää ettei muka epäsuotuisaa vaikutusta olisi.
Itse en onneksi ole noin pieni vaan 163cm, mutta minullekin on tullut naisilta baareissa, festareilla jne. ties mitä teletappi, vaahtosammutin yms. kommentteja.
Etköhän sinä jonkun kivan tytön löydä. Mun mies on "vain" 164cm. Yhdessä jo 11 vuotta enkä ole hänen ensimmäinen. Se luonne ja huumorintaju on tärkein.
Kyllä varmasti jollekin kelpaa, ei kaikki naisetkaan mitään hongankolistajia ole.
T. N 155cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin moneen lähtöön, mutta luulisi yhden riittävän? Aivan varmasti löydät kivan sitten aikanaan.
Tämmöistä liipalaapaa tulet kuulemaan. Todellisuus on se, että naiset haistattavat pitkät sinun kaltaisille lyhyille miehille.
Sinä olet deittailun alinta saastaa. Usko minua. Terveisin: 40v lyhyt mies.
Sinä 40 v lyhyt mies. Jos olet tosi elämässä noin kyrsiintyneen oloinen, niin en ihmettele että naiset kiertää kaukaa. Usko minua, todellinen syy huonoon flaksiin ei ole pituutesi.
Itselläni on 6cm lyhyempi miesystävä. Hän on äärimmäisen herttainen ja komea sekä tajuttoman hyvä sängyssä. Minua ei hänen lyhyytensä haittaa. Vitsailemme joskus pituudesta, mutta lempeesti.
Minusta hän sanoo että olen näyttävä nainen, kun minulla on 172cm pituutta ja 6cm korot :D
Mieheksi lyhyt, oletko lyhytkasvuinen? Älä anna pituuden olla tiellä, mutta kannattaisi ottaa puheeksi. On periytyvää. Meidän perheessä lyhyt kasvuinen 160cm mies, me muut ollaankin sit 170-200cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä liipalaapaa tulet kuulemaan. Todellisuus on se, että naiset haistattavat pitkät sinun kaltaisille lyhyille miehille.
Sinä olet deittailun alinta saastaa. Usko minua. Terveisin: 40v lyhyt mies.
Sinun pituutesi ei vaikuta vaan se mitä päästät suustasi /teet tai esim. tuossa kirjoitit. Typerää laittaa kaikki naiset samaan nippuun kun voimme saman tein kertoa sinulle monta monta monta lyhyen puoleista miestä, joilla on vaimo ja perhe.
Varoista vähän, niin näet pimpsan.