Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noin 160 cm nuorimies yleisesti liian lyhyt tyttöjen mielestä?

Nuorimies18
17.07.2020 |

Olen viimeaikoina alkanut pohtimaan onko pituuteni suurikin este parisuhteelle naisten mielestä. Täytin juuri keväällä 18 ja olen alkanut miettimään omaa pituuttani. Vanhempani ovat noin 175 cm molemmat ja minä taas 160 cm. Olen ollut mielestäni aikaisemmin sinut pituuteni kanssa, mutta nyt olen saanut kuulla ikäisiltäni tytöiltä, että olen liian lyhyt heille. Yleensä sanotaan, että normaalia komeemmat kasvot ja kroppa urheilullinen, mutta liian lyhyt.

Tiedän, että kunhan hyväksyy itsensä ja on iloinen se näkyy ja muu5 pitävät helpimmin, mutta mitä mieltä tuosta pituudesta. Osa tytöistä ei välttämättä välitä vaan pitää esimerkiksi naamaa ja lihaksia viehettävämpänä. En ole mikään bodari vaan harrastan kuntosalia tukemaan muuta elämää ja harrastuksia.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittasin joskus lyhyttä miestä. Mies ulisi koko ajan lyhyydestään ja lopulta jätti minut itse kun oli sitä mieltä, ettei kuitenkaan kelpaa lyhyenä. Älä ala sellaiseksi lyhyeksi mieheksi joka koko ajan vinkuu omasta lyhyydestään ja tekee siitä numeroa. Sellaista ei jaksa kukaan kuunnella.

Tämä. Älä ap hirttyäydy lyhyyteesi vaan elä normaalia elämää. Kun se oikea tulee kohdalle, ei siinä pituutta katsella kun luonteet sopii yhteen. Mutta eihän ne sovi silloin kun mies ruikuttaa pituudestaan ja on epävarma ihan turhaan. Isoin moka jonka voit nyt tehdä on kiittyä netin katkerien ulisijamiesten joukkoon. He eivät ole saaneet naista koska korvienväli, mutta pituutta on liiankin helppoa syyttää.

Vierailija
22/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se taitaa niin olla, että ainakin täällä Suomessa olet monien naisten mielestä lyhyt. Mutta kyllä kaikille ottajansa löytyy. Itse olen aina ihastunut juuri lyhyisiin miehiin. Mun aviomies on 160cm ja on just vähän sellainen urheilullinen ja harteikas, oikein komea kasvoista, ainakin omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on niin moneen lähtöön, mutta luulisi yhden riittävän? Aivan varmasti löydät kivan sitten aikanaan.

Tämmöistä liipalaapaa tulet kuulemaan. Todellisuus on se, että naiset haistattavat pitkät sinun kaltaisille lyhyille miehille.

Sinä olet deittailun alinta saastaa. Usko minua. Terveisin: 40v lyhyt mies.

Johtuuko myös elämäntapatyöttömyytesi lyhyydestäsi?

Vierailija
24/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei innostu lyhyistä miehistä koska tuntevat itsensä mastodontiksi pikkumiehen rinnalla! Etsi 155cm taskuvenus 👍

Vierailija
25/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei innostu lyhyistä miehistä koska tuntevat itsensä mastodontiksi pikkumiehen rinnalla! Etsi 155cm taskuvenus 👍

En mä ainakaan 157cm naisena halua miestä joka on vielä minuakin pienempi kun jo oma kokoni aiheuttaa tuskia minulle.

Vierailija
26/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkilökohtaisesti viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä, ainakaan jos eroa on jo melkeen pään verran. Exäni oli minun pituinen ja kyllä se muiden ominaisuuksien lisäksi vähensivät seksuaalista vetovoimaa. Pituus ei todellakaan ole deal breaker, mutta rehellisesti sanottuna mielummin jätän tutustumatta reilusti lyhyempään mieheen, ellei oikeasti hänessä ole jotain normaalista kiehtovampaa.

Varmasti löydät sen oikean, koska on paljon sinua lyhyempiä naisia ja pidempiä, jotka varmasti tykkäävät lyhyemmistäkin miehistä.

Vierailija
27/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä ei kannata olla liian ystävällinen, on menolippu kaverisektorille. Lyhyyttään pitää kompensoida tietynlaisella äijäilyllä, korostetulla heteroseksuaalisuudella. Usko pois, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
28/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätminkäinen kirjoitti:

on noin 27cm liian lyhyt

Mihin se kehopositiivisuus nyt unohtui?

Vierailija
29/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselet ulkona pariskuntia, niin huomaat että lyhyemmätkin miehet ovat löytäneet naisen. Eli pituutesi ei ole este naisen löytämiselle.

Vierailija
30/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo.

Ei provot noin toimi. Sinun pitää kirjoittaa tuohon joku provosoiva juttu.

Vierailija
31/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä miehenä ei kannata olla liian ystävällinen, on menolippu kaverisektorille. Lyhyyttään pitää kompensoida tietynlaisella äijäilyllä, korostetulla heteroseksuaalisuudella. Usko pois, tiedän kokemuksesta.

Kohtelias, hauska, avulias, kiltti ja kuunteleva ovat ominaisuuksia, jotka merkitsevät vain silloin, kun ulkoiset puitteet ovat kunnossa.

Vierailija
32/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ätminkäinen kirjoitti:

on noin 27cm liian lyhyt

Mihin se kehopositiivisuus nyt unohtui?

preferenssit ei liity kehopositiivisuuteen mitenkään

Vierailija
33/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei. Olet vaan oma itsesi, koska teennäisyys näkyy eikä se ole kivaa. Äijäily on pahinta mitä ap voit alkaa tekemään, se nostaa naisen niskavillat pystyy.

Vierailija
34/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneypsykooseissa elävät naiset alapeukutti viestiäsi mutta tottahan tuo on. Muussa tapauksessa ikuinen friendzone on aikalailla taattu. Nuo "kyllä sä sen oikean" lässytykset voi unohtaa, se ei tule ikinä tapahtumaan superlyhyenä. Naiset luulevat että se tapahtuu kaikille itsestään kun naisille tulee koko ajan aloitteita. Kuka tekee aloitteita minunkaltaiselle 166cm miehelle? Ei kukaan.

Vierailija
35/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katselet ulkona pariskuntia, niin huomaat että lyhyemmätkin miehet ovat löytäneet naisen. Eli pituutesi ei ole este naisen löytämiselle.

Jos katselet vesipäinä syntyneitä vammaisia niin niitäkin on elossa ja ties missä friikkisirkuksissa esiintyjinä.

Mutta kuinka monta sataa kuoli jokaista yhtä elossaolevaa kohden?

Vierailija
36/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Disneypsykooseissa elävät naiset alapeukutti viestiäsi mutta tottahan tuo on. Muussa tapauksessa ikuinen friendzone on aikalailla taattu. Nuo "kyllä sä sen oikean" lässytykset voi unohtaa, se ei tule ikinä tapahtumaan superlyhyenä. Naiset luulevat että se tapahtuu kaikille itsestään kun naisille tulee koko ajan aloitteita. Kuka tekee aloitteita minunkaltaiselle 166cm miehelle? Ei kukaan.

Kukaan ei ehkä tee sulle alotetta, mutta jos itse teet ja olet käytöstavat omaava, etkä esitä jotain machoa, niin varmasti saat naisia!

- eri

Vierailija
37/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ehkä tee sulle alotetta, mutta jos itse teet ja olet käytöstavat omaava, etkä esitä jotain machoa, niin varmasti saat naisia!

- eri

Väärin, eipä myöskään auta jos itse "kilttinä ja käytöstavat omaavana itsenäni" teen.

Auttaa vaan se äijäily, naisten pilkkaaminen jne. kuten ylläoleva neuvoi. Tuolla tavoin olen saanut kolmelta eri naiselta pillua. Omana itsenäni minua sen sijaan väheksytään, haukutaan ja naureskellaan.

Vierailija
38/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 163cm tyttis 185cm. Älä mieti ..

Vierailija
39/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eri

Siis en tarkoittanut machon esittämistä tuhoontuomittuna pituuden kompensointikeinona, vaan nimenomaan teennäistä kohteliaisuutta ja ylitsevuotavaa ystävällisyyttä. Aloituksesta saa vähän kuvan, että omanarvontunto ei ole ehkä päällimmäisenä pinnassa vaikka lyhyt mies sitä vasta tarvitseekin. Lyhytkin mies saa naisen kuin naisen kun olemus lupaa jännää ja seksiä.

Vierailija
40/105 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ketjussa olleita miesten kommentteja. Kiintoisaa itsekin lyhyenä nähdä, että lyhyet miehet ovat löytäneet tämän palstan.

Voin tosiaan vahvistaa sen, että naiset pitävät sinua vain jonain "ihan mukavana tyyppinä" tai kännikuskina, kuunteiljana jne. mutta eivät tunne yhtään mitään sinua kohtaan jos olet heitä lyhyempi.

Vain se auttaa että on näitä naisia kohtaan ylimielinen tai halveksuva. Mistä tiedän? Siitä koska ainoat seurustelusuhteenikin ovat syntyneet näin. En ole KOSKAAN saanut yhtäkään naista sillä että olen heille kohtelias, mukava jne.

Noita ominaisuuksia voidaan ehkä arvostaa jos miehen ns. fyysinen status tai dominanssi on hyvin korkea jo vakiona, esim. on hyvin komeat kasvot ja korkea pituus.

Jos pieni mies toimii samoin niin hekotellaan ja pidetään vain "lutuisena" tai "symppiksenä", samoin kuin jotain pehmolelua tai vauvaa.

En ole katkera, observoin vain maailmaa omien reaalikokemusteni kautta. Naiset halveksuvat keskimäärin heikkoutta ja äärimmäisen moni nainen näkee lyhyyden automaattisesti heikkoutena. Eli sitä pitää kompensoida todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi