Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Suomessa osata tehdä Ben&Jerry's tyyppistä jäätelöä?

Vierailija
16.07.2020 |

Kunnolla isoja sattumia, reippaasti kastiketta jne. Kuka valmistaja rohkenisi ottaa ensi askeleen tähän suuntaan? Olisi nimittäin taatusti kysyntää eli kilpailuetu muihin kotimaisiin nähden.

Iänikuiset suklaahiput ja laihat kastikeviirut vain tympäisevät... Onneksi voi itse tuunata.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks suomalaiset ole jo tarpeeksi läskejä?

Etkö osaa herkutella tulematta läskiksi?

Vierailija
2/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen Kaverin jäätelöt on parempia kuin Ben & Jerry, ja olen suuri B&J ystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-jäätelöthän on pelkkää kastiketta? Kai niissä jossain on sattumiakin?

Mä en halua jädeeni mitään kokkareita, perusmakuja ja salmiakki, aidoista raaka-aineista ilman esansseja, kiitos.

Vierailija
4/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää luirusta vanilja maitojäätelöstä. Villillä tuulella ostetaan trio.

Vierailija
5/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä olisi mitään kysyntää Ben & Jerry's jäätelön kopiolle, kun aitoakin on saatavilla. Maksaako joku enemmän halvasta kopiosta kuin aidosta? No ei maksa, ei vaikka olisi kuinka kotimainen.

Vierailija
6/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali, vali, mut suomalainen jäätelö on hyvää.

Vierailija
7/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mielestäni yliarvostettuja. Hirveen monessa on tummasta suklaasta isoja hippuja ja samassa annoksessa vielä jäisiä taikinaklönttejä itse jätski sivuseikka. Eikä edes mitenkään erikoisen hyvää jätskiä. En tykkää tummasta suklaasta, maitosuklaa hiput vielä menee mutta ei niitäkään tarvii jätskissä olla ihan tuhottomasti.

Vierailija
8/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä olisi mitään kysyntää Ben & Jerry's jäätelön kopiolle, kun aitoakin on saatavilla. Maksaako joku enemmän halvasta kopiosta kuin aidosta? No ei maksa, ei vaikka olisi kuinka kotimainen.

No todellakin olisi. _Hyvälle_ jäätelölle on aina kysyntää, kukaan ei puhunut halvasta kopiosta. Kaupat on jo valmiiksi täynnä toistensa kopioita. Ingmanin, Valion ym. jäätelöt on samaa höttöä, mutta ilmeisesti menevät kaupaksi.

Vierailija
9/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino-jäätelöthän on pelkkää kastiketta? Kai niissä jossain on sattumiakin?

Mä en halua jädeeni mitään kokkareita, perusmakuja ja salmiakki, aidoista raaka-aineista ilman esansseja, kiitos.

Kastiketta on kohtuullisesti, mutta ei niin paljon, että sillä voisi kehua. Sattumia ei ole. Kaukana B&J:sta.  

Vierailija
10/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tykkää luirusta vanilja maitojäätelöstä. Villillä tuulella ostetaan trio.

Mua hävettää tämä, ja siis nimenomaan niin että tuon lisukkeena ei ole mitään! Italialainen kaveri ei uskonut korviaan kun kerroin kuinka vaniljajäätelö on meillä suosituin. Maistoi vaniljapehmiksen ja sanoi että "omg what a crap!" Eikä kyseistä makua edes myydä muualla maailmassa. 

Vierailija
11/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Nuo ovat niin äklömakeita ettei pysty syömään. Liika makeus on liikaa.

Vierailija
12/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks suomalaiset ole jo tarpeeksi läskejä?

Etkö osaa herkutella tulematta läskiksi?

On kyse väestöstä, ei yksilöstä. Suomalaiset ovat väestö, ymmärrätkö?

- eri

Vierailija
13/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat mielestäni yliarvostettuja. Hirveen monessa on tummasta suklaasta isoja hippuja ja samassa annoksessa vielä jäisiä taikinaklönttejä itse jätski sivuseikka. Eikä edes mitenkään erikoisen hyvää jätskiä. En tykkää tummasta suklaasta, maitosuklaa hiput vielä menee mutta ei niitäkään tarvii jätskissä olla ihan tuhottomasti.

Ne taikinapalathan on parasta. Sivuseikka tai ei, parempaa jäätelöä saa hakea. B&J on lisäksi hands down parasta vaniljajäätelöä, mitä kaupasta saa. En ikinä muuten valitse vanijaa, mutta Topped salted caramel brownie on ehdoton. Toki sitä maustaa kunnon karamellikastike.

Vierailija
14/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mövenpick<3

Vierailija
15/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällömakeaa siis?

Vierailija
16/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkijäätelö, jossa on salmiakkisattumia ja salmiakkikastiketta - sellainen puuttuu markkinoilta täysin.

Vierailija
17/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä niin tapposokerisia, hyi yök. Kuka pystyy syömään paria lusikallista enempää 🤮

No vetäähän jenkit popcorniakin voin kanssa... Ja se näkyy!

Vierailija
18/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B&J jäätelöt ovat täysin yliarvostettuja. Kuten joku jo edellä mainitsi, niin niissä on jäätelö ihan sivuseikka kaikelta muulta ja se jäätelö on aika mautonta. Useampaa makua olen maistellut ja koittanut ymmärtää sitä hypetystä, mutta ei, en vaan ymmärrä.

Vierailija
19/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällömakeaa siis?

Kaikki jäätelö on liian makeaa. Jotkut pehmikset on vähän parempia.

Vierailija
20/108 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ne B&J kopiot on hyviä, varsinkin se manteli kinuski. NAMS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi