Sofia Belorf äitipuolena
Sofian viimeaikaiset stoorit, oletettavasti miesystävänsä lapsi jota kutsuu parhaaksi ystäväkseen ja prinsessaksi. Ehkä vähän överiä. For show. En tiedä..
Kommentit (19)
Montako lasta sillä rillimiljonäärillä on? Tuo tyttöhän on jo melko iso ja hänen exänsähän sai noin vuosi sitten lapsen.
Sofia opettaa jotain tyttöä tavoille.
Ainoo kuva tuosta ukkosta mikä peitetty näkee mikä pullea paksu kaula lököpöksyt jalassa ja Sofiakin kerrankin ihan aito luomu tavis kikkeliskokkelis silmillä jotka tosin peitossa..
Ohitan.
Kaikkea hyvää
Sofialle.. 🙏🌀
Vierailija kirjoitti:
Sofian pitäisi tehdä sarja siitä miten löydetään luuseri miehiä. Koska siinä hän on todella hyvä.
Kaikille taitaa maistua the WHITE. Kuulitteko? 😂
Paitsi ensimmäinen ja ainoa aviomies taisi olla puhdas ja urheilullinen.
Onks tää nyt se sama lapsi, josta Sofia julkaisi kuvan kanssaan, ja siinä luki että Mini Me??
Yleensä oon törmännyt tuohon termiin (pikku-minä) kun äidit puhuu OMISTA lapsistaan, jolloin on edes jotain yhdennäköisyyttä havaittavissa :D
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt se sama lapsi, josta Sofia julkaisi kuvan kanssaan, ja siinä luki että Mini Me??
Yleensä oon törmännyt tuohon termiin (pikku-minä) kun äidit puhuu OMISTA lapsistaan, jolloin on edes jotain yhdennäköisyyttä havaittavissa :D
Sohvi ottaa omaksi asunnot, tavarat, jopa lapset. xD
Vierailija kirjoitti:
Äitipuolena?
Ketkä muistaa vielä miten tää väheksyi Stefu Thermannin lasta? Salakuvasi lasta instagramiinsa.
Kateus syynä. Haluaisi itse lapsen, mutta miehet ei. Tai ei vain pysty saamaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäiset pikkusiskot sofiala on?eikö hän puhunut niistälin minime
Nuo lapset ovat kyllä nähneet kaikenlaisia hupakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tuon kuvatun tytön äiti tämän Katiska-Sofian taustat?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäiset pikkusiskot sofiala on?eikö hän puhunut niistälin minime
Siskopuolia ja jotain teini-ikäisiä, eivät edes seuraa toisiaan somessa Sohvin kaa. Heillä onneks eri sukunimi kun tolla.
Sama äiti, eri isä. Siskojen isä on suomalainen, Sohvin marokkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo lapset ovat kyllä nähneet kaikenlaisia hupakkoja.
Eikun ne on vaan "iskän frendejä" :D
Niin se oli väittäny avioeroa hakeneelle vaimolle että venäläinen, marokkolainen ja muut on vain frendejään. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tuon kuvatun tytön äiti tämän Katiska-Sofian taustat?!?!
Sikäli mikäli lapsen äiti ymmärtää käyttää Googlea.
Vaikka Sofia yrittänyt vaihtaa etunimensä Sophiaksi Dubaissa ollessaan, voisko olla jottei vanhoja huumeuutisia löytyisi??
https://euroweeklynews.com/2020/01/17/costa-del-sol-couple-linked-to-la…
Miksi Seiska lehti valkopesee tuota?
Haluavat uuden klamouri-Tuksun vanhan tilalle, vai mikä mättää?
Nyt Seiskan mukaan joutuu keskelle Rillimiehen avioerokuulustelua ja joutuu todistaa asioita, koska Tijana ja lakimiehensä vaativat, ja kun sekaantunut tuohon naimisissa olevan mieheen ja sen rahoitukseen, ja on eräänä syynä avioeroon.
Miten tuo pystyy tuolla huonolla turistienglannin kielellä mitään hoitamaan, kun kuulustelevat? Hyvä kun pääsi yläasteen läpi. Siinä saa Tijana ja lakimiehensä hyvät naurut kun Soffe istuu puhumassa ala-astetasoisen suomalaislapsen englantia, tekopakarat väristen.
Vai onko tuo pyyntö keino napata se jenkkien rajalla, kun ei saisi puhdasta ESTAa huumerikoksen ja käytön takia, joten rajavartiat voi laittaa vankilaan odottamaan käsittelyä ja palauttaa seuraavalla koneella Suomeen, käsiraudoissa?!
Sofia opettaa lapselle miten koti siivotaan ,käydään taloudellisesti kaupassa yms.