Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
81/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbieni oli itsenäinen nainen, joka ei tarvinnut poikaystävää, tai sitten jossain leikeissä barbieni oli vain lähtenyt itsekseen lomalle, vaeltamaan, shoppailemaan tai käymään kaverin luona ja mies oli jäänyt kotiin milloin hoitamaan lapsia, milloin sitten viettämään laadukasta yksinoloaikaa.

Vierailija
82/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai jotenkin kieroutunut lapsi, mutta ainoan omistamani barbien poikaystävä oli Mikki Hiiri-kuvioinen lyijykynä jonka päähän olin teipannut lego-ukon.

Sain ainoan barbieni ihanalta hoitajalta kun toivuin palovamman jäljiltä ihonsiirtoleikkauksesta <3

Ja joo, elin käpylehmä-aikakautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenin korvasi Disney-elokuvasta tutunnäköinen Herkules-nukke :D Oli ainakin voimakas ja lihaksikas.

Vierailija
84/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minu Barbeilla oli jaettavana jopa kaksi Keniä. Kuulun enemmän kuitenkin Bratz-sukupolveen ja joskus tein osasta nukeista poikia laittamalla niille päälle housut, t-paidan ja lenkkarit. Hiukset vielä miehiselle ponnarille niin oli täydellistä :D Kaverilla oli yksi poikanukke ja aina piti vähän kinastella, kuka nukkekatraasta saa sen poikaystäväksi.

Vierailija
85/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Varmaan suurempi osa onleikkinyt barbeilla seksileikkejä kuin on ollut leikkimättä. Minun barbini ratsastivat yleensä ensin hevosilla ja sitten illalla miehillä.

Vierailija
86/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie oli lesbo.

Vierailija
87/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitin dildo. ja jos se oli hukassa niin sitten isän dildoa.

Vierailija
88/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen. Joskus 12 vuotiaina leikittiin Action Manien homohäät nimistä leikkiä. Niihin Action Maneihin pystyi liimaamaan semmoisia arpi- ja laastaritarroja, niin liimattiin niitä perseeseen ja muniin :D sit laitettiin toiselle niistä Barbien pinkki mekko päälle ja laitettiin ne ajamaan Kenin autolla. :D

Vierailija
89/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenin korvikkeena käytin omaa sormea

Vierailija
90/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen barbin pituinen kumista/pehmeästä muovista valmistettu vauvanukke. Piirsin sille kuulakärkikynällä kikkelin 😄

Ehkä vähän oudonnäköistä.. iso kalju vauva munilla oli fiinin barbin poikaystävä.

Vierailija
91/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen barbin pituinen kumista/pehmeästä muovista valmistettu vauvanukke. Piirsin sille kuulakärkikynällä kikkelin 😄

Ehkä vähän oudonnäköistä.. iso kalju vauva munilla oli fiinin barbin poikaystävä.

Kauheaa. Pedo-Barbi!

Vierailija
92/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leikeissä Ken seurusteli aina Cindy-nuken kans. Barbie oli aina liian kiireinen poikaystävää hankkimaan. Joskus myös Barbie seurusteli Cindyn kanssa, jos Cindy oli eronnut Kenistä :D

Vierailija
93/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja siskon leikeissä kaikki barbit oli lesboja. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
94/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli John Smith pocahontaksesta ja sitten oli niitä generation barbeista Blaine 😀

Vierailija
95/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät omat nukkeni tarvinneet miehiä. Mulla oli yksi Winx Club -nukkesarjan Brandon, mutta se oli vähän sellainen hylkiöressukka, joka ei edes siinä naislaumassa kelvannut kenellekään pitkäaikaisesti. 

Leikin lapsena enemmän Lego Scala -nukeilla. Minua ärsytti hirveästi se, että oli monia erinäköisiä naisia (neljää tai viittä eri tukan ja silmien väriä naisissa ja teineissä, ja hiukset olivat "oikeat" eli niitä leikkaamalla sai lisää variaatioita) ja miesnukkea oli vain yhtä tyyppiä jolla oli aina sama päähän maalattu ruskea tukka ja siniset silmät. Eli jos perheen tytär halusi seurustella, hänen piti ottaa isänsä klooni. Jos useampi nukkeperhe sattui samaan paikkaan yhtä aikaa, naisrukat erottivat ukkonsa toisistaan vain vaatteiden perusteella. Muistan, että leikeissäni kaupungissa asui parhaimmillaan 30 naista ja 3 miestä. Koska miehiä oli vähäisesti, mutta biologiaan niitä kuitenkin tarvittiin, kaikilla miehillä oli lapsia useamman naisen kanssa ja jokainen mies oli kiertänyt suunnilleen neljä avioliittoa. :D Yksi lesboparikin oli, joilla oli myös lapsia näiden onnellisten ukkojen kanssa. Ja teineille ei riittänyt poikaystäviä, joten oli sellaisiakin juonikuvioita, että jonkun perheen teinityttö tuli raskaaksi yhdelle näistä kiertopalkinnoista eli käytännössä oman isänsä nelikymppiselle kaverille. Ei tainnut olla elatusmaksuja siinä maailmassa.

Vierailija
96/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Pedo-Barbi!

Apua, ei!😄

Nyt kun ajattelen niin tuosta barbi+isopäinen vauvamies tulee mieleen jotkut venäläispariskunnat kylpylässä; nainen on nuori, laitettu ja liian hoikka ja mies vanhempi,lyhyempi kalju ja pallovatsainen 🤣

Vierailija
97/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena vain yksi barbie ja senkin halusin koska kaikilla kavereillakin oli. En oikein tykännyt barbieleikeistä, mutta leikin kyllä jos joku kaveri halusi. Se oli teeskentelyä kavereiden mieliksi, en tykännyt vaihdella vaatteita enkä todellakaan ymmärtänyt kun yhdellä kaverilla oli Ken ja se oli kaikkien mielestä aivan mahtavaa. Minulla oli iso nukkekoti joten siellä ne barbiet sitten pyörivät ympäriinsä, muuta en muistakaan niistä leikeistä.

En myöskään tykännyt kotileikeistä, halusin olla aina koira, jos joskus jouduin olemaan äiti niin olin vain ja toljotin enkä tiennyt ollenkaan mitä tehdä. :D

Vierailija
98/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbi ei seurustellut. Hänellä oli monta hevosta, joilla ratsastaen hän seikkaili sisällä ja ulkona hääpuku yllään pelastamassa eläimiä.

Lisäksi oli mm. Beauty-niminen afgaaninvinttikoira jonka turkin voi pestä, pari kovaa muovia ollutta isoa susikoiraa, kanoja, lehmiä, sikoja yms normaaleja nuoren seikailijasinkkunaisen elämään sopivia lemmikkejä, joota hän aina pelasti jostain jyrkänteeltä tai puun oksalta ja otti hoiviinsa.

Vierailija
99/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbie oli heppatyttö ei sillä ollut aikaa juosta pojissa. Keniä ei ollut mutta niitä hevosia oli sitten talli täys!

Vierailija
100/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Barbeja ja Kenejä. Enemmän kuitenkin pidin Barbin kilpailijasta Cindyistä ja näiden miehistä Pauleista. Barbie meni naimisiin Kenin kanssa ja Cindyn Paulin. Myöhemmin kuitenkin selvisi, että Kenillä ja Paulille on salasuhde ja jättivät vaimonsa aiheuttaen suuren skandaalin. En tiedä, mistä sain idean tuollaiseen joskus 1990-luvulla. En ollut tainnut koskaan edes kuulla, että kaksi miestäkin voi olla pari.

Nykyään Barbit ovat muuten ihan erilaisia kuin omassa lapsuudessani. Näyttävät jotenkin nykyaikaisemmalta, eikä enää niin konservatiivisilta. Tässä yksi päivä katselin Prismassa mielenkiinnosta Barbieta ja huomasin, että muoti-Ken näyttää ihan stereotyyppisestä homolta. Muut Kenit olivatkin sitten vähän miehekkäämmän näköisiä. Tuo muoti-Ken toki menee jo stereotypian puolelle.

Nyt kun muistelen omia barbileikkejäni niin kaikki barbit asuivat jossakin "kauniiden naisten kodissa", jonka johtajatar oli naamaltaan vanhimman näköinen barbi. Paikassa oli tiukka kuri ja tiukat säännöt. Ken tai Paul tuli sitten hakemaan vaimoa tuolta ja se oli suuri juhla. Ostin myös viikkorahoillani hienoa valkoista kangasta, josta tein morsiuspuvun barbille. Tuolla Paulin hylkäämällä Cindyllä oli muuten syömishäiriö ja joutui hyljetyksi yhteisössä. Tämä miesparien karkoitettiin jonnekin. Jestas näitä leikkejä. Nyt kun mietin, miten olen voinut mistään mitään tietämättömänä voinut leikkiä tällaista, jossa on todellisuuspohjaakin?