Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
41/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenin halpiskopio Fred. Hyvin ajoi Kenin virkaa. Sisko sai Fredin kanssa, mutta hän ei koskaan tykännyt leikkiä barbeilla. Mun barbeilla oli siis identtiset kaksoset poikaystävinä.

Vierailija
42/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lainasin veljeni Prätkähiiriä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vanhaa he-mania 😂

Vierailija
44/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljen ilman lupaa lainattu Action man. Ai että sen sai väänneltyä hienoihin seksiasentoihin sellaisen nivelistä taipuvat discobarbien kanssa :D

Huutista joka tuutista😂

Vierailija
45/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oma prätkähiirien Vinski 😍 oli moottoripyörät ja kaikki.. barbeja ei paljoo ollu joten ei tullu kissatappelua;) Vinskin pyörä vaan oli turhan pieni Barbien pitkille jaloille ja ei Vinski itekkään mikään hirveen pitkä ollu mutta ei se haitannu :D

Vierailija
46/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abban Björn ja Benny. Olivat vaan valitettavasti Barbieta päätä lyhyempiä ja parrallisesta Bennystä tuli leikeissä jostain syystä aina pahis. Tosin leikimme yleensä vain muotinäytöksiä eikä poikaystäväÄ tarvinnut kovin usein. Suosikkileikki oli myös ilkeä vauva joka piinasi Barbieita. Siinäkään ei tarvinnut miestä

Vierailija
47/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lainasin veljen Action Mania :D

Vierailija
48/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli bratz-poikanukkeja muutama ja nehän oli teini-pojan näköisiä. Barbit oli useimmat aina ihan aikuisen naisen näköisiä. Barbini oli puumanainen😎

Vierailija
49/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli se Notre damen kellonsoittajan ritarimiesnukke. Sääli vain että Barbiet inhosivat sitä eikä se onneton päässyt kenenkään Barbien poikaystäväksi. Hän toimitti palvelijan ja autokuskin virkaa Barbielaumalle.

Oikea kiltti mies, ei päässyt edes friendzoneen😂

Vierailija
50/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja siskollani oli pari miespuolista disney-nukkea, jotka kai tietyllä tavalla lasketaan Ken-nukeiksi kun olivat Mattelin valmistamia siihen aikaan. Menivät molemmat vähän rikki kun niitä pyöritti niin monet naiset. Aladdinilta irtosi pää ja se piti juntata takaisin niin syvälle ettei sillä ollut kaulaa, mutta ei se mitään, Jasmine-nukke sattumalta koki saman kohtalon. Phoebus-nukelta yksi Barbie repäisi vahingossa käden irti kun leikittiin että kaksi Barbieta riitelee hänestä.

Hienoja aikoja.

Vierailija
51/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbien mittaiset pehmoeläimet meni miehiksi ja pienemmät oli niiden poikia, kun taas pienemmät nuket oli niiden tyttöjä. Ja sitten taisi olla myös pari lesboparia kun ei löytynyt sopivia pehmoeläimiä tarpeeksi.

Vierailija
52/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja siskollani oli pari miespuolista disney-nukkea, jotka kai tietyllä tavalla lasketaan Ken-nukeiksi kun olivat Mattelin valmistamia siihen aikaan. Menivät molemmat vähän rikki kun niitä pyöritti niin monet naiset. Aladdinilta irtosi pää ja se piti juntata takaisin niin syvälle ettei sillä ollut kaulaa, mutta ei se mitään, Jasmine-nukke sattumalta koki saman kohtalon. Phoebus-nukelta yksi Barbie repäisi vahingossa käden irti kun leikittiin että kaksi Barbieta riitelee hänestä.

Hienoja aikoja.

Ai kamala, mun kuoharit purskahti juuri melkein näppäimistölle :DDD

Vierailija
53/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas äiti kielsi parturoimasta barbeja joten miehen osaan joutui valitettavasti 101 Dalmatialaisista tuttu muovi-Pongo :D Olen ihan terve, ei tarvitse huolestua. Hommat hoidettiin siististi peiton alla ja lopputuloksena oli niitä nukkekodin nukkeja eli barbin "lapsia"

Vierailija
54/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Action-Manit, veljeltä lainattu. Ja aina ne oli jtn Jack nimisiä🤣🤣

Sisko sai jossain vaiheessa kanssa sen Esmeraldan poikkiksen ja itse sain myöhemmin tälläisen https://aijaa.com/WyRV3M, voi pojat!

Vierailija
55/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas äiti kielsi parturoimasta barbeja joten miehen osaan joutui valitettavasti 101 Dalmatialaisista tuttu muovi-Pongo :D Olen ihan terve, ei tarvitse huolestua. Hommat hoidettiin siististi peiton alla ja lopputuloksena oli niitä nukkekodin nukkeja eli barbin "lapsia"

:::::DDD

Vierailija
56/759 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:::::DDD

Eihän  ne vanhemmat tykänneet, kun kalliilla ostettujen barbien tukat leikattiin ja/tai piirreltiin naamat tussilla. Pojillä oli radio-ohjattavia, mutta nekin tuli puretuksi. Vanhemmat eivät ymmärtäneet laitteiden purkamisen ja barbien tuunauksen viehättävyyttä!

Vierailija
57/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhin Barbieni joutui hapsutukkaisena kampaajalle, ja kävi klassiset; aina oli leikkuujälki vinossa ja aina piti siistiä... polkkatukka taas näytti kamalalta, kun sitä tukkaa oli niin maan p*rkeleesti, joten puolen sentin siili oli lopputulos. Ja koska 90-lukulaisen pikkutytön maailmassa ei kertakaikkiaan ollut siilitukkaisia tyttöjä, hänestä tuli Matti.

Hieman tämän jälkeen isosiskoni lahjoittivat suuressa armossaan omat barbinsa minulle ja pikkusiskolle, ja joukossa oli ihan oikea Ken! Minä toki isosiskon oikeudella omin sen oman Teresani käyttöön, ja pikkusisko sai tyytyä Mattiin.

Teresaan kuului lisävarusteena lantioon napsautettava muovihäkkyrä, ja kun siitä piti kiinni ja työnsi eteenpäin, Teresa käveli jäykin robottiaskelin ;,D. Lempi-Barbieni oli puolestaan rohkea miekkavalaiden kouluttaja, jonka sukkahousut/märkäpuku vaihtoi väriä kuumassa ja kylmässä vedessä <3

Vierailija
58/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein niistä vähän jo leikeissä kulahtaneista barbeista miehiä leikkaamalla hiukset, lyttäämällä tissit sisään (niiltä jotka oli onttoa muovia) ja piirtämällä tussilla parran. Ei niistä komeita miehiä tullut mutta kysyntää riitti siinä naisnukkelaumassa 😇 En muuten edelleenkään ymmärrä miksi äiti ei voinut ostaa minulle yhtään keniä, kuitenkin barbeja oli useampi kymmenen.

😂😂👍

Vierailija
59/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbo prätkähiirtä.

Vierailija
60/759 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.