Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
681/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut poikaystävää.

Vierailija
682/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbit eivät kaivanneet mitään Kenejä.

Meillä Keniä tuurasi naapurin vanha  itsenspaljastelija ukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja siskollani oli pari miespuolista disney-nukkea, jotka kai tietyllä tavalla lasketaan Ken-nukeiksi kun olivat Mattelin valmistamia siihen aikaan. Menivät molemmat vähän rikki kun niitä pyöritti niin monet naiset. Aladdinilta irtosi pää ja se piti juntata takaisin niin syvälle ettei sillä ollut kaulaa, mutta ei se mitään, Jasmine-nukke sattumalta koki saman kohtalon. Phoebus-nukelta yksi Barbie repäisi vahingossa käden irti kun leikittiin että kaksi Barbieta riitelee hänestä.

Hienoja aikoja.

Meilläkin oli näitä kaulattomia, kun kaulasysteemit hajosi rajuissa leikeissä. Isältä kysyttiin apua, niin hän sanoi, ettei niitä tarvi korjata, kun ne on Nurmosta kotoisin. Siellä ei miehillä kuulemma ollut kaulaa. Eli olivat sitten painijoita. Vieläkin termi siskon kanssa hallussa, kun tietty miestyyppi tulee vastaan.🤣🤣

Vierailija
684/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.

Mitä vanhemmiksi tultiin siskojen kaa, sitä enemmän ne sitä harrasti. Kyllä se vaan kuului barbileikkeihin vahvasti, seksi.

Sitä se oli ihastumista, treffailua, pussailua ja lopulta peittoon.

Minkä ikäinen olet?

Yli nelkyt jo tässä ollaan nyt. Ja ihan paras ketju kun nostitte muistot mun mieleen.

Olen sinua sitten n. 15 vuotta vanhempi, eikä minun lapsuudessani barbit sekstailleet. Ja kun vanhennuttiin siskon kanssa, ei me enää barbeilla leikitty.

Vierailija
685/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin barbeilla ja "barbeilla" oli vaan hevosia, eikä kenit kiinnostaneet. Sitten aikanaan saatiin siskon kanssa jonkinlaiset "kenit" ja alkoi kyllä melkoinen hääsesonki.

Lemppareistani Daisy-nukeista ei ollut kai koskaan tehty poika-versioita. Näin päädyin muuntamaan niistä rumimmat pojiksi. Osasta tuli jopa melko onnistuneita sen ajan mittapuulla.

Vierailija
686/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leikkeihin ei kuulunut hahmon rakkauselämä.

Vierailija
687/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin naapurin Virven kanssa meidän barbiet saksittamaan huiveista kyhättyyn pesään. Jätettiin ne vaan sinne ja lähdettiin ostamaan kioskilta irtareita.

Vierailija
688/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikittiin yhdessä ystävien kanssa ja toisilla oli Ken nukkeja joita sai lainata siinä leikkiessä.

Ei ollut Barbieta eikä Kenejä. Leikittiin itse tehdyillä räsynukeilla ja pelattiin ulkona. Nykyisin lapsilla on hirveä määrä tavaraa ja kuitenkin leikkivät vain yhdellä tai kahdella.

Vierailija
689/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä barbilta leikattiin hiukset pois. Näin oli aika monella

Ai kauhee!! Sellainen sänkitukkainen siiderivâlas-Barbie! 🤭

Vierailija
690/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Action man, jolle sai kaikkia sukelluspukuja, laskuvarjoja yms. Ja barbikin oli hääpukuineen. Näillä oli myöhemmin jotain romanssia, mutta aika viatonta menoa.  Ken-nukkeja en muista ollenkaan, itselläni oli  vain  nuo kaksi enkä muita kaivannut.

Vierailija
691/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkinyt nukeilla vaan pehmoleluilla

Vierailija
692/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lebso pulveria tai pillereitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näi niitä lebsoja sikiää......

Eli naisella ei voi olla lyhyet hiukset olematta lesbo? Vai mitä ajoit takaa?

Vierailija
693/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lebso pulveria tai pillereitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näi niitä lebsoja sikiää......

Eli naisella ei voi olla lyhyet hiukset olematta lesbo? Vai mitä ajoit takaa?

Voi toki olla, mutta näyttää lesbolta.

-eri

Vierailija
694/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ken-nukke siis poikien nukke? Mulla ei ollu pienenä nukkeja. Nukkekoti kyllä oli mutta se oli remonttihommia (tapetit, maalaaminen) ja sisustamista varten.

Vierailija
695/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvittu Keniä, minun ainoa barbini oli muotitietoinen ja paljon matkusteleva. Tein paljon erilaisia asuja itse ja sekin oli hauskaa. Pakkasin matkavaatteita ja leikin kuvitellen hienoja matkakohteita barbilleni. Barbille antamani nimen olen kyllä unohtunut...

Vierailija
696/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos barbileikit nyt kovin kauhistuttaa, niin miettikää niitä ihan niitä teidän "söpöjä ja viattomia" nukke leikkejä.

Ne ei sitten mitenkään liity lisääntymiseen ja jälkikasvun hoivaamiseen ja näin ollen siihen seksiin.

Ja nuo leikit työnnetään tytöille jo vauvasta alkaen.

Kuinka vinksahtanutta tuo on?

Miettikääpäs tota.

Monet tytöt tykkää leikkiä kotista eli kotileikkiä. Se on ihan normaalia. Toki usein niissä on myös poikiakin mukana, esim isänä tai lapsena.

Vierailija
697/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin sain Kenin, niin hänen virkaansa hoiti isovelin Skeleton :D Kun sain Kenin, niin harmitti kun se olikin vähän turha nukke, semmoinen statisti, jolle ei viitsinyt ostaa vaatteita kun ne olisivat sitten olleet barbeilta pois. Rahaa kun ei ollut mielin määrin kaikkeen, piti priorisoida.

Skeleton olisi ajanut saman asian, ja nyt piti odottaa seuraavaan synttäripäivään uutta barbia.

Vierailija
698/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus, ei ollut mitään Kenin korviketta. Miksi ihmeessä olis pitänyt? Ei me ikinä leikitty barbeilla mitään pariskuntaleikkejä. Mitä helvettiä oikeesti... :DDD

Pariskuntaleikkien leikkiminen taitaa olla yleisempää kuin niiden leikkimättä jättäminen :)

Vuosikymmeniä lasten parissa työskennelleenä olen havainnoinut, että nuorimmat leikkijät eivät kaipaa barbieleikkeihin poikaystäviä. Lapsi peilaa leikissään omaa itseään ja tällöin ajatus miehestä on mahdoton. Barbie voi kyllä olla esim. äiti isän jäädessä taustahahmoksi. Vanhempien tyttöjen leikeissä osataan jo ottaa mallia enemmän oman kokemuspiirin ulkopuolelta ja kuvitella myös poikaystävä mukaan tai sitten ei. Osa leikkijöistä leikkii yksin leikkiessään aina seikkailuleikkejä tai esim. lemmikkieläinleikkejä, mutta kaverin kanssa poikaystäväleikkejä sopeutuakseen ryhmään. Yleensä leikki-iässä oma persoona tulee näkyviin samalla tavalla kuin myöhemmällä iällä. Osa teineistä seurustelee, osa aloittaa seurustelun vasta parikymppisenä ja osa ei milloinkaan.

Vierailija
699/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja minun kavereilla oli kymmenittäin barbeja. Enimmäkseen barbit vaihtelivat asuja, olivat lähdössä töihin tai hienoihin juhliin. Rakenneltiin isoja mansioneja heille. Ei siinä hirveästi kenejä kaipailtu.

Muistan tosin, että yhden Kenin sain jossain vaiheessa. Mun barbiet eivät siitä Kenistä niin välittäneet, olivat niin kiireisiä muuten. Muistaakseni kaverit halusivat leikeissä monesti sen Kenin poikaystäväksi omalle Barbielleen. Jossain vaiheessa sen Kenin jalkakin taisi irrota. Enimmäkseen se lojui sivussa, kun Barbieilla oli muuta puuhaa.

Vierailija
700/759 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi Barbieta. Olivat lesbiinoja.