Pohdintaa jankaajien motiiveista
Yritin tässä miettiä näitä erilaisia toistuvia aloituksia ja niiden taustalla olevia juurisyitä. Kertokaa jos teilläkin on aiheesta jotain spekulaatioita.
Ensin tulee mieleen vaimoni on perseestä-aloitukset. Kirjoittaja on oletettavasti yksinäinen sinkkumies ja taustalla halu tuottaa jotain naisia torjuvaa ja halventavaa tekstiä koska on itse tullut torjutuksi ja halvennetuksi.
Toisena tulee mieleen incel-jankkaajat jotka välillä eri näkökulmista ja eri rooleista käsin yrittävät ylläpitää diskurssia jossa aina kaikki naiset ovat kohtuuttomia ja julmia ja incelit pyhiä hyviksiä. Tarkoituksena on saada myötätuntoa osaksi ja näyttäytyä tarinan sankarina.
Kommentit (51)
Sitten on myös olen vanha mies ja deittailen nuoria naisia-provot. En ole varma mitä siellä on taustalla. Ehkä se on jonkunlainen voimafantasia ja samaan aikaan voi antaa negatiivista kuvaa siitä ihmisjoukosta joka suhtautuu häneen itseensä negatiivisesti.
Aloitukset poistuu ja silti he laittavat sen uudelleen vaikka tietävät että poistuu taas. Onko järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikään oikeasti selitä jopa vuosikausia samana toistuvia aloituksia, paitsi ko. mamman ihmiskontaktin kaipuu.
Jotkut vaan ovat niin perin juurin yksinäisiä.
Niin, voi olla että provoilu on monilla miehillä ainoa keino saada jotain vuorovaikutuksen kaltaista elämään. Ja varsinkin jos on sellaisessa tilanteessa ettei omaan elämään koe voivansa vaikuttaa niin ehkä on kiva yrittää edes provoilulla saada jotain tapahtumaan.
Ilkeily ja haukkumisen syndrooma joka paranee vain turpaan vetämällä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitukset poistuu ja silti he laittavat sen uudelleen vaikka tietävät että poistuu taas. Onko järkeä.
Ei ole järkeä, mutta jonkinlainen pakko-oireinen häiriö on. He kokevat pyhäksi velvollisuudekseen postata verbaalioksennuksensa uudelleen ja uudelleen juuri siksi, että se on poistettu. Palstan säännöt eivät koske heitä, koska he luulevat oman "totuutensa" olevan jotain suurempaa.
Ja sitten toisaalta on näitä holvikaarijogurttiulostenäytejankkaajia, jotka kuvittelevat toimintansa olevan jotenkin hulvatonta.
Mutta onhan persoonallisuushäiriöisenkin toiminnassa usein joku logiikka. Ei pelkkä diagnoosi kerro sitä miksi päättää jankata juuri kyseistä asiaa
Voin sanoa oman syyni. Tylsyyttäni.
Tämähän on feministien propaganda sivusto. Kun ei ole miestä, se raivo pitää purkaa jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa oman syyni. Tylsyyttäni.
Mäkin tulin sanomaan tylsyys sekä "nuoruus" ja se että ap:n kaltaiset hermostuu ja sekös vasta onkin hauskaa. En siis itse ole kyseinen jankkaaja.
Noihin ei kannnata vastata mitään vaan laittaa poistoilmoitus suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on feministien propaganda sivusto. Kun ei ole miestä, se raivo pitää purkaa jossakin.
En usko että palstan miesjankkaajat identifioituvat feministeiksi. Eikä sekään että niillä miehillä on paha mieli, selitä miksi he purkavat sitä juuri valitsemallaan tavalla.
Ulvilasurman jankkaaja halusi vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen.
Olen miettinyt samaa. Ovat jotenkin samaan aikaan säälittäviä ja rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä poistaa? Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä, mutta jonkinlainen pakko-oireinen häiriö on. He kokevat pyhäksi velvollisuudekseen postata verbaalioksennuksensa uudelleen ja uudelleen juuri siksi, että se on poistettu. Palstan säännöt eivät koske heitä, koska he luulevat oman "totuutensa" olevan jotain suurempaa.
Ja sitten toisaalta on näitä holvikaarijogurttiulostenäytejankkaajia, jotka kuvittelevat toimintansa olevan jotenkin hulvatonta.
Mikä j.o.g.u.r.t.t.i. elä*ke*läiselle?
Ihmettelen sitä kiltit tytöt ja ja jännät pojat jankkaajaa. Sama kai jauhaa niistä ulkopuolelle jätetyistä kilteistä pojista.
Jotenkin niin vanhojen juttujen jauhaminen tuntuu pateettiselta. Omista yläaste-ajoista on kohta 20 vuotta, voihan jankkaaja tosin olla nuorempi. Mut silti toivoisi, et senkin elämä olisi mennyt eteenpäin eikä olisi kiinni menneessä.
Ja olin itse pelinörttityttö, jota ei bileisiin kutsuttu. Mut ei jäänyt traumoja 😀
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä kiltit tytöt ja ja jännät pojat jankkaajaa. Sama kai jauhaa niistä ulkopuolelle jätetyistä kilteistä pojista.
Jotenkin niin vanhojen juttujen jauhaminen tuntuu pateettiselta. Omista yläaste-ajoista on kohta 20 vuotta, voihan jankkaaja tosin olla nuorempi. Mut silti toivoisi, et senkin elämä olisi mennyt eteenpäin eikä olisi kiinni menneessä.
Ja olin itse pelinörttityttö, jota ei bileisiin kutsuttu. Mut ei jäänyt traumoja 😀
Tuo kilttityttö-jännäpoikajankkaaja on elänyt nuoruuttaan 1990-luvulla ja on piilohomo. Hän olisi itse halunnut sänkyyn niiden hauskojen ja komeiden poikien kanssa ja on toisinaan kertonutkin aiheesta yksityiskohtaisia fantasioita. Ei sillä, että poikien välisessä ryhmäseksissä olisi mitään pahaa! Mutta tuo jankkaaja ei koskaan uskaltanut kokeilla tai edes ehdottaa sitä, ja siksi jankkaa vuosikymmenestä toiseen.
Kilttippikajankkaaja on rasittava tapaus.
Eihän mikään oikeasti selitä jopa vuosikausia samana toistuvia aloituksia, paitsi ko. mamman ihmiskontaktin kaipuu.
Jotkut vaan ovat niin perin juurin yksinäisiä.