Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Mulla oli sellainen tosi karvainen pehmokoira.
Leikin että se on trans-ken joka identifioituu koiraksi.
Veljen ET nukke, jonka päälle puin miesmäiset vaatteet ja cowboy hattu päähän.
Taidan olla tosiaan yhä ainoita, joilla oli Kenejä ja miesbarbeja, mutta joita ei Barbiet lopulta kiinnostaneet, vaan jotka viettivät aikaa keskenään ja olivat homopari.
Ken on maassa kaikkein kaunein...
Nykyään valtaosa myytävistä Keneistä on todella homomaisia. Huvikseni olen näitä myytäviä Barbeja ja Kenejä kaupassa joskus katsellut.
Ei ollu Keniä niin lainasin äitin lelua kun se oli kivan värinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta Ken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Ken?
Pinkki se oli ja sen sai kivasti imukupilla pöytään tai lattiaan kiinni niin ei kaatunu
Mietin että onko vika kotikasvatuksessa vai missä, mutta minun barbie-leikeissäni ei koskaan ollut poikaystäviä. Tai ehkä minulla oli vain huono mielikuvitus, kun en kaivannut sinne hahmoja joita ei nukkejen (kieltäydyn taivuttamasta "nukkien") muodossa ollut konkreettisesti käsillä.
Mun barbilla ei ollut Kenia poikaystävänä, mutta tytär Daisy oli.
Ei ollu mulla barbiakaan. Ei kiinnostanut sellaiset tikut.
Hypin hyppistä ja vistiä ja kiipeilin telineissä ja juoksin.
Tavalliset nuket oli kiinnostavampia kuin tommoset kylmät barbit.
Mulle tuli ekana Frankki. Siksi kun kuuntelen sen musaa. Komea tumma pukukin.
On ihan näköisensä, Sinatra.Melko pian hommasin sille naisia. Kaikenlaisia. Niinkuin eläissäänkin.
Juu, ja olen ihan ne nykyään vasta hankkinut, kun lapsena ei ollut. Näitten kanssa olis kiva pitää bileet..Nyt näitä on muutama sata.
Käytin Wille Rydman nukkea mutta se ei halunnut Barbieta koska Barbie oli yli 15v
Venäläinen kasakkanukke oli muistaakseni. Joku matkamuisto.
Tämä Aladdin-nukke oli kuumaakin kuumempaa kamaa mun barbeille: https://www.etsy.com/listing/1754314596/aladdin-doll-water-jewel-magic-…
Näitä "muotinukkeja" oli paljon muitakin kuin Barbie ja Ken, siis eri merkkisiä tai ihan merkittömiä. Monella siis saattoi olla nais ja mies nuket, vaikkei ne olleetkaan juuri Barbie ja Ken.
Ei mulla ollut barbeja.