Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
641/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli oikea ken nukke. Kirppikseltä löydetty ja varmaan 80-lukua. Vaan ei sen maskuliinisuus riittänyt leikkeihin vaan piti sinitarrasta vääntää isompi pippeli sille :D

Korjaus sulle: ei siis isompi, vaan ihan yleensäkin pippeli.

Sekun puuttui kokonaan.

Vierailija
642/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tätä ketjua. Mä niin leijailen muistoissani takas ysärille noiden roisien leikkien pariin.

Silloin ne koki noloina ja ne oli suuri salaisuus suljettujen ovien takana.

Ja hitsi niiden parissa vartuin. Oi niitä aikoja.

Barbi ja Ken haaremi. Miss you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny paperinukke Seura -lehdestä. Samanlaiselta meno näyttää vielä esikuvallakin. Nuoria pimuja pyörii ympärillä.

Vierailija
644/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit yksi tyypillinen oli että jotkut hässi salaa ja sit tuli paikalle oikea tyttöystävä ja sit niil tuli kauhee tappelu ja lopulta joku lensi pihalle ja muut jäi hässimään vähän lisää.

Millaisia seksileikkejä samanikäisillä pojilla mahtoi olla, ja millä leluilla?

Mielenkiintoisa kysymys. Toisaalta voisi kuvitella, että jotain vastaavaa. Tytöt ymmärtääkseni toisaalta kehittyy näissä ehkä jonkin verran aikaisemmin.

Mitä on tietoa, niin samanikäiset pojat on leikkineet keskenään paljon fyysisempiä leikkejä ja aika pienestä sellaista keskinäistä kilpailua. Ja pelejä, niin kuin ihan aikuiset miehetkin naisia enemmän tykkäävät pelata.

Ehkä stereotypia, mutta naispuoliset on yleensä enemmän kiinnostuneita ihmissuhteista. Poikien puheissa näitä aiheita kuulee aikaa nuoriltakin, tiedä noista leikeistä sitten.

Vierailija
645/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli leikeissä miesbarbina kaalimaan kakara, joka oli isokokoinen, vähä-älyinen ja lihava vanha ukko, ja barbi piti häät sen kanssa, kerta toisensa jälkeen. Kaalimaan kakaran persoona (eli nimi, asuinpaikka jne) vaan vaihtui yhdestä vähä-älyisestä vanhasta ukosta toiseksi. Nyt hieman mietityttää, miksi barbie halusi aina mennä sen kanssa naimisiin, kun avioliitto aina päättyi kuitenkin siihen, ettei barbie kestänyt miestään.

Kaverilla oli sellainen kansallispukuinen lapinnukke, joka oli kyllä tyttö, mutta työnsimme sen hiukset neljän tuulen lakin sisälle, ja siinä meillä oli miesbarbi. Se oli aktiivisempi ja fiksumpi kuin kaalimaan kakara -miesbarbi. Eikä ollut läskikään. Pitkät ripset kyllä, ja hieman naiselliset kasvot.

Vierailija
646/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppipulloa käytettiin minä ja mun sisko.

Vierailija
647/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään teidän leikit Barbien kanssa jatkui? Mä leikin vielä kun olin ylä-asteella. Oonkohan ainoa? Lähinnä itseäni nuorempien kavereiden kanssa. Ja tajusin silloin jo, että oli salassa pidettävä asia.

Vierailija
648/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spidermän, mutta sanomalehdestä leikattu väyryskän naama ja sinitarralla liimattuna siihen niin.

Vierailija
649/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään teidän leikit Barbien kanssa jatkui? Mä leikin vielä kun olin ylä-asteella. Oonkohan ainoa? Lähinnä itseäni nuorempien kavereiden kanssa. Ja tajusin silloin jo, että oli salassa pidettävä asia.

Mä myös yläastelle asti. Mulla oli pikkusiskoja joten ehkä se vaikutti asiaan.

Ja nolona minäkin sitä pidin mutta nautin leikeistä enkä olisi halunnut niistä luopua.

Vierailija
650/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos barbileikit nyt kovin kauhistuttaa, niin miettikää niitä ihan niitä teidän "söpöjä ja viattomia" nukke leikkejä.

Ne ei sitten mitenkään liity lisääntymiseen ja jälkikasvun hoivaamiseen ja näin ollen siihen seksiin.

Ja nuo leikit työnnetään tytöille jo vauvasta alkaen.

Kuinka vinksahtanutta tuo on?

Miettikääpäs tota.

Vierailija
651/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omistanut barbieta ihan pienenä, mut cindy oli cindyn poikaystävä oli häntä puolet lyhyempi Lars-pelle, jolta olin riisunut pellemäisyyden.

Larsilla ei ollut maalattuja kasvoja, mut oli musta tonttulakki, jonka revin pois niin että miehekäs kalju paljastui. Oli sillä vähän hiustakin, mustaa. Lakki oli peittänyt vain kaljun.

Larsilla oli muovipää ja erikoinen (!) ilme, sekä musta veltto kangasvartalo. Hän oli pippurinen, kiihkeä rakastaja cindylle. Aika omistushaluinen tosin, ja nymfomaaninen. Larsin himokkuus oli ok cindylle, olihan cindy itse kunnon hutsu.

Lars ja cindy sopivat toisilleen hienosti ja oli näyttäväkin pari, seksikäs. Eivät näyttäneet sisaruksilta. Tuli kauniita jälkeläisiä.

Kun sain vanhempana barbien, pidit sitä niin kauniina, ettei sillä voinut olla poikakaveria ollenkaan eikä oikeastaan elämää.

Cindy ei ollut läheskään yhtä kaunis kuin blondi barbie, mutta hänellä oli jännää ja yltäkylläistä, kiitos Larsin, joka piti hänestä aina hyvää huolta!

En tiedä iten olisi käynyt, jos Lars olisi selvinnyt Suomeen, ja nähnyt blondi barbien. Luulen, että Larsista olisi riittänyt kahdellekin naiselle.

Miss you, Lars. 🥲

Vierailija
652/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nukeilla ei ollut poikaystäviä, ei olisi tullut mieleenkään. Mun nuket teki jotain kivaa duunia, olivat usein taiteilijoita: maalareita, kirjailijoita, balettitanssijoita tai oopperalaulajia. Tai sitten ne olivat tiedenaisia. Sitten niillä oli paljon, paljon lemmikkejä. Ja vaatteita, niitä löytyi. Itse tehtiin viimeisen päälle trendikkäät kledjut aina. 

Nukella leikkiminen on kyllä kehittävää puuhaa: vaatesuunnittelua, ompelua ja muita käsitöitä, nikkarointia, askartelupaskartelua, omien näytelmien käsikirjoittamista, usein omien biisienkin tekemistä, valokuvausta ja alkeellista videointiakin muistaakseni on lapsuudessani harrastettiin. Taitaa olla ne videopätkät sisarellani tallessa.

Vierailija
653/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladdin

Vierailija
654/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olut eikä tullut edes mieleen, että Barbie olisi tarvinnut tai halunnut poikaystävän. Miksi haluaisi?

Vierailija
655/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos barbileikit nyt kovin kauhistuttaa, niin miettikää niitä ihan niitä teidän "söpöjä ja viattomia" nukke leikkejä.

Ne ei sitten mitenkään liity lisääntymiseen ja jälkikasvun hoivaamiseen ja näin ollen siihen seksiin.

Ja nuo leikit työnnetään tytöille jo vauvasta alkaen.

Kuinka vinksahtanutta tuo on?

Miettikääpäs tota.

Vinsahtunutta? Niinkuin yksikään lapsi ei niistä tykännyt tai halunnut? Lapsena mielikuvitus kehittää leikit, joita haluaa leikkiä ja keksii myös tarvittaessa tarvittavat puitteet, jos ei muuten ole saatavilla. Ihan turha alkaa vääristelemään. Aika muuttuu, elämä mitä aikuiset nykyään elää on vähän erinäköistä kuin joskus, ei siis kovin kummallista jos lasten leikit on erilaisia. Taito leikkiä on synnynnäistä pienillä pennuilla, ylläpidetään sitä.

Vierailija
656/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut yhtään Barbieta. Siskollani oli yksi, joka oli sinkku. Oliko Ken edes "syntynyt" vielä 1970-luvulla.

Myöskin tyttärieni Barbiet ovat olleet sinkkuja.

Ken tuli markkinoille 1961, ja kyllä sitä oli Suomen kaupoissa ainakin jo 70-luvulla.

Vierailija
657/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbiet oli kaiken aikaa tallilla hevostelemassa, ei niillä ollut aikaa boifrendeille 😅 Avoautolla heppojen luo ja sitä rataa. Pappa betalar taiss olla homman nimi. Saattoi siinä olla joku sugardaddy kulisseissa mutta ei sille nukkea ollut.

Vierailija
658/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan mitään Barbieta ollut, eikä kukaan kaivannut. Vaan nuo Matchboxin nukkelelut oli sit hieman eri tasoa, laitettiin ne "tappeluun" keskenään. Sit kun hieman kyllästytti, niin vaatteet vaihtoon noiden välillä.

Toisella kaverilla oli jokin "bionic man" eli semi kyborgi , jossa toinen käsivarsi ns läpinäkyvä johtoineen, aika pähee.

Vierailija
659/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut kyl hauska keskustelu. Olis mielenkiintoista tietää onko ikäjakauma-eroja näiden seksihurjastelu ja ura- ja hevosharrastus leikkejä leikkineiden välillä. Onko tässä tapahtunut jotain kulttuurimuutosta.

Vierailija
660/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.

Mitä vanhemmiksi tultiin siskojen kaa, sitä enemmän ne sitä harrasti. Kyllä se vaan kuului barbileikkeihin vahvasti, seksi.

Sitä se oli ihastumista, treffailua, pussailua ja lopulta peittoon.

Minkä ikäinen olet?