Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
601/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla halpis-Ken, sellainen mustalla päähän maalatulla fledalla. Mutta Barbie ei ollut siitä kovin kiinnostunut, paitsi jos kaverin kanssa leikittiin. Muuten Barbie hankkiutui vaikeuksiin vuorilla ja pantteri otti sen vangiksi. Joskus Ken tuli pelastamaan, mutta Barbie olikin ehtinyt rakastumaan pantteriin... Sellainen kaunotar ja hirviö-asetelma siis. Toinen leikki, jota leikittiin oli juhliin lähtö ja siihen valmistautuminen. Ken-parka sai vaan vähän tanssittaa Barbieta.

Vierailija
602/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenejä oli muutamakin mutta kun ne ei riittänyt niin hiukset lyhyiks ja mieheks, siinä oli meidänkin ratkaisu asiaan. Kuten näkyy monien muidenkin.

Meidän leikeissä ne lopulta aina pääty hässimään. Aina.

Ja Kenillä oli sellaset ihonväriset kalsarit, ne kovasti harmitti, koska eihän Barbillakaan ollut liimattuja alusvaatteita.

Mun ja kaverin leikeissä vanhemmat lähti aina johonkin Pirkko-tädin synttäreille pikkulasten kanssa ja isommat piti kotona bileet. Bileissä ryypättiin, joku käytti huumeitakin ja lopulta kaikki pani, samassa huoneessa neljä tai viisikin pariskuntaa. Ja koska miehiä ei ollut tarpeeksi, jotkut joutui hoitelemaan monta naista.

Niin et ne oli siel vähänkun jonossa et koska on mun vuoro....

Välillä jonossa, välillä valmiiksi ilman vaatteita sängyssä. Sen mukaan, kuinka iso talo oli. Välillä oli päällä myös pervoja alusvaatteita (siis mustaa pitsiä, oli olevinaan tuhmaa).

Tyttäreni ei tule ikinä saamaan barbeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Aku Ankka hahmo  (joka taisi oikeasti olla pankki).

Vierailija
604/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenejä oli muutamakin mutta kun ne ei riittänyt niin hiukset lyhyiks ja mieheks, siinä oli meidänkin ratkaisu asiaan. Kuten näkyy monien muidenkin.

Ja Kenillä oli sellaset ihonväriset kalsarit, ne kovasti harmitti, koska eihän Barbillakaan ollut liimattuja alusvaatteita.

Mun ja kaverin leikeissä vanhemmat lähti aina johonkin Pirkko-tädin synttäreille pikkulasten kanssa ja isommat piti kotona bileet. Bileissä ryypättiin, joku käytti huumeitakin ja lopulta kaikki pani, samassa huoneessa neljä tai viisikin pariskuntaa. Ja koska miehiä ei ollut tarpeeksi, jotkut joutui hoitelemaan monta naista.

Välillä jonossa, välillä valmiiksi ilman vaatteita sängyssä. Sen mukaan, kuinka iso talo oli. Välillä oli päällä myös pervoja alusvaatteita (siis mustaa pitsiä, oli olevinaan tuhmaa).

Erittäin viisas ratkaisu! Ymmärrän täysin.

Mutta leikit oli sitä että haettiin kokemusta asioista joihin ei muutoin tuolloin ollut mitään asiaa. Onko se väärin?

Vierailija
605/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin viisas ratkaisu! Ymmärrän täysin.

Mutta leikit oli sitä että haettiin kokemusta asioista joihin ei muutoin tuolloin ollut mitään asiaa. Onko se väärin?

Eihän se väärin ole, ja ketjun perusteella pervoja voi leikkiä ihan millä tahansa.

Vierailija
606/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne oli välillä kasassa ryhmässä että Ken alla ja Barbi sen päällä ja sitten toinen Ken siinä viel päällä.

Vierailija
607/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
608/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Ken nukkea eika edes korviketta. Miehilla ei ollut meidan leikeissa sijaa lainkaan. Barbit olivat sen sijaan hevostilallisia ja rakenneltiin niille hevosille talleja ja aitauksia pahvilaatikoista ja jatskitikuista yms. Oltiin parhaan kaverin kanssa hevoshulluja.  Oli oikeat hevosfiguurit, ja kummallakin pari ponia lisaksi, ihan oikeassa mittasuhteessa Barbille myos. Ei oikein tullut edes mieleen etta siihen olisi joku Ken tarvittu mukaan.

Vierailija
609/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli halpis-Ken, mutta se kelpasi mulle, koska mulla oli halpis-Barbie.

Vierailija
610/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbini olivat lesbiaanoja, joten Keniä ei tarvittu mihinkään

Vierailija
611/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prätkähiiret. Vinski ja turbo.

Vierailija
612/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kangasnukke jonka nimi oli ruippana hän oli barbien poikakaveri

Vierailija
613/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se Barbi pyöritti samaan aikaa useaa Keniä, tapaili niitä aina vuorotellen ja se ei osaannut valita.

Ehkä joskus lopulta tanssittiin häitä mutta yleensä se leikki keskittyi siihen suhteen alkutaipaleeseen.

Paras oli aito Ken, kakkonen sellanen kiharahiuksinen Ken ja sitten tuli ne hiusleikatut Barbie-Kenit.

Useita piti olla kiesissä samaan aikaan.

Vierailija
614/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken löytyi, mutta sen rooli oli sama kuin muidenkin barbien. Se seikkaili milloin missäkin. Isoin ero oli se, että kenillä oli vähemmän vaatteita. Taisi olla kaksi asua. Barbeilla oli ainakin 5 jokaisella.

Vierailija
615/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbien luojan mukaan Ken ei ollut Barbien poikaystävä, vaan veli.

Ken tuli markkinoille v. 1961 ja kyllä se alusta alkaen oli poikaystävä. Oli Barbiella velikin, hänen nimensä oli Todd.

Barbien  luojalla Ruth Handlerlilla oli itsellään kaksi lasta, heidän nimensä olivat Barbie ja Ken, ja he tosiaan olivat sisaruksia.

Vierailija
616/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut Barbie-nukkea. Sain vain jonkun halvemman nuken. Kaveri näki sen ja sanoi, että eihän tuo ole Barbie ja rikkoi nukkeni. Kaverilla oli. sekä Barbeja että Ken.

Vierailija
617/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie voittaa Kenin juoksukilpailussa ja voivat kisata samassa sarjassa

Vierailija
618/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän sähköpora ja 3 mm terä.

Vierailija
619/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta barbiesta (tai halpisbarbista) itse tehty "Ken". Vasaralla rinnat sisään, tukka saksittu lyhyeksi ja värjätty vesivärillä mustaksi. Jonkinlaisia vaatteita teimme itse. Olimme sisareni kanssa diy-tyyppejä jo lapsena. :D

Vierailija
620/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä oli kangasnukke jonka nimi oli ruippana hän oli barbien poikakaveri

:-D (sain kivat naurut) Ruippana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi