Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Minulla kyllä oli Ken-nukkeja, mutta en ikinä leikkinyt niillä mitään parisuhdeleikkejä. Ken ei siis minun leikeissäni ollut "Barbien poikaystävä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!
Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.
Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.
Mitä vanhemmiksi tultiin siskojen kaa, sitä enemmän ne sitä harrasti. Kyllä se vaan kuului barbileikkeihin vahvasti, seksi.
Sitä se oli ihastumista, treffailua, pussailua ja lopulta peittoon.
Vierailija kirjoitti:
Kenejä oli muutamakin mutta kun ne ei riittänyt niin hiukset lyhyiks ja mieheks, siinä oli meidänkin ratkaisu asiaan. Kuten näkyy monien muidenkin.
Meidän leikeissä ne lopulta aina pääty hässimään. Aina.
Ja Kenillä oli sellaset ihonväriset kalsarit, ne kovasti harmitti, koska eihän Barbillakaan ollut liimattuja alusvaatteita.
Mun ja kaverin leikeissä vanhemmat lähti aina johonkin Pirkko-tädin synttäreille pikkulasten kanssa ja isommat piti kotona bileet. Bileissä ryypättiin, joku käytti huumeitakin ja lopulta kaikki pani, samassa huoneessa neljä tai viisikin pariskuntaa. Ja koska miehiä ei ollut tarpeeksi, jotkut joutui hoitelemaan monta naista.
Mä haluun takas lapseksi leikkimään niitä leikkejä. Itku.
Mun barbiet eli harmonisesti keskenään lesbofeministisessä yhteisössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenejä oli muutamakin mutta kun ne ei riittänyt niin hiukset lyhyiks ja mieheks, siinä oli meidänkin ratkaisu asiaan. Kuten näkyy monien muidenkin.
Ja Kenillä oli sellaset ihonväriset kalsarit, ne kovasti harmitti, koska eihän Barbillakaan ollut liimattuja alusvaatteita.
Mun ja kaverin leikeissä vanhemmat lähti aina johonkin Pirkko-tädin synttäreille pikkulasten kanssa ja isommat piti kotona bileet. Bileissä ryypättiin, joku käytti huumeitakin ja lopulta kaikki pani, samassa huoneessa neljä tai viisikin pariskuntaa. Ja koska miehiä ei ollut tarpeeksi, jotkut joutui hoitelemaan monta naista.
Paras, hitsi mä repesin ihan täysiä. Kiitos
Vähän samaa luokkaa oli meilläkin.
Mulla oli joku ken-kopio, ei siis aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et ne oli siel vähänkun jonossa et koska on mun vuoro....
Mulla oli kyllä Ken, mutta se oli niin nössö ettei Barbielle kelvannut. Sen sijaan veljeltä lainattiin Peg Leg -merirosvonukke, joka yletti Barbieta vyötäröön, mutta joka silti oli uskottavampi rakastaja.
Ja sit yksi tyypillinen oli että jotkut hässi salaa ja sit tuli paikalle oikea tyttöystävä ja sit niil tuli kauhee tappelu ja lopulta joku lensi pihalle ja muut jäi hässimään vähän lisää.
Luulen, että normi lapset kyllä lopettaa barbeilla leikkimisen ennenkuin seksihommat tulee mieleen.
Todellako joku on leikkinyt barbieilla täysin puhtaat jauhot pussissa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että normi lapset kyllä lopettaa barbeilla leikkimisen ennenkuin seksihommat tulee mieleen.
Sieltähän ne tuli mieleen. Leikittiin noita ihan jo ekoilla luokilla ala-asteella.
Kuusenkäpyä. Otin sen käpylehmieni laumasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä pussissa sä oot elämäsi elänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pussissa sä oot elämäsi elänyt?
Itselläni on selkeä muistikuva että ensimmäiset seksuaaliset ajatukset itse koin esikoulussa.
Joten en nyt normaalista sit tiedä. Väitän että olette naiiveja jos luulette että ihminen jotenkin kiinnostuu tai edes tiedostaa seksin vasta 16v.
Ken tietää millon Barbi on saadut ;)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kärpäslaji on nimetty ken and barbieksi.
Niiltä puuttuvat näkyvät sukupuolielimet.
Kyse on ihan banaanikärpäsistä.
Ken and barbie -geeni koodaa proteiinia, joka loppujen lopuksi säätelee kärpäsen takapäähän ilmestyviä asioita; jos ken and barbie -geeni on poikkeava, banaanikärpäseltä jäävät puuttumaan ulkoiset sukupuolielimet.
En saanut koskaan Ken nukkea, joten barbin poikakaveri oli nalle.