Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Minulla oli kunnon nuket siihen iakaan eillut barbeja jne
Tein itse vessapaperirullan hylsystä ja piippurassista. Lapsen mielikuvitus on rajaton :D
Meillä oli jostain ulkomaanmatkalta tuliaisena tuotu koriste miesnukke, oliskohan ollu joku matadori teemainen en muista ihan tarkkaan, se paljon lyhyempi kuin barbini(yksi niitä vyötäröön saakka) mutta se toimi keninä.
Sillä oli iso haaremi kun suurin osa niistä mun barbeista siitä kiinnostui koska se oli ainoa mies ja sitten ne aina tappeli keskenään siitä :'D.
Mun barbit olivat itsenäisiä naisia. He eivät tarvinneet Keniä.
Vierailija kirjoitti:
Mun barbilla ei ollut poikaystävää, mutta oli Taalainmaanhevonen. Ei sekään oikein mätsännyt.
Huhhuh nauroin tälle ihan hulluna äsken 😅😅
Vierailija kirjoitti:
No nyt on iso ongelma!
Sinä näet ongelman, me muut nostalgiaa.
Ps. Minulla oli barbin korkuinen sorvattu kynttilänjalka, kunnes sain isosiskon halpiskenin.
Kaksi Keniä oli homopari kun eivät kelvanneet Barbieille. Keneillä oli hauskaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!
Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.
Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.
Keräilin taannoin tavaroitani lapsuuskodista ja siellä oli tietysti barbitkin. Omistin jotain 10-15 barbia/petraa/daisya, en muista tarkkaan, pari skipperiä, yhden skipperiä pienemmän petran(?), enkä yhtään miestä, en keniä enkä kopioita. Muistan kyllä, että olisin halunnut sellaisen ja kysyinkin sitten äidiltä, miksi en koskaan saanut. Ei hän osannut vastata, ei edes muistanut että toivoin sellaista varmaan joka kerta kun sitten kumminkin sain barbin.
En leikkinyt barbeilla ja kaikki pinkki ja tyttömäinen tuntui vastenmieliseltä. Leikin autoilla mieluummin.
T. Autoharrastaja äiti nykyään
Matcbox Lesner, capt. Peg Leg ja kaverit.
Kenejä oli muutamakin mutta kun ne ei riittänyt niin hiukset lyhyiks ja mieheks, siinä oli meidänkin ratkaisu asiaan. Kuten näkyy monien muidenkin.
Meidän leikeissä ne lopulta aina pääty hässimään. Aina.
Ja Kenillä oli sellaset ihonväriset kalsarit, ne kovasti harmitti, koska eihän Barbillakaan ollut liimattuja alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Omat barbileikkini sijoittuvat 60-luvulle, jolloin seksiä ei ollut olemassa. Ommeltiin barbinvaatteita tilkuista tai virkattiin jotain tekeleitä, muistan kun äitini teki barbille ihanan housupuvun.
Toki seksiä oli 60-luvulla, mutta ei se lasten elämässä ja leikeissä näyttäytynyt millään tavalla. Sen verran äiti ja isäkin harrastelivat, että veli syntyi 10 kk jälkeeni.
N1964
Minulla oli jopa kaksi Keniä. Halusin itse aina leikissä nuoremman ja komeamman, kaverille annoin keski-ikäiseltä näyttävän Kenin.