Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
621/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Barbeilla ei vaan ollut poikaystäviä.

Se onkin ollut sitten alfa-Barbie 👍💪🌞😊🥰

Vierailija
622/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen barbin pituinen kumista/pehmeästä muovista valmistettu vauvanukke. Piirsin sille kuulakärkikynällä kikkelin 😄

Ehkä vähän oudonnäköistä.. iso kalju vauva munilla oli fiinin barbin poikaystävä.

Hädässä keinot keksii. Vähän repesin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbie ja Ken nuket keksinyt Ruth Handler nimesi nuket omien lastensa mukaan. Ken on siis Barbien VELI.

Oikeassa elämässä nämä lapset olivat sisaruksia, mutta nukkeina Ken oli Barbien poikaystävä.

Vierailija
624/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit yksi tyypillinen oli että jotkut hässi salaa ja sit tuli paikalle oikea tyttöystävä ja sit niil tuli kauhee tappelu ja lopulta joku lensi pihalle ja muut jäi hässimään vähän lisää.

Noita tappeluita riitti ja kieroja suhde kuvioita. Välillä oli pakko palailla takaisinpäin, kun rupes sodat olemaan sitä luokkaa, ettei niitä pystynyt enää sopimaan

Vierailija
625/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirsikö kukaan Kenille munakarvoja? BArbeille piirsin, mutta ei ollut Keniä. Aika munaton mieshän se on, että ei paljon hävinnyt.

Mulla ne pysy aina posliineina, karvat ei käyneet edes mielessä.

Vierailija
626/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ken-nuket nykyään mustia? Muistaakseni ovat ja hyvä niin.

Sulla on varmaan itselläsi nykyään musta mies. Ja toki hyvä niin.

Vierailija
627/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Barbie nussi He-Manin ja He-Manin tiikerin kanssa. 

Vierailija
628/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajatellut et pitäis olla barbiella pikkaystävä,pojat oli ällöjä pikkulapselle:D halusin että kaikki nuket,lelut yms on tyttöjä.

Vierailija
629/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Barbie nussi He-Manin ja He-Manin tiikerin kanssa. 

Aika sairasta jos lapsi leikki tuolla tavalla,varmaan hyväksikäytön uhreja olitte/olet.

Vierailija
630/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.

Vois kuvitella että noi lapset jotka leikki seksuaaliseja leikkejä olisivat hyväksikäytön uhreja olleet jotka sitten tuon leikin kautta purkaavat tunnetiloja,jotenkin järkkyä että lapsi ajattelee seksuaalisia asioita leikkiessään nukeilla. Tai sitten vaan ovat todistaneet vanhempien akteja eivätkä ole käsittäneet näkemäänsä.

Vierailija
631/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin äidin hattivattia se oli hauska =)

Vierailija
632/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ajatellut et pitäis olla barbiella pikkaystävä,pojat oli ällöjä pikkulapselle:D halusin että kaikki nuket,lelut yms on tyttöjä.

Jotenkin tuo selittää misangriasi ja nykyisen käytöksesi.

Vierailija
633/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi seksistä kiinnostuneita barbieja teillä! Minä olin ihan järkyttynyt kun menin yhden uuden kaverin luo leikkimään barbieilla ja alkoi kaikenlaiset pussailut ja peiton alle menot!

Mun barbiet vaan ratsasti...hevosilla. Barbieita oli kaksi ja niillä 30 leikkihevosta, joita treenattiin ja kisattiin.

Ei munkaan barbit seksiä harrastaneet, ei tullut mieleenkään. Barbeja oli muutama enkä oikein niillä tykännyt leikkiäkään, olivat jotenkin liian aikuisia. Nukkekodilla leikittiin siskon kanssa ahkerasti sekä myös paperinukeilla.

Vois kuvitella että noi lapset jotka leikki seksuaaliseja leikkejä olisivat hyväksikäytön uhreja olleet jotka sitten tuon leikin kautta purkaavat tunnetiloja,jotenkin järkkyä että lapsi ajattelee seksuaalisia asioita leikkiessään nukeilla. Tai sitten vaan ovat todistaneet vanhempien akteja eivätkä ole käsittäneet näkemäänsä.

tuo on aika yleinen ongelma kun lapsiperheet joutuvat yhteiskunnan pakottamina asumaan liian pienissä asunnoissa.

Vierailija
634/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Siinä vaiheessako tää elämä ja käsitykset ihmissuhteista oli jo väärillä raiteilla. Meillä ei parhaan kaverin kanssa ollut kun yksi feikki-Ken ja se mulkku oli kaikkien barbien poikaystävä.

Jäi kyllä aina touhuistaan kiinni asianajajille- jotka vapaa-aikanaan olivat laulajatähtiä- ja sitten pidettiin hautajaisia Kenille jonka arkku oli vaaleanpunainen penaali

Vierailija
635/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sentään. Kiinnostihan sitä asiat joita ei ymmärtänyt ja joista aika vähän tiesi. Aikana ennen nettiä kaverit oli melkein ainoita tietolähteitä ja TV ja muu oli silloin jo täynnä kaikkea vihjailevaa. Ihan normaalia ja näissäkin kumminkin kyse lasten leikeistä, niissä käydään kyllä koko elämän kirjo läpi. Saakin käydä, kunhan lapset saavat pitää sen oman maailmansa.

Vierailija
636/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli Aku Ankka hahmo  (joka taisi oikeasti olla pankki).

Kätsy boyfriend.

Vierailija
637/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas.

Ihan normaalia ihmislapsen mielenmyllerrystä ja asioiden sisäistämistä.

Ei seksuaalisuus ole mikään ulkoinen tai ulkopuolelta tuleva asia tai ominaisuus.

Se on jokaisessa ihan syntyjään mukana.

Kuvittelet että ei mitenkään kukaan voi noita asioita johdatella ihan vaan omassa päässään.

Tiedoksi että todellakin voi, varsinkin jos omaa vähääkään mielikuvistusta. Sinä siis et, harmi sinulle.

Vierailija
638/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit yksi tyypillinen oli että jotkut hässi salaa ja sit tuli paikalle oikea tyttöystävä ja sit niil tuli kauhee tappelu ja lopulta joku lensi pihalle ja muut jäi hässimään vähän lisää.

Millaisia seksileikkejä samanikäisillä pojilla mahtoi olla, ja millä leluilla?

Vierailija
639/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia seksileikkejä samanikäisillä pojilla mahtoi olla, ja millä leluilla?

Me leikittiin niitä lääkärileikkejä ala-asteella. Kyllä, poikien kanssa.

En tiedät mitä keskenään leikkivät, siihen en osaa vastata.

Vierailija
640/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli oikea ken nukke. Kirppikseltä löydetty ja varmaan 80-lukua. Vaan ei sen maskuliinisuus riittänyt leikkeihin vaan piti sinitarrasta vääntää isompi pippeli sille :D