"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"
Kommentit (702)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮
eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?
Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vähän nusauttelisi, sekin olisi ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?
Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä postauksessa antoi ymmärtää, että Karita ja joku Teemu olivat jääneet kiinni jostain sopimattomasta teosta Ratakadulla ja avioero oli laitettu vireille välittömästi. Mitäköhän siellä oli tapahtunut? Kadulla?
Eikait nyt pieni katusuikkari niin paha ole?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuu Teemu.
Karita jyrähti.
Minä matkustin koulutukseen miespuolisen työkaverin kyydissä, enkä muistanut anoa siihen aviomieheltä lupaa, olenkohan nyt pettäjä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuu Teemu.
Karita jyrähti.
Some räjähti.
Jos mä olisin Petri, niin mulla olisi niin hirveä morkkis, että toivoisin maan nielevän mut. Lopullisesti. En kehtaisi naamaani tollasen ulostulon jälkeen enää missään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen voidaan laskea seksuaaliseksi häirinnäksi työpaikalla kun uidaan yllättäen ja pyytämättä työkaverin iholle. Pitäkää varanne ettei tule syytöksiä epäasiallisesta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustin koulutukseen miespuolisen työkaverin kyydissä, enkä muistanut anoa siihen aviomieheltä lupaa, olenkohan nyt pettäjä?!
Nämä kaksi ei olleet samassa työpaikassa, joten ihan sama miten sinä hourailet työpaikallasi.
Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana. Jos en löydä oikeita sanoja, kosketan, halailen, hipasen käsivarresta ohikulkiessani. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Tämän tietää kaikki läheiseni tasan tarkkaan.
Siis on pettänyt sekä fyysisellä, että henkisellä tasolla. Kyseinen mies on siis Karitan osteopaatti. Suomeksi sanottuna sellainen niksauttelija, joka käy kroppaa läpi vähän joka puolelta. Tämä kosketus on sitten herättänyt heissä molemmissa tunteita ja on koskettu vähän muutenkin, kuin mitä osteopaatin ammattiin noin virallisesti kuuluu. Ja tämän lisäksi on sitten sanottu miehelle, että hän on kaikki mitä elämältä haluaa ja hän on elämän valo. Olisi toki mielenkiintoista kuulla, että mikä Karitan mielestä on vasta pettämistä. Onko se jo pidempään jatkunut salasuhde noin esimerkiksi? Tai mitä nyt ikinä. Mutta sanoisin, että aika monelle muulle tuo Petrin näkemys vastaa kyllä ihan sitä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana. Jos en löydä oikeita sanoja, kosketan, halailen, hipasen käsivarresta ohikulkiessani. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Tämän tietää kaikki läheiseni tasan tarkkaan.
Tuntemattomat ei tiedä, tietääkö puolisosi? Älä ihmettele häirintäjutuja tulevaisuudessa jos jatkat lääppimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halaus ole lääppimistä. Mulla on tapana halata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten yhteenpaluu. Ja kuvat myydään yksinoikeudella Seiskalle. Seiska kuulemma maksaa kaikista viihdelehdistä muhkeimmat juttupalkkiot julkkiksille. Voivat jopa sponssata lomia ja muita hankintoja, mm. plastikkakirurgiaa sun muuta.
Olen alkanut epäillä, että julkkikset näin inflaation kurittaessa on alkaneet käyttää Seiskaa raha-automaattina. Helena Koivu, Iida ja Archie ja nyt kenties myös talousvaikeuksista kärsivät Tykät? Ensin skandaaliero, sitten skandaaliyhteenpaluu, kuvat ja kommentit myydään Seiskalle. Nytkin itkuinen Petri oli antanut kommenttinsa Seiskaan.
Karita hoitaa oman osuutensa tyylikkäästi takuulla. Tästä miehestä en ole niin varma, nähtäväksi jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halaus ole lääppimistä. Mulla on tapana halata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni.
Kyllä se on. Minua ei halaile kuin puolisoni tai tulee ilmoitus häirinnästä.
"Olet elämäni valo" =pettämistä