Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
541/759 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Kenin halpiskopio. Olin siitä ikionnellinen. Oli se vähän kalpeampi Keniä.

Vierailija
542/759 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger Rabbit oli Keninä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/759 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut barbieta, ei. Sain joskus katsella, kun naapurin tyttö leikki omillaan, mutta sattumoisin en oikein osannut arvostaa osaani. Vastavuoroisesti tein vähän ilkeitäkin piloja tuolle tytölle, mutten mitenkään kostona. Minun leikkini olivat vaan vähän villimpiä. Ystäviä emme varsinaisesti olleet, maailmamme olivat niin erilaiset. Ehkä hänen vanhempansa rajoittivat enkelikiharaisen lapsensa oleilua villin takkutukan kanssa, tiedä häntä.

Vierailija
544/759 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain intiaani "barbi" nukke perheen, jotka eivät olleet virallisesti barbie-sarjaa. Intiaaniperheen isä sitten toimi mieshahmona kaikissa leikeissä 😂😅

Vierailija
545/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie-nukke oli minun tyttöystäväni kunnes se meni rikki...öööh...jatkuvan...joo ei mitään!

Vierailija
546/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbien poikaystävänä toimi Kreikasta tuotu matkamuistonukke kansallisasussaan.

Olivat vähän erityylinen pariskunta. Barbie hienoissa asuissaan ja korkokengissään, tuo matkamuistonukke maalaismiehen asussaan.

Naimisiin ne silti meni.

Vierailija
547/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon voinut tähän ketjuun jo kirjoittaakin, mutta mulla oli semmoinen sedältäni peritty amerikkalaisjalkapalloilija nukke. Sille oli tasan ne yhdet vaatteet (kuminen pelipuku), kunnes sitten ompelin sille muutamat juitsut. Hän oli raamikas ja komea 60 luvun nukke.

Aina se oli mun barbiekassissa mukana, mutten koskaan kaivanut esille. Mä en niistä pusuleikeistä niin välittänyt.

Kerran yksi kaveri löysi sen ja sitten sillä olikin vientiä. Kiersi naapuruston barbiet ja välillä tuli kotiin huilimaan. Se sai uusia vaatteita paljon ja oli kovin suosittu barbie maailmassa.

Mokoma hempukka.

Vierailija
548/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbababaa, siltähän Ken ajan kuluessa kuitenkin alkaa näyttämään mitä ruumiinrakenteeseen tulee.

Vierailija
549/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörö-Jukkaa?

Vierailija
550/759 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbi ei tarvinnut poikaystävää, en osannut leikkiä nukeilla ollenkaan. Se vain oli hyllyssä eikä sillä ollut edes vaatteita. Sitten veljeni teki nukkeparalle ruumiinavauksen, ja siihen päättyi se tarina. (Kyllä meistä molemmista tuli ihan täyspäisiä ihmisiä, perheellisiä, työtätekeviä kunnon veronmaksajia, jos joku nyt huolestui.)

Vierailija
551/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihanalta tuoksuva surffari-Ken 😍

Vierailija
552/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heman ja barbi! 

Turussa näki varsinkin ennen tuollaisia pariskuntia vaikka kuinka paljon (bodattu lyhyempi mies ja tyhjäpäiseltä näyttävä blondiini)

Vierailija
553/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkinyt barbeilla, kuin yhden kaverin mieliksi joskus. Tykkäsin enemmän ulkoleikeistä ison kaveriporukan kanssa tai eläinten hoitamisesta tai leipomisesta, jota sain aina tehdä isoäitini luona kenen tahansa kaverini kanssa. Noin 12+ ikäisenä kypsyin yhtä äkkiä ja lapsuus jäi taakse poikakaverin myötä. Kait se poikakaveri sitten oli se Ken jos joku haluaa ajatella niin. Itse en ajattele niin, olemme edelleen 30 vuoden jälkeen yhdessä.

Vierailija
554/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnukkea, joka barbia napaan asti.

Vierailija
555/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabasco-pulloa. Oli kyllä aika pieni Ken.

Vierailija
556/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabasco-pulloa. Oli kyllä aika pieni Ken.

Pieni ja pippurinen.

Vierailija
557/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki toisen tyttöbarbin kanssa kuten lapset. Miksi pitää seksualisoida kaikki!

Vierailija
558/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsikö kukaan Kenille munakarvoja? BArbeille piirsin, mutta ei ollut Keniä. Aika munaton mieshän se on, että ei paljon hävinnyt.

Vierailija
559/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallaista ikivanhaa poikanukkea, jolta puuttui toinen käsi ja sillä oli yllään äidin kutoma raidallinen villahaalari. Sen nimi oli Kustaa. Vähän eriparia kauniin Barbien kanssa, mutta tykkäsivät toisistaan kovasti.

Vierailija
560/759 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie oli itsenäinen nainen ja bailasi tyttöjen kanssa, Ken oli ruma eikä sille ollut edes kivoja vaatteita, joten kukapa semmoista kaipaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä