Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
En usein leikkinyt barbeilla, olin vähän poikatyttö mut jos leikin niin poikaystävän virkaa ajoi Pienestä merenneidosta tuttu Erik-nukke. Nuket oli siskon peruja, itse tykkäsin turteleseista, niitä minulla oli kaksi.
Ei ollut barbieta eikä poikaystävääkään. Kun sairastin tulirokon toi vanhemmat ison vauvanuken jota ei saanut sitten huoneessakaan pitää saati sängyssä ja kun pääsin kotiin niin se nukke annettiin vuotta nuoremmalle siskolleni. En sen jälkeen omistanut nukkeja tai muitakaan leluja, opettelin lukemaan ja kirjastot tuli tutuksi jo ennen kouluun menoa. Nyt on ollut jo pitkään tietokone se ainut "lelu". Siitä asti kun niitä alkoi saada.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin hinttipojalla oli pelkkiä Ken nukkeja muistaakseni ainakin viisi.
Ken-orgiat, jossa Barbit ovat vain tiellä.
Ken oli aina työmatkalla :D joskus leikeissä oli mukana kaverin Ken
Vauvanukke Petteri oli ainoa poikanukke, joten oli kaikkien sulhanen.
En mitään. Ei sillä ollut poikaystävää. Sen sijaan sillä oli hevonen, auto, lohikäärme, dinosaurus, pegasos ja hopeanuoli.
Ei niillä poikaystävää ollut, mutta barbie tytöt seukkas keskenään. 😉
Kiihotuin lapsena Toy Story elokuvassa siinä kohtaa, kun Kenin vaatteet oli viety.
Kenin tilalla käytin perunaa.
Ei mulla tosin ollut barbiakaan joten punajuuri sai toimia barbina.
Action-manilla oli siisti samettimainen tukka ja lihaksikas body. Paljon komeampi kuin taikinainen Ken, mutta muistaakseni vähän lyhyt. No, ei se mitään haitannut.😀
Vierailija kirjoitti:
Jokin veljen lelu, olisiko ollut Action Force tms. Se oli sellainen lihaksikas ja musta mies.
Joo, nyt muistuu mieleen tämäkin, mutta en tiedä oliko Action Force nimeltään. Musta, komea ja lihaksikas könsikäs, jonka oikea käsi liikkui kun painoi selästä. Ai ai ai! Niin paljon parempi kuin Ken.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli se Notre damen kellonsoittajan ritarimiesnukke. Sääli vain että Barbiet inhosivat sitä eikä se onneton päässyt kenenkään Barbien poikaystäväksi. Hän toimitti palvelijan ja autokuskin virkaa Barbielaumalle.[/quoteVoi kun tuli surku :( Mutta ihanaaa että ketju on vielä elossa! ;)
Ap
Mun barbi oli iloinen sinkku, jolla oli oma hevonen.
Ei käynyt edes mielessä että barbiella pitäisi olla poikaystävä. Mun Barbie seikkaili ja ratsasti, taisi olla mukana sotaleikeissäkin kuten muutkin nuket. Kotileikit eivät koskaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin veljen lelu, olisiko ollut Action Force tms. Se oli sellainen lihaksikas ja musta mies.
Joo, nyt muistuu mieleen tämäkin, mutta en tiedä oliko Action Force nimeltään. Musta, komea ja lihaksikas könsikäs, jonka oikea käsi liikkui kun painoi selästä. Ai ai ai! Niin paljon parempi kuin Ken.
Oisko ollut Action Man?
Vierailija kirjoitti:
Tein niistä vähän jo leikeissä kulahtaneista barbeista miehiä leikkaamalla hiukset, lyttäämällä tissit sisään (niiltä jotka oli onttoa muovia) ja piirtämällä tussilla parran. Ei niistä komeita miehiä tullut mutta kysyntää riitti siinä naisnukkelaumassa 😇 En muuten edelleenkään ymmärrä miksi äiti ei voinut ostaa minulle yhtään keniä, kuitenkin barbeja oli useampi kymmenen.
Yksinhuoltaja?
Pientä ohjelmointia, että naiset pärjää keskenään, eikä miehiä tarvita?
Sellainen vähän barbia lyhyempi gorilla, minkä käsiä sai taivutettua ylöspäin.
Mun veljellä oli He-Man ja Skeletor ne pa ni mun Barbia ja Cindyä
Naapurin hinttipojalla oli pelkkiä Ken nukkeja muistaakseni ainakin viisi.