Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Kaverilla oli Ken. Leikittiin yhdessä barbeilla, se yksi Ken riitti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu mulla barbiakaan. Ei kiinnostanut sellaiset tikut.
Hypin hyppistä ja vistiä ja kiipeilin telineissä ja juoksin.
Tavalliset nuket oli kiinnostavampia kuin tommoset kylmät barbit.
Minäkin kiipeilin palokujilla ja autiotaloissa ja juoksin. Ei se barbeilla leikkimistä estänyt.
Minun barbeillani ei ollut poikaystäviä. Ne olivat joko menestyviä bisnesnaisia tai malleja tai sitten huippuratsastajia. Ei tullut mieleenkään, että jollain olisi poikaystävä. Muita ystäviä kyllä oli, ja ystävien kanssa pitivät teekutsuja tai kävivät muotinäytöksissä tai ratsastivat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Aladdin-nukke oli kuumaakin kuumempaa kamaa mun barbeille: https://www.etsy.com/listing/1754314596/aladdin-doll-water-jewel-magic-…
Viruslinkki taisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Aladdin-nukke oli kuumaakin kuumempaa kamaa mun barbeille: https://www.etsy.com/listing/1754314596/aladdin-doll-water-jewel-magic-…
Viruslinkki taisi olla?
Mulla ainakin kone täynnä viruksia nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viruslinkki taisi olla?
Täh? :D
T. Tuo linkin laittaja
Mun barbiet olivat itsenäisiä uranaisia. Ei heillä ollut aikaa poikaystäville.
En muutenkaan leikkinyt kotileikkejä enkä mitään hääleikkejä. Ne eivät vaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viruslinkki taisi olla?
Mulla ainakin kone täynnä viruksia nyt.
Tuskin olet niitä etsystä saanut.
Vierailija kirjoitti:
En muutenkaan leikkinyt kotileikkejä enkä mitään hääleikkejä. Ne eivät vaan kiinnostaneet.
En minäkään leikkinyt barbeilla koti- tai hääleikkejä... Sen sijaan laitoin ne pussailemaan ja harrastamaan seksiä (eli hieromaan nivusiaan yhteen). En suostu uskomaan, että olen muka ollut ainoa!
Oli mulla sellainen halpis "Ken". Mutta useimmiten mun leikeissäni ei ollut poikaystäviä.
Naisen viiden vuoden takainen valhe kostautui nyt käräjäoikeudessa
Pohjanmaan käräjäoikeus tuomitsi parikymppisen naisen maksamaan miehelle korvauksia yli 4 000 euroa.
17-vuotias vaasalaistyttö kertoi poliiseille kovan väitteen loppuvuodesta 2019. Tyttö väitti nuoren vaasalaismiehen raiskanneen hänet väkivaltaisesti.
Epäillyn raiskauksen esitutkinta ja syyteharkinta kestivät noin puolitoista vuotta. 18-vuotias mies pahoinpideltiin rikostutkinnan aikana kahdesti.
Vakava rikosepäily haittasi niin nuorukaisen opiskelua kuin työntekoakin. Mies kertoi oikeudessa joutuneensa vaihtamaan työpaikkaa, masentuneensa ja ahdistuneensa.
Syyttäjä päätti jättää väitetystä raiskauksesta syytteen nostamatta. Syyttäjän mukaan asiassa ei ollut todennäköisiä syitä epäillä miestä raiskauksesta.
Sittemmin täysi-ikäistynyt nainen sai sen sijaan syytteen väärästä ilmiannosta. Hän kiisti syyllistyneensä rikokseen.
Naisen kertomus oli rikastunut vuosien saatossa ja oli ristiriitainen muun asiassa esitetyn näytön kanssa. Hän oli lähettänyt yhdynnän jälkeen ystävälleen viestejä, joissa kirjoitti tehneensä väärin poikaystävälleen ja pelänneensä parisuhteensa puolesta.
Mun Barbiella oli kaksi poikaystävää, Teräsmies ja Hämähäkkimies, veljeltä salaa lainattuja. He harrastivat kolmen kimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Isosiskojen barbit oli minun He-manin haaremi.
Meillä myös näin. He-man ja Barbie olivat mukana myös monissa aseellisissa selkkauksissa ja vetäytyivät välillä muhinoimaan punottuun nukkevauvan koppaan. Liskomies ja Skeletor eivät onnistuneet Barbien, Daisyn eivätkä edes Cindyn kanssa, vaan keskittyivät uhkailemaan My little ponyja.
T. isosisko :D
En mitään. Mä en ollut patriarkaalinen seksimaanikko lapsena enkä ole sitä nytkään.
Ei mulla ole koskaan ollut yhtään barbia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään leikkinyt barbeilla koti- tai hääleikkejä... Sen sijaan laitoin ne pussailemaan ja harrastamaan seksiä (eli hieromaan nivusiaan yhteen). En suostu uskomaan, että olen muka ollut ainoa!
Et todellakaan ollut ainoa. Näistä seksileikeistä on keskusteltu ennenkin, varmaan juuri tässä ketjussa.
Itse en juuri välittänyt barbeista, mutta oma lapsi harrastaa etenkin Disney-barbeja. Tässä porukassa Frozenin Kristoff on ainoa mies, ja elokuvien ujosta jäänhakkaajasta on leikeissä sukeutunut melkoinen auervaara, jonka tiedetään pyörittäneen sekä Annaa, Elsaa, Tähkäpäätä että Arielia samaan aikaan. Eli mikään ei ole muuttunut 30 vuodessa.
Mummi lainasi dildoaan. Vaikka se olikin musta ja haisi silliltä.