Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Naapurin setä pitkä mies tykkäsi olla Ken. Barbi oli hänen tyttöystävänsä. Hän piti Barbieta hyvänä ja vei hänet usein ulos syömään ja kahville. Autoajelulle hän vei Barbin. Hän oli rakastunut Barbiin.
Leikkasi yhden tyttöbarbin kaljuksi ja tein tussilla mustat kulmakarvat ja partaa. Alapäähän tein tussilla uun muotoisen pippelin... Niin siitä tuli ken.
mulla oli myös veljen action-nukkeja. Lemppari oli huippukomea inkkarisoturi.
Veli ei välittänyt vähääkään leikkiä niillä action- maneilla, joten ne tuli automaattisesti mun barbie-kokoelmaan.
Yhtään Keniä ei mulla ollut. Enkä sitä kaivannut. Miehiä riitti!
Yksi barbeista oli jotenkin leuakkaampi ja harteikkaampi kuin muut. Joutui hiustenleikkuun uhriksi. Nyt kun muistelen niin olihan meillä ikivanha Ariel-merenneidon poikaystäväbarbi, sellainen ällö muovitukkainen prinssi. Vaatteetkin oli hölmöt prinssihepenet. Se oli pikkusiskoni huoneessa muistaakseni suurimman osan aikaa, ja minä ilmeisesti koin sen transkenin sitten paremmaksi. :D
mun barbi oli eronnut, ja sen äijä oli joutunu antaa sille puolet omaisuudesta (talo, urheiluauto, yms yms)
Ei tarvinnut mitään Kenin sijais-nukkee.
En ollut hirveän innostunut Barbie leikeistä, koska asuin saaressa, jossa sain jo pienestä purjehtia, soutaa ja moottoriveneillä sekä kalastaa ja ratsastaa naapurin hevosella ja hoitaa heidän lampaitaan. Näistä jutuista tykkäsin yli kaiken.
Nallea. Näin jälkeen päin ajatellen huvittava pari.
Minulla oli vain äidin tekemä vanhaneiti nimeltään Molla-Maija. Hänellä ei tietenkään ollut ketään poikaystävää.
Minulla oli Ken, mutta tämä Ken oli menettänyt toisen jalkansa. Ken yritti sitten pysyä Barbieni perässä yhdellä jalalla hyppien.
Deodoranttipötköä. Oli kyllä liian lyhyt kun barbie on pitkä ja hoikka
Leikkasin hiukset pocahontas -barbilta, ja kuvittelin että se on mies. Vähän myöhemmin sain yhden mies -nuken, joka oli tää notre dam ja kellonsoittaja ritari/prinssi . Se oli hyvin suosittu tyyppi. :D
Siskojen kanssa barbileikeissä oli lähinnä lapsiperheitä, joiden isä oli joko kuollut tai julmasti jättänyt perheen. Leikit keskittyivät lähinnä lasten edesottamuksiin, ja kaikki lapset olivat tyttöjä paitsi yksi poikavauva.
Kaverilla taas oli myös miesnukkeja, jotka ainoassa muistamassani leikissä olivat sadistisia seksuaalisia hyväksikäyttäjiä jotka houkuttelivat ymmärtämättömiä barbeja koteihinsa vangiksi.
Äitin dildoa jonka löysin yöpöydän laatikosta ja puin sen blak cäkin kumipukuun
Batmania, jonka äitini oli ostanut ystäväperheen pojalle lahjaksi, mutta he ehtivät muuttaa äkisti maasta ja lahja jäi antamatta. Jäi siis minulle ja barbieitten poikaystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Veljen vanhaa he-mania 😂
Näyttää ihan Dannylta
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/714983/Masters-of-the-Universe-…
Mun barbeilla ei ollut poikaystäviä. Poikabarbit oli niin rumia.
Hajosin tälle totaalisesti :D Ei luoja mikä nimi