Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista suu auki parkuvaa poikanukkea.
Haa haa, jos palstaa on uskominen, niin TÄMÄ on kyllä säilynyt monella näin aikuisenakin, suu auki parkuvat mieslapset!
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä barbilta leikattiin hiukset pois. Näin oli aika monella
Eli sit teillä oli meikattu mies.. lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mjoo niin se taisi olla. :D Oli kyllä lievemmin meikattu, meidän uusi "mies" oli joku teinibarbi, niin tissitkin oli valmiiksi aika pienet. Sitten vähän partaa ja enemmän kulmakarvaa jollain tussilla, niin ihan kelpo ukko siitä kuoriutui.
Minulla aina oli Barbien miehet joko työmatkalla tai joskus vankilassa. Koska minulla ei myöskään ollut lapsibarbienukkeja niin lapset olivat joko päiväkodissa tai koulussa, joskus tosin lastenkodissa. Vähän vanhempana kun tiesin jo enemmän asioista, niin barbit olivat yksinkertaisesti lesboja eivätkä halunneet itselleen mitään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän meikattu mies ollut siitä normaaleimmasta päästä tässä kavalkaadissa!
Leikkasin barbilta hiukset ja työnsin tissit sisään. Oli pehmeämpää muovia vartalo niin tissit sai työnnettyä lommolle.
Sitten sain Kenin. 😍 Yksi onnekas Barbie sai aina hänet omakseen. Muutkin olisivat halunneet, mutta Ken oli hyvin uskollinen eikä vilkuillutkaan muita. Barbie tietty oli hyvin ylpeä ja onnellinen komeasta Kenistään.
Tämä on huisin mielenkiintoinen ketju! Olen tuo, jolla oli kyllä ken, mutta mitkään seksileikit ei tulleet mieleenkään, enkä tiedä kavereidenkaan niitä leikkineen. Tosin ketju avasi silmiäni sikäli, että mistäs minä tiedän, miten itsekseen/ilman minua barbeillaan leikkivät:-)
Mutta olikohan oikeasti joku syy siihen = tuo em. mainittu, miksi vanhemmat niin nihkeästi ovat kenejä halunneet ostaa? Jos barbeja kumminkin on ostettu useita, että rahasta ei nyt ainakaan kiinni.
Tai sitten on oltu niin luutuneita ajatuksissa, että ajateltu, että tytöt eivät osaa leikkiä poikanukella? Mikä kyllä mun osalta piti paikkansa, että eihän se munkaan ken mitään oikeaa päässyt ikinä tekemään:-) ei rassukka edes panemaan!
Mulla oli jonkun "väärän" nukkemerkin poikanukke ja olin nimennyt sen Paavoksi (Paavo Väyrysen mukaan).
Joko en mitään tai sitten ne oli naispari
Mulla oli Ken, mutta Barbie ei kelpuuttanut sitä, vaan seurusteli Samelin kanssa, joka oli isoveljeni koulussa tekemä räsynukke. Ken puolestaan heilasteli Annan kanssa, joka oli Enontekiöltä ostettu matkamuistonukke.
Cindyn mies Paul oli Keniä komeampi.
Käytin Mattelin Li Shang nukkea Mulanista, oli kyllä reippaasti keskivertoa komeampi kuin perus Ken. Plussana oikeat hiukset. 😂
Mulan (minulla oli molemmat) sai sitten aina välillä lainailla Shangia.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusta on riittäny. Ja luovuutta. Mun lapsuuden barbit ei oo säilyny, mutta ostelen kirppareilta niitä. Erityisesti sellasia, joilla on nivelet. Ompelen niille pukuja. Tarkotus olis tehdä barbitalo, johon tulis kalusteet ym. lastenlasten leikkeihin. On varmaan muitakin aikuisia barbi-harrastajia :)
Mun täti kohta 60 tykkää nukkekotia sisustaa.
Mun barbeilla oli vain tyttöystäviä. Aika nopeasti lapsena myös tajusin olevani lesbo.
Mulla oli miehenä aivan aluksi naisbarbi, jonka tukka oli lyhennetty ja sille oli piirretty viikset mustekynällä. Kelpasi. Sitten oli joku pullea kylpynukke, jolla oli ruskeat lyhyet hiukset. Se oli vähän barbia lyhempi mutta kelpasi, kun leikittiin onnetonta avioliittoa (tämä ukko myös ryyppäsi). Halpis-Kenin löysin markkinoilta, ja myöhemmin vielä kaksi lisää. Eli mulla oli kolme miestä barbeilla. Sisko ei raaskinut ostaa omia, joten hän sai tyytyä ensimmäisiin kahteen ja vanhimpaan halpis-Keniin siinä vaiheessa, kun se oli korjattu jesarilla keskivartalosta. Oli muuten uskomatonta saippuaoopperaa leikit! Lapsiakin tuli, kaikki pienemmät vähänkin sopivannäköiset nuket kelpasivat...
Ei ollut mitään barbie nukkea, joten ei tarvetta kenille tai sen korvikkeelle. ;)
Broidilla oli skeletor ja beast man lainasin niitä.
Ei sillä ollut miestä. Puin ja sisustin pelkälle Barbielle ja pikkusisko Skipperille jonka tukan olin kyninyt lyhyeksi. Voi ilon päivää kun sain toivomani Barbien koiran, afgaaninvinttikoira.
Pikkuveljen He-Man ja Skeletor hoiti barbien poikkiksen roolit.
Tämähän oli loogista ja upeaa kielenkäyttöä, totta kai aivan kuin tyhjäpäinen mies ei ole bimbo, vaan himbo, ei Ken ole barbi, vaan marbi!
Apua, mikä naurun ketju! Mutta toi mut hämmästytti, mä olen ollut jotenkin jälkeen jäänyt, kun mikään seksi ei käynyt mielessäkään, vaikka leikin barbillani (daisy) ja kenillä ainakin 12 vuotiaaksi. Mulla oli kai muitakin barbeja, jotain vanhoja, mutta leikin vain tällä pariskunnalla. Parhaalla kaverilla oli muistaakseni barbi. Ne joutuivat myös seikkailuihin, joihin ei ken osallistunut, mitä se siellä olisi tehnyt.
Isosisko teki daisylleni aivan ihanan hääpuvun, hunnut ja kaikki, kuten myös huoneen, peitot, tyynyt jne. Daisy aloitti päivän upeassa yöpuvussa (sisko), kävi kampaajalla ja pukeutui hääpukuunsa. Seurasi häät ja takaisin yöpukuun ja sänkyyn. Ei seksiä, vaan leikki loppui siihen. Eli ei ken-paralla ollut leikeissä muuta roolia kuin seisoa hetkinen daisyn rinnalla:-)
Onneksi ei enteillyt aikuisuutta, aloin ymmärtää seksin päälle ja mieskin toivottavasti kokee roolinsa muuksi kuin viiden minuutin vihkikaavan väärtiksi!