Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Käytin dildoa Kenin korvikkeena.
Ei lapsilla ole seurustelut mielessä, ei leikeissä ole tarvetta olla poikaystäville ja sellasille
Toista Barbie-nukkea jonka olin nimennyt Sannaksi
Barbie oli ikuisesti valmistautumassa ja menossa Kenin kanssa ulos.
sanna de-mari kirjoitti:
Äitin dildoa jonka löysin yöpöydän laatikosta ja puin sen blak cäkin kumipukuun
Se oli sellainen kaks päinen dildo jolla pysty hoitaan kahta römpsää yhtäaikaa.
Lainasin veljeni action man-hahmoa vaikka veli ei pitänytkään siitä että lainasin sitä ja eikä erityisesti siitä, että se oli Barbien poikaystävä. Tai sitten leikin, että 2 Barbie-nukkea olivat keskenään naisparina. Näin jälkeenpäin ihmettelen, että mistä keksin tuon, kun silloin 1980-luvulla ei ainakaan meillä puhuttu lasten kuullen halaistua sanaa homoseksuaalisuudesta saati siitä, että 2 miestä tai 2 naista voisivat olla parisuhteessa keskenään.
Jokin veljen lelu, olisiko ollut Action Force tms. Se oli sellainen lihaksikas ja musta mies.
Elin barbiaikaa 60 luvun lopulla ja 70 luvun alussa. Aluksi ensimmäisen barbin sai siskoni, minä hieman myöhemmin oman. Barbit olivat ihan uusi juttu, ei niitä ollut kymmenittäin, eikö Kenejä ensin lainkaan. Olin jo aika iso, kun ostin itse Kenin, ja vielä yhden Barbinkin, en muista mikä hahmo hän oli, joku julkkis muistaak noseni. Joukon jatkona meni saman kokoinen Paula-mainosnukke, jonka osa oli olla Barbien pikkusisko. Muutamaa vuotta nuoremmalla kaverilla oli jo sitten Daisy ja Sindy, mutta itse enää silloin juuri barbileikkejä leikkinyt. Barbit pysyivät kuitenkin osittain kuvioissa muovihevosten ratsastajina ja lisäksi tykkäsin ommella hienoja asuja barbeille. Tönkkö Ken ei ratsastukseen taipunut, joten hän sai unohtua barbikassin pohjalle.
Salkkareiden Kenillä ois kiva leikkiä tuhmia leikkejä.
Ostin parilla markalla jonkin Heman ukon kirppikseltä barbeille mieheksi/isäksi. :D
Käytin Hessu Hopoa Barbien kanssa leikeissä. Eli koira oli paras vaihtoehto jo silloin.
Mun barbit oli itsenäisiä uranaisia. Minä en oikeaastaan leikkinyt niillä, vaan tein niille vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Tein niistä vähän jo leikeissä kulahtaneista barbeista miehiä leikkaamalla hiukset, lyttäämällä tissit sisään (niiltä jotka oli onttoa muovia) ja piirtämällä tussilla parran. Ei niistä komeita miehiä tullut mutta kysyntää riitti siinä naisnukkelaumassa 😇 En muuten edelleenkään ymmärrä miksi äiti ei voinut ostaa minulle yhtään keniä, kuitenkin barbeja oli useampi kymmenen.
Oikeiden Barbien tissit ei lyttäänny, eikä ole onttoja.
Mun barbeilla ei ollut poikaystäviä. He olivat itsenäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun barbeilla ei ollut poikaystäviä. He olivat itsenäisiä naisia.
Salaa menivät yöllä katsomaan Kenin lihaksia. Olisi tehnyt mieli ottaa penis esiin.
Minun Barbiella ei ollut poikaystävää, vaikka Kenin omistinkin :D En saanut koskaan niitä Barbien lemmikkileluja tai mitälie, Ken oli välillä koira ja välillä Barbien isä.
Mun barbilla ei ollut poikaystäviä. Mun Ken oli homo ja sillä oli poikaystäviä (toinen Ken, Hemann, Prätkähiiret tms )
Barbillani oli Skipper ystävä joka oli myös välillä lesbo tai Kenin tyttis ( eli parta).
🤔
Veljen Street sharks (katuhait) hahmoa :'D oli aika outo pari, ihan normaali barbie ja sitten semmoinen hieman hirviömäinen kahdella jalalla seisova hai.
Barbieta, jonka tukan olin saksinut siiliksi.