Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka aloitit seurustelun varatun

Vierailija
26.05.2013 |

miehen kanssa, kuinka kauan kesti ennenkuin hän jätti vaimonsa? Vai jättikö? Tässä aika pitkään odoteltu.. ja turha moralisoida, TIEDÄN että heillä on mennyt huonosti vuosia, eikä mies halua enää olla vaimonsa kanssa. Mies ei vaan saa eroa tehtyä, ei kai halua pahoittaa lastensa mieltä.

Kommentit (198)

Vierailija
121/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:12"]Voin kokemuksestani kertoa, että jos todella haluaa jättää perheensä ja alkaa elämään tämän uuden löydön kanssa, sen tekee lähes heti.   Odotuttaminen on merkki siitä, että tunteet ovat kotona ja toinen nainen vain arjen piristystä. Tätä ei voi millään muulla perustella.   Joko mies jättää perheensä tai sitten ei jätä. Joko rakastaa perhettään tai ei rakasta.   Ja se on aikamoista jättää perhe, jonka kanssa elänyt arkea vuosia ja vuosia jonkun takia, jota nähnyt silloin tällöin, eikä arjen elämisestä tietoakaan.[/quote]

Enpä tiedä. Rakastuin perheellisenä vanhempaan mieheen, jolla oli perhettä. Pidimme yhtä seitsemän vuotta, mutta emme harrastaneet seksiä. Jaoimme saman maailman. Tunteista emme juuri puhuneet, mutta tiedän, että niitä oli ja ne olivat todella syviä.

Tiemme ajautuivat yhteen sattumalta ja nyt ne erosivat sattumalta. Periaatten vuoksi emme pidä enää yhtä, ja se sattuu kovasti. Ero on kipeä ja ikävä repivä, koska tiedän ettemme enää tapaa toisiamme kunnolla. Uskon, että tämän kuului mennä näin, minä kuulun miehelleni ja perheelleni, hän kuuluu vaimollleen ja lapsilleen, mutta meidän kuului kokea se, miltä tuntuu kun on kaksi ihmistä, jotka ovat toisilleen täydellisesti.

Meitä molempia sitoi vastuu, halu selvitä asiasta. Tärkeintä oli pitää kiinni siitä, minkä olimme valinneet.

Minä en olisi halunnut erota enkä varsinkaan, että hän olisi eronnut. Tuhon päälle olisi ollut tuskallista rakentaa uutta. Mutta suru on valtava, eikä kukaan tiedä siitä. Elämässäni on valtava menetys, josta en voi puhua kenellekään.

[/quote]

voivoi. eikös se oikea rakkaus kuitenkin kestä päivänvalon...? ja eikös niillä perheillä mihin te "kuulutte" ole oikeus totuuteen? Vallankäyttö on rakkauden vastakohta että varmaan on tosi ihanaa kuulua niihin perheisiinne 7 vuoden valehtelun jälkeen.

[/quote]

Elämässä tapahtuu asioita joihin ei voi vaikuttaa. Voi kuitenkin punnita vaihtoehtoja ja niiden seurausten tuhoisuutta. Tämä oli paras näin, mutta rakkauden arvo ei siitä alene. Rakkauden käsite on kaikenkaikkiaan arvoitus, ja sitä on monenlaista. Tuon rakkaus oli mahdoton, mutta se oli joka tapauksessa.  Rakastan perhettäni ja taistelen sen puolesta. Teen parhaani ja kannan vastuuni.

[/quote]

Ja PASKAT. Jos aikuinen ihminen ei voi vaikuttaa omaan tunne-elämäänsä niin sanoisin että siinä on kyllä elämänhallinta aivan hakusessa sitten muutenkin. Aikuisuus on juuri sitä että pystyy hallitsemaan tunteitaan eikä saa itku-potkuraivareita kun ei saanutkaan karkkia. 

Vierailija
122/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:29"]

Mun kokemuksen mukaan monet ns. toiset naiset ei edes halua että mies eroaa. Varattu mies on innokas seksiin, mutta ei ole pelkoa siitä että haluaisi vakavampaa suhdetta. Siis täydellistä panoainesta.

[/quote]

Täydellistä panoainesta tityn tyyppisille ihmisille. Täytyy olla aika suuri vamma päässä että haluaa hyödyntää jonkun perheen pienten lasten isää. Tänä päivänä näitä vammaisia taitaa olla aika paljon, ja siksi he luulevat että se on ok.

[/quote]

On se vaan kumma, miten vastuu pettämisestä sysätään sille toiselle naiselle lähes poikkeuksetta. Niin tässäkin viestissä. Toiset naiset ovat päästään vialla olevia viattomien perheenisien hyödyntäjiä. MIKSI???

[/quote]

Ehkä siksi, että se toinen nainen tietoisesti satuttaa toista ihmistä omilla toimillaan mutta ei mieti seurauksia tai kanna vastuuta teoistaan. Tottakai se pääsyyllinen on se varattu, joka perheelleen valehtelee mutta ei se petokseen osalistunut ole mikään viaton pulmunen vain siksi,ettei itse ole varattu. Omila toimillaan hän osallistuu jonkun perheen hajoamiseen ja aiheuttaa lapsille suunnatonta surua. Hän mahdollistaa toimillaan toisen valehtelun ja salailun ja yllyttää toista pettämiseen. 

Olen tämän ennenkin sanonut ja sanon jälleen: jos ojennat vaimonsa hakkaajalle pesäpallomaailmaa ja katselet vierestä mutta et itse lyö, et silti ole puhdas pulmunen. Et tietysti ole yhtä hirveä kuin se hakkaaja mutta toimillasi olet mahdollistanut hakkaajan teonmja yllyttänyt häntä. Et siis ole kiva ihminen lainkaan.

[/quote]

Millä tavoin tämän toisen naisen pitäisi kantaa vastuu teostaan? Harvoin ukkomiehiä täytyy yllyttää ja houkutella panemaan vierasta. Kyllä he siihen ihan itse vapaaehtoisesti ryhtyvät, jos ryhtyvät. Ja HE ovat vastuussa omalle vaimolleen, ei se toinen nainen.

Sitä en tajua, miksi ajatellaan, että mies joka pettää vaimoaan, pettää samalla jotenkin lapsiaan, anoppiaan, kissoja ja koiria. Jos vaikka perheenisä kerran 20 vuodessa päätyy vieraaseen petiin, hän on samantien hylännyt roskakoriin avioliittonsa ja koko perheensä.

[/quote]

No, kyllä meillä lapset olivat kauhuissaan isän tekosista. Samoin he kärsivät siitä miten ne teot vaikuttivat minuun. Myös sukulaisilla- puolin ja toisin, oli aika paljon nieleskelemistä ja surua. Ja tukivat minua ja lapsia kaikin keinoin. Joo, tietysti se kakkoskosnainen oli viaton pikku pulmunen yrittäessään kaikin keinoin saada miestä itselleen. Ja saikin, samantien kun kaikki selvisi, minä en sellaisella "miehellä" tee yhtään mitään joka surutta loukkaa lastensa äitiä ja lapsiaan. Ei taida olla ihan suosikkiminiä siellä miehen suvussa. Onneksi ovat aika pitkävihaisia, edelleen katselevat kakkosta kieroon, vaikka aikaa on kulunut:D

[/quote]

Hiukan on katkeruutta ilmassa. Kannattaisko hakeutua vihanhallintaterapiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:11"]

Mun kokemuksen mukaan monet ns. toiset naiset ei edes halua että mies eroaa. Varattu mies on innokas seksiin, mutta ei ole pelkoa siitä että haluaisi vakavampaa suhdetta. Siis täydellistä panoainesta.

[/quote]

Täydellistä panoainesta tityn tyyppisille ihmisille. Täytyy olla aika suuri vamma päässä että haluaa hyödyntää jonkun perheen pienten lasten isää. Tänä päivänä näitä vammaisia taitaa olla aika paljon, ja siksi he luulevat että se on ok.

[/quote]

On se vaan kumma, miten vastuu pettämisestä sysätään sille toiselle naiselle lähes poikkeuksetta. Niin tässäkin viestissä. Toiset naiset ovat päästään vialla olevia viattomien perheenisien hyödyntäjiä. MIKSI???

[/quote]

on se kumma miksi sen toisen naisen vastuuta yritetään aina vähätellä!!! Miksi?? Onko liian tuskallista myöntää olevansa osa ikäviä, toista ihmistä huonosti kohtelevia tapahtumia? MIes on 100% vastuussa omasta osuudestaan. Toinen nainen on 100% vastuussa omasta osuudestaa. Miehen syyllisyys ei vähennä toisen naisen syyllisyyttä pätkääkään. Hän on syytön vain siinä tapauksessa ettei tiedä olevansa se kakkosnainen. Mies pettää vaimoaan, toinen nainen on varas joka ottaa jotakin mikä kuuluisi jollekin toiselle.

[/quote]

Mihin nainen on syyllinen?

Toinen nainen ei ole pettänyt ketään. Mies on.

[/quote]

Höpöhöpö. Olen ollut itsekin joskus kakkosnainen- ja kyllä se on valinta jossa syyllisyys, valheet, puolustusmekanismit, selityksen vuorottelevat. Ihan eri asia kuin päivänvalon kestävä, kunnioitukseen  perustuva ihmissuhde. Suuri osa kakkosnaisia saa vielä kiksinsä siitä että ovat "salaisia" ja jotenkin parempia, kun ei ole sitä arjen taakkaa.

Vierailija
124/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:19"]

Kun petetään vaimoa ja aiheutetaan ikäviä tilanteita parisuhteeseen, se vaikuttaa myös lapsiin joten heidätkin on tavallaan petetty.

[/quote]

Kristillistä moraalia. Mene kirkkoon saarnaamaan lapsellista lässytystä.

Vierailija
125/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä siksi, että se toinen nainen tietoisesti satuttaa toista ihmistä omilla toimillaan mutta ei mieti seurauksia tai kanna vastuuta teoistaan. Tottakai se pääsyyllinen on se varattu, joka perheelleen valehtelee mutta ei se petokseen osalistunut ole mikään viaton pulmunen vain siksi,ettei itse ole varattu. Omila toimillaan hän osallistuu jonkun perheen hajoamiseen ja aiheuttaa lapsille suunnatonta surua. Hän mahdollistaa toimillaan toisen valehtelun ja salailun ja yllyttää toista pettämiseen. 

Olen tämän ennenkin sanonut ja sanon jälleen: jos ojennat vaimonsa hakkaajalle pesäpallomaailmaa ja katselet vierestä mutta et itse lyö, et silti ole puhdas pulmunen. Et tietysti ole yhtä hirveä kuin se hakkaaja mutta toimillasi olet mahdollistanut hakkaajan teonmja yllyttänyt häntä. Et siis ole kiva ihminen lainkaan.

[/quote]

Millä tavoin tämän toisen naisen pitäisi kantaa vastuu teostaan? Harvoin ukkomiehiä täytyy yllyttää ja houkutella panemaan vierasta. Kyllä he siihen ihan itse vapaaehtoisesti ryhtyvät, jos ryhtyvät. Ja HE ovat vastuussa omalle vaimolleen, ei se toinen nainen.

Sitä en tajua, miksi ajatellaan, että mies joka pettää vaimoaan, pettää samalla jotenkin lapsiaan, anoppiaan, kissoja ja koiria. Jos vaikka perheenisä kerran 20 vuodessa päätyy vieraaseen petiin, hän on samantien hylännyt roskakoriin avioliittonsa ja koko perheensä.

[/quote]

No, kyllä meillä lapset olivat kauhuissaan isän tekosista. Samoin he kärsivät siitä miten ne teot vaikuttivat minuun. Myös sukulaisilla- puolin ja toisin, oli aika paljon nieleskelemistä ja surua. Ja tukivat minua ja lapsia kaikin keinoin. Joo, tietysti se kakkoskosnainen oli viaton pikku pulmunen yrittäessään kaikin keinoin saada miestä itselleen. Ja saikin, samantien kun kaikki selvisi, minä en sellaisella "miehellä" tee yhtään mitään joka surutta loukkaa lastensa äitiä ja lapsiaan. Ei taida olla ihan suosikkiminiä siellä miehen suvussa. Onneksi ovat aika pitkävihaisia, edelleen katselevat kakkosta kieroon, vaikka aikaa on kulunut:D

[/quote]

Hiukan on katkeruutta ilmassa. Kannattaisko hakeutua vihanhallintaterapiaan?

[/quote]

ei mun vihanhallinnassa ole mitään vikaa. Kunhan huvittelen:) Vai onko nyt niin että mun pitäisi kovasti sympata tätä kakkosta ja olla pahoillaan että kaiken sen jälkeen mitä itse jouduin hänen vuokseen kärsimään, hän sai mitä tilasi? Olen anteeksi omalta osaltani antanut, mutta en hänen sydänystäväkseen halua. Ja pahoillani olen siitä mitä lapset joutuivat kärsimään. On se hassua ettei saisi tuntea vihaa ja negatiivisia tunteita edes silloin kun on tullut petetyksi... Usko pois, tie voi olla pitkä ja vaikea, mutta se on ihan kunnialla jo kuljettu. Ja oikeesti, saahan sitä joskus hetken olla vähän vahingoniloinenkin, ei tässä mikään jeesus kai tarvitse olla:D

Vierailija
126/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni vajaa 2 kk. Asiaa nopeutti, kun miehen vaimo sai vihiä tilanteesta. :)

Vierailija
127/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:05"]

Petturi mies pettää jatkossakin.

[/quote]

ja valehtelija valehtelee jatkossakin, Sitä ei vain hyväuskoinen uusi heti tajua.

[/quote]

Kristilliset ohjeet ja elämäntyyli voittoon.

Yksi vaimo ja yksi mies. Ei mies mies tai nainenn nainen. Ei mies nainen nainen tai mies mies ja nainen ja näiden kaikkien kombinaatiot. Koska se on syntiä. Valehtelu ja huorinteko on myös syntiä teikäläisten silmissä.

Sen verran korjaan että teidän kirjanne sanoo että synneistä voi parantua ja valehtelija ei ole ikuisesti valehtelija. 

Itse en usko tiettyyn kaavaan parisuhteissa. 

Vierailija
128/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kuvittelee että voi tehdä mitä tahansa koska on sinkku, ei mielestäni ansaitse mitään sympatiaa mistään suunnasta. Tällaisella ajatusmaailmalla elävä ihminen on itsekin vielä kakara eikä ole tajunnut mistä rakkaudessa ja toisen ihmisen kunnioittamisessa on kyse. Ja en puhu edes pelkästään parisuhteessa olemista vaan elämä yleensä. Jos kuvittelee että itsellään on jotain erivapauksia suhteessa muihin, on kyllä jäänyt älyllisesti ja myös tunnetasolla jotenkin vajaaksi.

Vierailija
129/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, pettämisiä ja varattuihin ihastumisia tapahtuu, ei siitä mihinkään pääse.

Mutta yksi asia mua on aina mietityttänyt:

Kuinka ne pettäjät pystyvät olemaan siinä uudessa suhteessa kaiken sen jälkeen mitä ovat aiheuttaneet?? Kuinka se uusi suhde voi ikinä tulla hyväksi, kun lähtökohdat ovat olleet noin alhaiset?

Heidän täytyy olla jotain tunteettomia narsisteja, ei ole muuta vaihtoehtoa :(

Vierailija
130/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:35"]

Meillä meni vajaa 2 kk. Asiaa nopeutti, kun miehen vaimo sai vihiä tilanteesta. :)

[/quote]

Oletko ylpeä itsestäsi?

Vierailija
131/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos olet tarpeeksi yksinkertainen, uskot pettävään mieheen

Ei kai mies sinulle sano että "minulla on upea vaimo jota en ansaitsisi, itse olen vain tällainen säälittävä kusipää että minun täytyy yrittää nostaa itsetuntoani sinun avullasi. Tietty mukava saada vierasta seksiä samalla"

Sen sijaan hän sanoo sinulle "näännyn kuolleessa avioliitossa (josta en kuitenkaan eroa, heh), seksin ja hellyyden puutteessa, ihanaa että olet siinä (ja suostut)" ja taas kun on homma hoidettu ja vaihtelua saatu, niin kipin kapin kotiin perheen luo.

Laita mies valitsemaan niin tiedät rakastaako.

Vierailija
132/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:35"]

[/quote]

Sinäkö kerroit? Tuo hymiö on sopimaton.

Vierailija
133/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sivust seurannut kahden ystäväni suhdetta varattuhin miehiin. Koskaan en ole näitä suhteita hyväksynyt, mutta ysTävänä kuunnellut ilot ja murheet.

Toinen ystäväni hahtui tänä keväänä siihen, että oli antanut parhaat vuotensa suhteeseen, jolla ei ollut tulevaisuutta. Ei ollut saanut kertaakaan viettää mitään juhlapäiviä miehen kanssa, vaan tämä oli luonnollisesti ollut perheensä kanssa. Mikä pahinta, tämä ystäväni on jo 38 v. ja biologinen kello tikittää. Hän haluaisi ehdottomasti lapsia, mutta nyt pitäisi ensin tukahduttaa tunteet miestä kohtaan, löytää uusi, tutustua ja sitten lapsia. Nyt hän pelkää että ikä tulee vastaan ja jää lapsettomaksi. Hän toivoo, ettei olisi koskaan ryhtynyt suhteeseen.

Vierailija
134/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen nainen tai mies ei ole syyllinen mihinkään. en kannusta pettämään ketään, ja tiedän, että en omasta toiminnastani mitään tyylipisteitä kerää. onneksi pahimpina syyllisyyden hetkinä ystävät on muistuttaneet, että olin 10 vuotta uskollinen puoliso ennen tätä. elämä ei ole musta-valkoista, tässä tilanteessa en osannut itseäni vielä puoli vuotta sitten kuvitella.

olen pahoillani petetyksi tulleiden pahasta olosta myös. 

t. ketjussa kirjoittanut nainen, jolla on suhde ja joka ei ole vielä eronnut entisestä liitosta

Vierailija
135/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei ole aina niin mustavalkoista.

Eräässäkin suhteessa nainen tarvitsi laastaria, johon ukkomies sopi mainiosti. Ja mies kaipasi huomiota naiselta, koska vaimonsa sairas. Olivat olleet eroamassa, kun vaimon sairaus oli todettu ja päättäneet jatkaa liittoa "kunnes kuolema erottaa". Sairaus vain sattuu olemaan laatua, että vaikka nainen on miltei liikuntakyvytön, niin elinennuste oli diagnoosissakin yli 10 vuotta ja se on jo kulunut.

Molemmat siis saivat sitä mitä tarvitsivat, sen vuoden, jota suhde kesti. Sitten suhde loppui, koska suhde ei voinut edetä, kummankaan puolelta ja niinpä se alkoi maistumaan puulta.

Nainen sai kuitenkin laastarini ja mies sai jotain, jonka avulla jaksaa istua vielä ne viimeisetkin vuodet vaimonsa kuolinvuoteen äärellä.

Varmasti jonkun kanssa törkeää toimintaa, mutta kyllähän sekin on aika karua, että toinen jää velvollisuudesta avioliittoon, jossa ei ole kuitenkaan enää sairauden takia mitään avioliittoa, vain hoitosuhde. On helppo tuomita tuo mies siaksi, mutta aika moni kuitenkin ehkä myös tietää miten kovasti sitä välillä voikin kaivata kosketusta, varsinkin, kun puhutaan kuitenkin vuosista.

Vierailija
136/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:01"]

se toinen nainen tai mies ei ole syyllinen mihinkään. en kannusta pettämään ketään, ja tiedän, että en omasta toiminnastani mitään tyylipisteitä kerää. onneksi pahimpina syyllisyyden hetkinä ystävät on muistuttaneet, että olin 10 vuotta uskollinen puoliso ennen tätä. elämä ei ole musta-valkoista, tässä tilanteessa en osannut itseäni vielä puoli vuotta sitten kuvitella.

t. ketjussa kirjoittanut nainen, jolla on suhde ja joka ei ole vielä eronnut entisestä liitosta

[/quote]

On se syyllinen sekaantumisesta varattuun. Myös sinkkuihmisellä voi olla moraali ja jos ei ole, niin on paskasakkia. Aika tylyä mutta näin se menee. Ihminen ei ole elukka vaan meillä on aivot joilla voi ajatella.

Vierailija
137/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole rakennettu yksiavioiseksi, siksi uskollisuus on meille ajoittain todella hankalaa varsinkin pitkissä suhteissa sekä miehille että naisille ja varsinkin ihmisille, joilla on voimakas sukupuolivietti. On pelkästään inhimillistä, että pettämistä tapahtuu. Ennen näitä katsottiin helpommin sormien läpi. Pettämistä oli siinä missä nykyäänkin, mutta niistä päästiin yli ja elämä jatkui. Koko asetelmaa ei laitettu paskaksi. Nykyään ajatellaan, että täytyy olla täysin uskollinen koko elämän kestävän parisuhteen ajan. Jos pettää, erotaan ja otetaan uusi puoliso, jolle ollaan seuraavaksi uskollisia "koko loppuelämän". Ei kai näitä uusperheitä muuten näin yleisesti olisi.

Vierailija
138/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:05"]

[/quote]

On se syyllinen sekaantumisesta varattuun. Myös sinkkuihmisellä voi olla moraali ja jos ei ole, niin on paskasakkia. Aika tylyä mutta näin se menee. Ihminen ei ole elukka vaan meillä on aivot joilla voi ajatella.

[/quote]

Parisuhde on kahden ihmisen välinen sopimus. Pettäjä on rikkonut sopimuksen.

Kolmas osapuoli, sinkku, ei ole rikkonut mitään sopimusta.

Vierailija
139/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Parisuhde on kahden ihmisen välinen sopimus. Pettäjä on rikkonut sopimuksen.

Kolmas osapuoli, sinkku, ei ole rikkonut mitään sopimusta.

Vierailija
140/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olisiko ollut sitten pahempi, jos olisit ollut uskollinen vain viisi vuotta? Jos olisit odottanut uskollisena vielä viisi vuotta lisää niin omatuntosi olisi melkein kuin puhdas, niinkö? Ja kyllä se on niin mustavalkoista, on kaksi vaihtoehtoa pettämiselle, kyllä tai ei. Ei ole mitään siltä väliltä. Se on ihan oma valinta, kukaan ei pakota. Ja tästä valinnasta kannat ihan itse vastuun, oli parisuhteesi puolisosi kanssa millainen tahansa. Aina voi ottaa eron, jos ruoho on vihreämpää muualla. Ja se mikä on pettämistä, sovitaan sen puolison kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi