Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka aloitit seurustelun varatun

Vierailija
26.05.2013 |

miehen kanssa, kuinka kauan kesti ennenkuin hän jätti vaimonsa? Vai jättikö? Tässä aika pitkään odoteltu.. ja turha moralisoida, TIEDÄN että heillä on mennyt huonosti vuosia, eikä mies halua enää olla vaimonsa kanssa. Mies ei vaan saa eroa tehtyä, ei kai halua pahoittaa lastensa mieltä.

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:26"]

nämä pettämisen kauheudesta puhuvat ovat suhteissa, joista puuttuu luottamus. käyvät läpi omaa ahdistustaan tuomitsemalla muiden tekemisiä. kokemuksesta puhun.

[/quote]Tämä ei pidä paikkaansa ja on sitäpaitsi hirveän typerä väite. Aika mustavalkoista :-D ajattelua, että tämä olisi ainoa mahdollinen syy. Pettäjiähän halveksitaan yleisesti kaikissa väestöryhmissä. Ovatko sinkutkin salaa suhteessa josta puuttuu luottamus, jos heillä on pettämisen tuomitsevia mielipiteitä? Entä ne, joilla on itsellä ihana parisuhde, mutta toimivat olkapäänä vaikkapa siskolle, ystävälle, äidilleen tai tyttärelleen, jota petetään? Kaikki nämä tottakai valehtelevat ja oikeasti heidän suhteissaan ei ole luottamusta :-D.

Vierailija
162/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, jossakin täällä kulki heitto että "pidäpä itsesi timmimmässä kunnossa niin ei tee miehen muita mieli"... 
Kuinkahan monelle pettäjälle varattuun sekaaminen on enemmän tai vähemmän oman viehätysvoiman ja haluttavuuden testaamista tai kilpailuviettiä. Tuosta kommentista tuli oikeasti sellainen olo että tarkoitusperissä on osa myös tuota itsensä testaamista. Että täytyy olla melkoinen fisu vedessä jos varatutkin lankeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:54"]

Ihan uteliaisuudesta, jossakin täällä kulki heitto että "pidäpä itsesi timmimmässä kunnossa niin ei tee miehen muita mieli"... 
Kuinkahan monelle pettäjälle varattuun sekaaminen on enemmän tai vähemmän oman viehätysvoiman ja haluttavuuden testaamista tai kilpailuviettiä. Tuosta kommentista tuli oikeasti sellainen olo että tarkoitusperissä on osa myös tuota itsensä testaamista. Että täytyy olla melkoinen fisu vedessä jos varatutkin lankeaa. 

[/quote]

Näin minäkin uskon, että toinen nainen ajattelee voittavansa vaimon, kun saa varatun miehen koukkuun, saa jotakin sairasta itsetunnon pönkitystä. Mutta mikä arvo on sillä, että saa huomiota joltakin selkärangattomalta valehtelijalta?

Vierailija
164/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:54"]

[/quote]

No ilmeisesti aika monella ja se tekee minusta noista toisista miehistä/naisista vielä epätoivoisemman ja typerämmän mielikuvan. Jos mun liitto on kiinni mun timmeydestä niin sitten saa olla olematta koko liitto. Jos ei ukon mielessä muuta liiku kuin timmit perät niin vapautan sen mielelläni sellaisia etsimään. Mun elämällä on muutakin arvoa kuin epätoivoinen timmeys jolla pitää joku kakslahkeinen parisuhteessa. Huh mitä juttuja.

Vierailija
165/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopihop, käykääs nyt vähän moralisoimassa tuon toisen miehenkin aloittamassa ketjussa! Sääli jos tällainen mies pääsee kuin koira veräjästä, eikö?

Vierailija
166/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun ongelma siinä seurustelussa on?

Saakait sitä seurustella! Hyvä luoja teidän kanssanne. Miten voitte olla noin mustasukkaisia miehistänne. 

Todella kalseaa toimintaa.

Vierailija
167/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pidä sekoittaa pettäjiksi niitä miehiä jotka haluavat itselleen toisen vaimon. Moni mies haluaa useamman perheen koska ovat ns. perhemiehiä. Heille tärkeintä on hankkia monta vaimoa ja suuri perhe ympärilleen. Valitettavaa on että monesti naiset ovat niin mustasukkaisia että toinen vaimo on pidettävä salassa toiselta... :( 

Helvetin surullista ja raskasta rakastavalle miehelle elää kaksoiselämää ja salata sekä valehdella vain naisen mustasukkaisuuden ja omistushalun takia. Monilla miehillä, kun on rakkautta jaettavaksi monelle asti.

Vierailija
168/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tässä on keskustella asioista. Monet tuomitsee muut suhteet varsinkin seksisuhteet ihan kuin raamislaiset ateismin. Siinäpä sitä sitten jankkaamaan asiasta. Minä näen asiat paljon laajemmin ja vapaammin. Mielestäni parisuhde ei ole vankila.

Vierailija
169/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ja ajattelemattomat vaimot osaavat pilata hyvänkin avioliiton, pihtauksesta puhumattakaan. Ei se kannetttu järki päässä pysy.

Vierailija
170/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:23"]

Paha tässä on keskustella asioista. Monet tuomitsee muut suhteet varsinkin seksisuhteet ihan kuin raamislaiset ateismin. Siinäpä sitä sitten jankkaamaan asiasta. Minä näen asiat paljon laajemmin ja vapaammin. Mielestäni parisuhde ei ole vankila.

[/quote]

Niinpä. Ihan sama mitä yrittää sanoa, kun saa niskaansa samat fraasit... Olen muutamassa kommentissani yrittänyt avat asiaa laajemmin, mutta kaikkeen on näköjään vain yksi oikea vastaus. Ei mikään ihme, että tämä on avioerojen luvattu maa.

Vierailija
171/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin seurustelun vuosi sitten...mies jätti avovaimonsa vasta syyskuussa jolloin mies muutti luokseni...Miehen exä ei tiennyt uudesta naisesta ennen kun minä se sille kerroin...vähän aika sitten mies päätti palata takas exänsä luokse pääsinpäs siitäkin siivelläeläjästä eroon:DDD Tyhmä muija kun otti takas:D

Vierailija
172/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:41"]

[/quote]

Niinpä. Ihan sama mitä yrittää sanoa, kun saa niskaansa samat fraasit... Olen muutamassa kommentissani yrittänyt avat asiaa laajemmin, mutta kaikkeen on näköjään vain yksi oikea vastaus. Ei mikään ihme, että tämä on avioerojen luvattu maa.

[/quote]

Se parisuhdehan on ihan sitä mitä sovitaan. Jos sovitaan, ettei muita, niin ei muita tai se on pettämistä. Jos sovitaan, että muita saa olla niin asia on täysin eri.

Vierailija
173/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:11"]

Kuten sanoin, en ottanut kantaa pettämiseen lainkaan, vaan siihen, valitaanko kumppaneita kuin tavaroita kaupassa...  Kelle kelpaa mikäkin.

- 151

[/quote]

Hassua, että juuri samoille ihmisille se ainoa oikea on aina varattu....tiedättehän tyypin.

No jos tosiaan on niin, että on jäänyt rannalle ruikuttamaan, kun oli vielä vapaita ehdokkaita, on pakko yrittää vampata varattu. Kyllä se kuitenkin niin on, että parempi aines kelpaa vapaana ja ne jätteet jää sitten iskemään varattuja ja toivomaan, että pääsis ykkoseksi

Vierailija
174/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ja ajattelemattomat vaimot osaavat pilata hyvänkin avioliiton, pihtauksesta puhumattakaan. Ei se kannetttu järki päässä pysy.

[/quote]

Miten tämä liittyy aiheeseen? Jos avioliitto on pilalla, siitä pitää lähteä pois, ei se ole peruste pettämiselle.

Vierailija
175/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonhan ei ole pettämistä jos sovitaan yhdessä että niin saa tehdä. Mutta millään ei voi perustella että pettäminen on oikein. Jos vaan toinen on tehnyt salassa päätöksen että mä saan pettää niin tuskinpa sille toiselle on sen kertonut. Pettäjät teidän on turha millään puolustella tekojanne.

Vierailija
176/198 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enitse

edes jaksanut lukea koko viestiketua, mutta täytyy sanoa. että ymmärtäkää kaikki toiset naiset kuinka monta elämää tuhoatätte. Ensimmäiset naiset, lapset ehjässä liitossa, ehjät pehteet. Puoliot, jotka rukoilevat, että kaikki olisi valetta heidän päänsä sisällä ja miehet oikeasti eivät ole pettäneet... monta elämää rikki ja pilalla.

Ptetettynä äitiänä haluan sanoa teille teoiset naiset, uskokaa, että ansaitsette kokonaisen puolison, ukpkaa, että pettäminen rikkoo monta ihmistä.

Vierailija
177/198 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:41"]

[/quote]

[/quote]

Sama kun alkaisit palstapersun kanssa vakavasti keskustelemaan maahanmuuttajista, kuin seinille puhuis tai sioille heittelis helmiä ;-)

Vierailija
178/198 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:11"]

Kuten sanoin, en ottanut kantaa pettämiseen lainkaan, vaan siihen, valitaanko kumppaneita kuin tavaroita kaupassa...  Kelle kelpaa mikäkin.

- 151

[/quote]

Hassua, että juuri samoille ihmisille se ainoa oikea on aina varattu....tiedättehän tyypin.

No jos tosiaan on niin, että on jäänyt rannalle ruikuttamaan, kun oli vielä vapaita ehdokkaita, on pakko yrittää vampata varattu. Kyllä se kuitenkin niin on, että parempi aines kelpaa vapaana ja ne jätteet jää sitten iskemään varattuja ja toivomaan, että pääsis ykkoseksi

[/quote]

Mulla on just näin, olen tällainen jäte, ja vaikka ykköseksi en ole päässyt, niin täytyy sanoa että sutina käy! Onneksi on muutakin elämää, niin ei harmita jätteenä olo. Kahden varatun kanssa on pidempiaikainen suhde (=vuosia), ja enemmänkin näitä ukkomiehiä olisi tarjolla jos tarvetta olisi. Mikähän siinä on, mitä ne hakee ja miksi ne hakee sitä aviosuhteen ulkopuolelta? Voitte ihan rauhassa luulotella, että kyseessä on vain seksi, mutta vankalla kokemuksellani voin kertoa että nää varatut miehet yleensä kaipaavat seksin lisäksi myös juttukaveria, hellyyttä ja huumoria.

Vierailija
179/198 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jännitystä! Mukavasti kihelmöi kun pääsee pujahtamaan toisen naisen lakanoiden väliin kun vaimo hoitaa kotia ja lapsia.

Vierailija
180/198 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:37"]

En tiedä kuulunko ihan kohderyhmään, kun mieheni ei ollut naimisissa, vaan avoliitossa. Suhde oli tosin kestänyt jo 13 vuotta.

Aloitettiin tapailla sinä vuonna maaliskuussa, ja mies erosi silloisesta naisestaan heinäkuussa. Seuraavassa maaliskuussa odotettiin jo esikoista.

Nyt ollaan siis naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

[/quote]

...ja seuraavalla kerralla se lähteminen onkin jo helpompaa.

[/quote]

Jos lähtee niin lähtee, ja jos löytää toisen niin löytää. Ei ketään voi kiinni pitää. Itse olen kuitenkin ollut onnellinen tämän jo kestäneen kuusi vuotta, enkä olisi kenenkään muun kanssa onnellisempi ollut. En ainakaan usko, sillä kokemusta on aiemmin kuitenkin parista avoliitosta ja yhdestä pitkästä suhteesta.

Mulle tämä on ollut ihanaa aikaa, ja varmasti sitä tärkeintä aikaa: on löytynyt rakkaus ja on saatu perhe, jota kummallakaan ei vielä ollut. Kumpikaan ei ole helposti sitoutuvaa tyyppiä, joten uskon, ettei avioliitto ainakaan pikkukiviin kaadu. Mistä sitä tietää silti, vaikka minä olisin se, joka rakastuu vielä toiseen. Tai sitten mies - mutta se on vain elämää sitten, joka on elettävä.

T: Se nykyinen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi