Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka aloitit seurustelun varatun

Vierailija
26.05.2013 |

miehen kanssa, kuinka kauan kesti ennenkuin hän jätti vaimonsa? Vai jättikö? Tässä aika pitkään odoteltu.. ja turha moralisoida, TIEDÄN että heillä on mennyt huonosti vuosia, eikä mies halua enää olla vaimonsa kanssa. Mies ei vaan saa eroa tehtyä, ei kai halua pahoittaa lastensa mieltä.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:29"]

Mun kokemuksen mukaan monet ns. toiset naiset ei edes halua että mies eroaa. Varattu mies on innokas seksiin, mutta ei ole pelkoa siitä että haluaisi vakavampaa suhdetta. Siis täydellistä panoainesta.

[/quote]

Täydellistä panoainesta tityn tyyppisille ihmisille. Täytyy olla aika suuri vamma päässä että haluaa hyödyntää jonkun perheen pienten lasten isää. Tänä päivänä näitä vammaisia taitaa olla aika paljon, ja siksi he luulevat että se on ok.

Vierailija
102/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:41"]

Mun kokemuksen mukaan monet ns. toiset naiset ei edes halua että mies eroaa. Varattu mies on innokas seksiin, mutta ei ole pelkoa siitä että haluaisi vakavampaa suhdetta. Siis täydellistä panoainesta.

[/quote]

Täydellistä panoainesta tityn tyyppisille ihmisille. Täytyy olla aika suuri vamma päässä että haluaa hyödyntää jonkun perheen pienten lasten isää. Tänä päivänä näitä vammaisia taitaa olla aika paljon, ja siksi he luulevat että se on ok.

[/quote]

On se vaan kumma, miten vastuu pettämisestä sysätään sille toiselle naiselle lähes poikkeuksetta. Niin tässäkin viestissä. Toiset naiset ovat päästään vialla olevia viattomien perheenisien hyödyntäjiä. MIKSI???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:36"]

Mua kiinnostaa se että millä se "toinen nainen" perustelee itselleen pitkään jatkuvan kaksoiselämän- ttä mies lupaa erota ja sitten eroa ei vaan tule..? Siis mikä saa vaan jatkamaan, vaikka mies ei kunnioita kumpaakaan naista tuollaisella säätämisellä? Ja millä perusteella toinen nainen uskoo näihin erolupauksiin, mitäs jos mies vain puhuu?

[/quote]

Kun ei jaeta arkea, vaan seurustelu perustuu satunnaisiin ja valheen sävyttämiin tapaamisiin, on helppoa luoda itselle mielikuva siitä, mitä se yhteiselo olisi, jos oltaisiin kunnolla yhdessä. Toinen nainen uskoo tähän mielikuvaansa, se on hänelle yhtä totta, kuin oikea arki julkisesti seurustelevalla naisella. Suhteessa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että sitä pitää miehen avioliiton takia salailla ja toinen nainen joutuu aina väistymään, kun miehen perhe tarvitsee miestä. Kun naisen puolelta suurin osa suhdetta on miehen ikävöimistä, niin tietenkin kaikki on aina niin ihanaa ja mahtavaa silloin, kun voidaan olla yhdessä. Oma käsitys siitä suhteen täydellisyydestä on siis täysin vääristynyt, kun ei ole sitä arkea, jossa kaikki jaetaan. He luulevat arjeksi sitä kodin leikkimistä, kun mies jääkin vielä syömään aamupalaa tai illalla ennen seksiä katsotaan telkkaria.

Suhteessa eletään pelkästään hetkessä, on siis kerrallaan vain yksi lupaus siitä, että mies "kohta" eroaa, toinen nainen sulkee pois kaikki menneet petetyt lupaukset.

On suorastaan hirveätä katsella näitä vierestä, kuinka naiset kuvittelevat kyseisen miehen olevan heidän elämänsä rakkaus, ja sitten muutaman vuoden päästä nähdä heidän häpeänsä omasta tyhmyydestään, kun huomaavat, kuinka sokeita he ovat olleet.

[/quote]

Joskus sitä haluaakin uskoa valheeseen, koska ei oikeasti ole valmis todelliseen suhteeseen.

[/quote]

Minusta tuo on paksua jööteriä.

Sitä voi parisuhteessakin elää vain hetkeä ja antaa arjen muille. Se riippuu ihan elämänsa valinnoista haluaako tehdä parisuhteeseen arjen. Lapsetkin masentuvat perheissä joihin on pesiytynyt arki. 

Arki voisi olla koiran nimi. 

T: 11cm mies

Vierailija
104/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

On se vaan kumma, miten vastuu pettämisestä sysätään sille toiselle naiselle lähes poikkeuksetta. Niin tässäkin viestissä. Toiset naiset ovat päästään vialla olevia viattomien perheenisien hyödyntäjiä. MIKSI???

[/quote]

Olin yhdessä vaiheessa toinen nainen ja voin ihan suoraan sanoa, että syy miehen pettämiselle oli miehen vaimon käytös. Satun tuntemaan vaimon, sillä oltiin aiemmin samassa työpaikassa. En yhtään ihmettele, että ruoho alkoi aidan takana houkuttaa. No, lopetin suhteen aikanaan, omaksi en miestä edes halunnut. Pitäkää parempaa huolta suhteistanne niin ei niihin kukaan pääse väliin. Helppo syyttää kolmatta osapuolta, kun itseä ei haluta syyttää eikä sitä miestäkään. Sen kanssa kun kuitenkin halutaan jatkaa yhteistä elämää, niin on helpompi nähdä mies "uhrina".

Vierailija
105/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä siksi, että se toinen nainen tietoisesti satuttaa toista ihmistä omilla toimillaan mutta ei mieti seurauksia tai kanna vastuuta teoistaan. Tottakai se pääsyyllinen on se varattu, joka perheelleen valehtelee mutta ei se petokseen osalistunut ole mikään viaton pulmunen vain siksi,ettei itse ole varattu. Omila toimillaan hän osallistuu jonkun perheen hajoamiseen ja aiheuttaa lapsille suunnatonta surua. Hän mahdollistaa toimillaan toisen valehtelun ja salailun ja yllyttää toista pettämiseen. 

Olen tämän ennenkin sanonut ja sanon jälleen: jos ojennat vaimonsa hakkaajalle pesäpallomaailmaa ja katselet vierestä mutta et itse lyö, et silti ole puhdas pulmunen. Et tietysti ole yhtä hirveä kuin se hakkaaja mutta toimillasi olet mahdollistanut hakkaajan teonmja yllyttänyt häntä. Et siis ole kiva ihminen lainkaan.

Vierailija
106/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olin yhdessä vaiheessa toinen nainen ja voin ihan suoraan sanoa, että syy miehen pettämiselle oli miehen vaimon käytös. Satun tuntemaan vaimon, sillä oltiin aiemmin samassa työpaikassa. En yhtään ihmettele, että ruoho alkoi aidan takana houkuttaa. No, lopetin suhteen aikanaan, omaksi en miestä edes halunnut. Pitäkää parempaa huolta suhteistanne niin ei niihin kukaan pääse väliin. Helppo syyttää kolmatta osapuolta, kun itseä ei haluta syyttää eikä sitä miestäkään. Sen kanssa kun kuitenkin halutaan jatkaa yhteistä elämää, niin on helpompi nähdä mies "uhrina".

[/quote]

Niin, mies ei mitenkään kyennyt eroamaan? Oliko tämä vaimo leikannut miehen pallit pois, vai miksei mies kyennyt eroon ja kuinka se oli vaimon syy?

Vierailija
107/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on niin hullu että mies ei uskalla kertoa vaimolleen uudesta ihastuksesta tai pyytää aikaa ja hyväksyntää tapailla uutta vaimoehdokasta niin on melko ahdistava vankilaa muistuttava suhde.

Eikö vaimollekin olisi parempi että asuntolainaa tulee maksamaan uusi aikuinen ihminen`? 

Tai vuokraa? Yksi uusi ihminen arkeen piristää kummasti ja helpottaa elämää. Tietenkin, jos vaimon asenne on että minä omistan mieheni ja en ala uuden vaimon ystäväksi niin paha siinä on sitten yrittää selvittää tilannetta diplomaattisesti. Minä en ainkaan jatkaisi liittoa mustasukkaisen vaimon kanssa.

Vierailija
108/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:03"]

Niin, mies ei mitenkään kyennyt eroamaan? Oliko tämä vaimo leikannut miehen pallit pois, vai miksei mies kyennyt eroon ja kuinka se oli vaimon syy?

[/quote]

Miksi aikuisille ihmisille on niin vaikea elää kolmeastaan tai nelistään?

Miksi aikuisten ihmisten pitää erota ja riidellä? Luulisi että jokaiselle olisi helpompaa, kun on uusi ihminen kuvioissa auttamassa molempiin suuntiin. 

Vierailija
109/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just erotilanne päällä suhteesta varattuun mieheen. Miksei mun järki sanonut mitään kun tähän ryhdyin? Meni neljä elämäni parasta vuotta ihan hukkaan. Vituttaa ankarasti. Jos jotain opin, niin en aio luottaa enää yhteenkään ihmiseen.

Lyökää lyötyä.

Vierailija
110/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

on se kumma miksi sen toisen naisen vastuuta yritetään aina vähätellä!!! Miksi?? Onko liian tuskallista myöntää olevansa osa ikäviä, toista ihmistä huonosti kohtelevia tapahtumia? MIes on 100% vastuussa omasta osuudestaan. Toinen nainen on 100% vastuussa omasta osuudestaa. Miehen syyllisyys ei vähennä toisen naisen syyllisyyttä pätkääkään. Hän on syytön vain siinä tapauksessa ettei tiedä olevansa se kakkosnainen. Mies pettää vaimoaan, toinen nainen on varas joka ottaa jotakin mikä kuuluisi jollekin toiselle.

Vierailija
111/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:37"]

En tiedä kuulunko ihan kohderyhmään, kun mieheni ei ollut naimisissa, vaan avoliitossa. Suhde oli tosin kestänyt jo 13 vuotta.

Aloitettiin tapailla sinä vuonna maaliskuussa, ja mies erosi silloisesta naisestaan heinäkuussa. Seuraavassa maaliskuussa odotettiin jo esikoista.

Nyt ollaan siis naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

[/quote]

...ja seuraavalla kerralla se lähteminen onkin jo helpompaa.

Vierailija
112/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "mies pettää koska vaimo on sellainen-ja-tällainen" voi aika kevyesti kuitata sillä, että eikö voi selvittää ensin vanhat asiat takanaan ennen kuin alkaa rakentaa uutta jo ennestään hataralle pohjalle.
Ehkä vaimo on hirveä pirttihirmu, mutta minusta kertoo aika paljon ihmisestä jos asioiden selvittämisen sijaan karkaa toiseen pesään. Entäs jos sitten uuteen suhteeseen tulee ongelmia? Karataanko taas vieraisiin puhumisen sijaan? 

Ja toisinpäin ihan sama. Ihminen ei ole mikään voikukka. 
Ja ylipäätään: on paljon mukavampi painaa pää tyynyyn ja katsoa aamulla peiliin kun ei tarvitse häpeillä tällaisia toilailuja. 

Vierailija
113/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 08:36"]

Mua kiinnostaa se että millä se "toinen nainen" perustelee itselleen pitkään jatkuvan kaksoiselämän- ttä mies lupaa erota ja sitten eroa ei vaan tule..? Siis mikä saa vaan jatkamaan, vaikka mies ei kunnioita kumpaakaan naista tuollaisella säätämisellä? Ja millä perusteella toinen nainen uskoo näihin erolupauksiin, mitäs jos mies vain puhuu?

[/quote]

Kun ei jaeta arkea, vaan seurustelu perustuu satunnaisiin ja valheen sävyttämiin tapaamisiin, on helppoa luoda itselle mielikuva siitä, mitä se yhteiselo olisi, jos oltaisiin kunnolla yhdessä. Toinen nainen uskoo tähän mielikuvaansa, se on hänelle yhtä totta, kuin oikea arki julkisesti seurustelevalla naisella. Suhteessa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että sitä pitää miehen avioliiton takia salailla ja toinen nainen joutuu aina väistymään, kun miehen perhe tarvitsee miestä. Kun naisen puolelta suurin osa suhdetta on miehen ikävöimistä, niin tietenkin kaikki on aina niin ihanaa ja mahtavaa silloin, kun voidaan olla yhdessä. Oma käsitys siitä suhteen täydellisyydestä on siis täysin vääristynyt, kun ei ole sitä arkea, jossa kaikki jaetaan. He luulevat arjeksi sitä kodin leikkimistä, kun mies jääkin vielä syömään aamupalaa tai illalla ennen seksiä katsotaan telkkaria.

Suhteessa eletään pelkästään hetkessä, on siis kerrallaan vain yksi lupaus siitä, että mies "kohta" eroaa, toinen nainen sulkee pois kaikki menneet petetyt lupaukset.

On suorastaan hirveätä katsella näitä vierestä, kuinka naiset kuvittelevat kyseisen miehen olevan heidän elämänsä rakkaus, ja sitten muutaman vuoden päästä nähdä heidän häpeänsä omasta tyhmyydestään, kun huomaavat, kuinka sokeita he ovat olleet.

[/quote]

Joskus sitä haluaakin uskoa valheeseen, koska ei oikeasti ole valmis todelliseen suhteeseen.

[/quote]

Minusta tuo on paksua jööteriä.

Sitä voi parisuhteessakin elää vain hetkeä ja antaa arjen muille. Se riippuu ihan elämänsa valinnoista haluaako tehdä parisuhteeseen arjen. Lapsetkin masentuvat perheissä joihin on pesiytynyt arki. 

Arki voisi olla koiran nimi. 

[/quote]

Arkihan ei ole mikään negatiivinen asia, se vain tarkoittaa, että suhteen eteen ja arjen pyörittämiseksi tehdään yhdessä työtä. Ihan sama, kutsutko sitä arjeksi vai joksikin muuksi. Elämässä on arkea ja juhlaa, eikä juhla tunnu juhlalta ilman arkea. Tässä pointti on, että toinen nainen kuvittelee, että elämä miehen kanssa on pelkkää juhlaa.

Sääli, että sinun mielestäsi arki tarkoittaa samaa kuin masentava. Meillä niin ei ole.

Vierailija
114/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä siksi, että se toinen nainen tietoisesti satuttaa toista ihmistä omilla toimillaan mutta ei mieti seurauksia tai kanna vastuuta teoistaan. Tottakai se pääsyyllinen on se varattu, joka perheelleen valehtelee mutta ei se petokseen osalistunut ole mikään viaton pulmunen vain siksi,ettei itse ole varattu. Omila toimillaan hän osallistuu jonkun perheen hajoamiseen ja aiheuttaa lapsille suunnatonta surua. Hän mahdollistaa toimillaan toisen valehtelun ja salailun ja yllyttää toista pettämiseen. 

Olen tämän ennenkin sanonut ja sanon jälleen: jos ojennat vaimonsa hakkaajalle pesäpallomaailmaa ja katselet vierestä mutta et itse lyö, et silti ole puhdas pulmunen. Et tietysti ole yhtä hirveä kuin se hakkaaja mutta toimillasi olet mahdollistanut hakkaajan teonmja yllyttänyt häntä. Et siis ole kiva ihminen lainkaan.

[/quote]

Millä tavoin tämän toisen naisen pitäisi kantaa vastuu teostaan? Harvoin ukkomiehiä täytyy yllyttää ja houkutella panemaan vierasta. Kyllä he siihen ihan itse vapaaehtoisesti ryhtyvät, jos ryhtyvät. Ja HE ovat vastuussa omalle vaimolleen, ei se toinen nainen.

Sitä en tajua, miksi ajatellaan, että mies joka pettää vaimoaan, pettää samalla jotenkin lapsiaan, anoppiaan, kissoja ja koiria. Jos vaikka perheenisä kerran 20 vuodessa päätyy vieraaseen petiin, hän on samantien hylännyt roskakoriin avioliittonsa ja koko perheensä.

Vierailija
115/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:10"]

Mulla on just erotilanne päällä suhteesta varattuun mieheen. Miksei mun järki sanonut mitään kun tähän ryhdyin? Meni neljä elämäni parasta vuotta ihan hukkaan. Vituttaa ankarasti. Jos jotain opin, niin en aio luottaa enää yhteenkään ihmiseen.

Lyökää lyötyä.

[/quote]

Lyön. Että ihan erotilanne:D Multa et saa yhtään sääliä- erotilanne on se kun erotaan liitosta, perheestä tms. mutta valheessa ryvettyneisiin, toisia vahingoittaneisiin suhteisiin ei tuo ilmaisu kovin hyvin sovi. Ihanryvet siinä minkä itse olet rakentanut. Hyvä että vähän tuntuu. Sillä vaimolla tuntuu taatusti enemmän ja syystä.

Vierailija
116/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 12:00"]

Jokainen hetki kun olet sen varatun miehen/naisen kanssa, loukkaat hänen vaimoaan ja sisimmässäsi kyllä tiedätkin sen.

[/quote]

En tiedä. Mielestäni ketään ei voi omistaa. Ainakaan minun mieheni ei loukkaannu enkä loukkaannu myöskään hänelle, koska me rakastamme toisiamme. 

Vierailija
117/198 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 23:40"]

Pettäjät ovat nimenomaan heikkoja. Toki moraaliltaan mutta myös luonteeltaan. He valitsevat oman mielihyvän ja omien tarpeiden tyydyttämisen ohi puolison, lasten ja salarakkaan tarpeiden. Ei ole itsekuria pitää lupauksistaan kiinni tai olla luottamuksen arvoinen. Toisaalta ei ole selkärankaa todeta tosiasiat ja antaa puolisolle samat mahdollisuudet kuin itsellään. 

Sen lisäksi, että pettäjä varmistaa itse selviävänsä kuivalle rannalle, hän jättää aina muut hukkumaan ja vieläpä vamistaa, ettei jätä toisille pelastusrengasta. Rannalta saattaa sitten huudella, että itse tipuit ja mitäs et osaa uida, omaa vikaasi kaikki. Minäpä se salaa opettelin uimaan ja varmistin, ettet voi tehdä samaa.

pettämiseen ei ole mitään tekosyytä. Se sisältää tahallista ja tietoista valehtelua ja huijaamista ja toisen tunteilla leikittelyä. On aivan eri asia rakastua ja kertoa siitä puolisolleen ensi tilassa kuin valehdella ja huijata viikosta toiseen. Tällainen ihminen tulee aina jättämään muut pulaan ja varmistaa aina, että omat tarpeet tyydytetään. Hän ei ole se kallio, johon nojata vaan muut kannattelevat häntä. En käsitä, miksi niin moni ihan innolla haluaa tällaisen luuserin riesakseen. 

Mitä tukee näihin vastauksiin, joissa haukutaan pettäjien tuomitsijoita tiukkapipoiksi voin todeta vain sen, että itseään on helppo huijata. Jos mielestäsi voit viedä jonkun toisen puolison, niin saahan sitten sinullekin tehdä saman. Mutta siitähän aina nousee se kauhea itku ja poru. 

[/quote]

Hieno kirjoitus!

Vierailija
118/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun petetään vaimoa ja aiheutetaan ikäviä tilanteita parisuhteeseen, se vaikuttaa myös lapsiin joten heidätkin on tavallaan petetty.

Vierailija
119/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

on se kumma miksi sen toisen naisen vastuuta yritetään aina vähätellä!!! Miksi?? Onko liian tuskallista myöntää olevansa osa ikäviä, toista ihmistä huonosti kohtelevia tapahtumia? MIes on 100% vastuussa omasta osuudestaan. Toinen nainen on 100% vastuussa omasta osuudestaa. Miehen syyllisyys ei vähennä toisen naisen syyllisyyttä pätkääkään. Hän on syytön vain siinä tapauksessa ettei tiedä olevansa se kakkosnainen. Mies pettää vaimoaan, toinen nainen on varas joka ottaa jotakin mikä kuuluisi jollekin toiselle.

[/quote]

Mihin nainen on syyllinen?

Toinen nainen ei ole pettänyt ketään. Mies on.

Vierailija
120/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Millä tavoin tämän toisen naisen pitäisi kantaa vastuu teostaan? Harvoin ukkomiehiä täytyy yllyttää ja houkutella panemaan vierasta. Kyllä he siihen ihan itse vapaaehtoisesti ryhtyvät, jos ryhtyvät. Ja HE ovat vastuussa omalle vaimolleen, ei se toinen nainen.

Sitä en tajua, miksi ajatellaan, että mies joka pettää vaimoaan, pettää samalla jotenkin lapsiaan, anoppiaan, kissoja ja koiria. Jos vaikka perheenisä kerran 20 vuodessa päätyy vieraaseen petiin, hän on samantien hylännyt roskakoriin avioliittonsa ja koko perheensä.

[/quote]

No, kyllä meillä lapset olivat kauhuissaan isän tekosista. Samoin he kärsivät siitä miten ne teot vaikuttivat minuun. Myös sukulaisilla- puolin ja toisin, oli aika paljon nieleskelemistä ja surua. Ja tukivat minua ja lapsia kaikin keinoin. Joo, tietysti se kakkoskosnainen oli viaton pikku pulmunen yrittäessään kaikin keinoin saada miestä itselleen. Ja saikin, samantien kun kaikki selvisi, minä en sellaisella "miehellä" tee yhtään mitään joka surutta loukkaa lastensa äitiä ja lapsiaan. Ei taida olla ihan suosikkiminiä siellä miehen suvussa. Onneksi ovat aika pitkävihaisia, edelleen katselevat kakkosta kieroon, vaikka aikaa on kulunut:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi